IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собственик на Cybertruck получи дебела сметка за теч на... масло

Малък камък в двигателя е причинил щети за близо 8000 долара

Едно от предимствата на притежаването на електромобил е, че той има по-малко движещи се части, така че трябва да бъдат по-евтин за обслужване и поддръжка. Но както откри собственик на Tesla откри, хардуерът на EV все още е чуплив, а ремонтът му е скъп.


Tesla Cybertruck


Американецът Джоуи Ароууд ще трябва да плати близо 8000 долара за ремонт на своя Tesla Cybertruck, след като откри теч на масло от своя пикап. Точно така, теч на масло – електромобилите също използват масло. Както споделя в публикация във Facebook групата Cybertruck, докато се отправял към пикапа си след работа, Джоуи забелязал локва масло под задния мотор. А по-внимателна проверка разкрива, че малък, остър камък е пробил дупка в корпуса на двигателя.

„Камъкът се е заклещил между задната подрама и скоростната кутия, носейки малка дупка в алуминиевия корпус. Намирам за абсурдно, такъв малък камък може да причини такива щети“, коментира Ароууд във Facebook.


Tesla Cybertruck


До този момент той е навъртял около 15 000 км със своя пикап, като собственикът му твърди, че най-тежкият терен, през който е минавал, са местни черни пътища. От местния сервизен център на Tesla в Кларкстън (Мичиган) обаче го уведомяват, че решението в случая е замяна на задвижващото устройство, което ще струва 7660,55 долара. Както и че ремонтът трябва да бъде платен от собственика, който може да иска тази сума от застрахователя си.

„Обичам пикапа и харесвам как се представя на пътя, но нека в Tesla обърнат внимание. Имам нужда от малко помощ, моля“, написа Джоуи, явно подканяйки американският производител да плати ремонта.

Публикациите под поста на Ароууд са различни, като той получава много съвети как най-лесно да ремонтира пикапа. Всички обаче са категорични, че мъжът не трябва да плаща за нов двигател, тъй като инцидентът се дължи на лоша конструкция и прекалено тънка стомана, използвана от Tesla за производството.


0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 18 ( преди 1 месец )
    Вярно е, но има чисто нови автомобили със сменени скоростни кутии и блокирали двигатели. Включително двигатели на японски спортни автомобили, които се рекламират за писта, но им е отказан гаранционен ремонт на двигател който се е окотил при движение със 120 км в час по магистрала. Това било грешка на шофьора. Дай подобен пример за батерия на която и да е Тесла, а не само за пикапа? След 2015 оправиха всички детски болести. Дотогава проблемът беше с теч, а не с клетките и циклите.
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Милиони километри,милиони цикли на батерията.Само дето още няма Сайбъртрък навъртял толкова километра.
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да не говорим че тук става дума само за двигатели, а скъпите и чести ремонти не са по двигателите А по скоростните кутии. Голяма работа че един двигател може да изкара колкото живота на четири скоростни кутии, които са по-скъпи от него.
  • #16
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Да обобщим ( преди 1 месец )
    За надеждни ДВГ се считат такива които могат да изкарат цели 250 000 км без основен ремонт само с задължителни ремонти и поддръжка на водни помпи, ангренажни ремъци, ролки, филтри, масла, DPF и други консумативи. Една батерия се счита за ненадеждна, ако след 300 хиляди километра са останали по-малко от 90% от първоначалния капацитет и пробег. Надеждните изкарват 700 хиляди без да ги поглеждаш. Първо обслужване на двигател на Тесла - 1,5 милиона километра. Толкова е и гаранцията за камиони.
  • #15
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 14 ( преди 1 месец )
    Продължаваш да се опитваш да правиш правило от изключението. Кога ще следващия такъв случай на счупен двигател и изтекло масло? Защото твоята смяна на маслото е гарантирана. Пълненето на резервоара ти е гарантирано, А В статията са описани почти гарантирани повреди на тези изключително надеждни автомобили, които издържат огромните за индустрията 250 000 км както са написали в статията. Смятай Какво се случва на ненадежните НОВИ двигатели.. не ми давай пример с твоя произведен миналия век.
  • #14
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Мда ( преди 1 месец )
    Една от мантрите на как се самонаричаха "електриците" - "няма масла, няма филтри, нема обслужване, няма скъпи ремонти, зареждаш си на нощна тарифа вкъщи и си караш за без пари" - бам 8000 долара ремонт за теч на масло. И то заради тънката ламаринка на двигателя на "кола" която теслозомбарите (каращи дизели) не спират да хвалят от колко яка стомана е направено това недоразумение....
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тесла и евтин ремонт,не могат да бъдат в едно изречение.
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Чичо Кольо= Тесльо ( преди 1 месец )
    Един човек с множество имена.
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    В случая е редно да сравняваме поддръжка и ремонт/части на коли в ценовия диапазон на Cybertruck, нали така. Неуместно е да сравняваш Тесла с Дачия - нищо общо!!! Отново ще спомена, някой знае ли колко струва смяна на скоростна кутия на 3-4 годишно (точно излязло от гаранция) БМВ??? Знаете ли че често се налага смяна на такава поради разни дефекти и БМВ предлагат("защото сте лоялен клиент") 50% отстъпка на кутията само - другие 50% + работата и маслото за клиента около 8хил паунда
  • #10
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    Веднъж в живота си карах Дачия сандеро мисля - беше почти нова тогава през 2012та...Сигурен съм че имат подобрение 12 години по късно, ама още тогава си казах че никога не бих пожелал да карам такова недоразумение отново. Беше изключително неприятно преживяване - ужасен съединител и скорости, много шумна, тракаше като каруца, лошо возеше.. Та...не мога да коментирам за Дачия, защото нямам абсолютно никакъв интерес към нито една такава и никога не бих се интересувал дори колкото и да са подобрени