IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собственик на Cybertruck получи дебела сметка за теч на... масло

Малък камък в двигателя е причинил щети за близо 8000 долара

Едно от предимствата на притежаването на електромобил е, че той има по-малко движещи се части, така че трябва да бъдат по-евтин за обслужване и поддръжка. Но както откри собственик на Tesla откри, хардуерът на EV все още е чуплив, а ремонтът му е скъп.


Tesla Cybertruck


Американецът Джоуи Ароууд ще трябва да плати близо 8000 долара за ремонт на своя Tesla Cybertruck, след като откри теч на масло от своя пикап. Точно така, теч на масло – електромобилите също използват масло. Както споделя в публикация във Facebook групата Cybertruck, докато се отправял към пикапа си след работа, Джоуи забелязал локва масло под задния мотор. А по-внимателна проверка разкрива, че малък, остър камък е пробил дупка в корпуса на двигателя.

„Камъкът се е заклещил между задната подрама и скоростната кутия, носейки малка дупка в алуминиевия корпус. Намирам за абсурдно, такъв малък камък може да причини такива щети“, коментира Ароууд във Facebook.


Tesla Cybertruck


До този момент той е навъртял около 15 000 км със своя пикап, като собственикът му твърди, че най-тежкият терен, през който е минавал, са местни черни пътища. От местния сервизен център на Tesla в Кларкстън (Мичиган) обаче го уведомяват, че решението в случая е замяна на задвижващото устройство, което ще струва 7660,55 долара. Както и че ремонтът трябва да бъде платен от собственика, който може да иска тази сума от застрахователя си.

„Обичам пикапа и харесвам как се представя на пътя, но нека в Tesla обърнат внимание. Имам нужда от малко помощ, моля“, написа Джоуи, явно подканяйки американският производител да плати ремонта.

Публикациите под поста на Ароууд са различни, като той получава много съвети как най-лесно да ремонтира пикапа. Всички обаче са категорични, че мъжът не трябва да плаща за нов двигател, тъй като инцидентът се дължи на лоша конструкция и прекалено тънка стомана, използвана от Tesla за производството.


0 от 500
  • #29
    3 rate up comment 0 rate down comment
    112 ( преди 1 месец )
    Тъпо им е на хората като се окажат излъгани от Мъск, но те са малко като собствениците на огризката. Въпреки че разбират че ги лъжат в очите пак държат на заблудата си.
  • #28
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Мда ( преди 1 месец )
    Зомбиле, на мен може да ми е гарантирана смяната на маслото ама е 500лв на 15 000км. И мога да ти гарантирам, че удар от остро камъче по картера няма да доведе до теч на масло, още по-малко до щета за 8000 долара. А от днес всеки със сайбърглупостта ще ходи с метличка пред колата си да мете камъни, че знае ли се. малшанс, малшанс, ама има шанс
  • #27
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Мда ( преди 1 месец )
    Ами зомбиле, смяната на нови двигатели, се извършва гаранционно! Ако причината е в двигателя.Разбира се ако някой неук като теб кара спортна кола само на 1 скорост, защото си мислил, че е автоматик, нормално няма да му признаят гаранцията. Тесла, както знаем, гаранции не признава. Фабрични дефекти - също. Софтуерни проблеми - също. Наводнени от дъжд батерии - също! А кога ще случи пак нещо такова на сайбърглупостта? Когато остър камък удари поредния такъв на същото място. Въпрос на време
  • #26
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Малка дупка в алуминиевия корпус.После се оказва тънка стомана,Бъстъре.
  • #25
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    Особено ако пък това е единственият подобен случай!!!! Никаквъ шанс за успех на собственика на колата - каквато и да е марка!!!! Не сравнявайте обслужване със сериозна повреда- още повече пък със Дачия или баничарка. Сигурен съм че сте достатъчно умни да стигнете до тази мисъл сами - това не са еднакви(по цена, клас, размер....) автомобили за да бъдат сравненявани!!! И пак казвам, въобще не харесвам този измислен Cybertruck
  • #24
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    Пичуи опитвам да бъда напълно обективен с коментарите си и да не взимам страна, а ви давам повод да се замислите малко!!!! Тук не става дума за поддръжка, а сериозна повреда на автомобил чиято цена започва от 75500 долара. 8хил долара при дилър не е много за този ремонт, на този автомобил!!! Не казвам че аз бих се радвал да ги платя ако съм в същата ситуация, но съм почти сигурен че всяка една марка коли ще откаже гаранция на проблем с външно тяло за съжаление!!! Опитай да докажеш лош дизайн!!!
  • #23
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Колю, на мой познат му се случи това премеждие със скоростната кутия на Ауди А4, точно след гаранция да "падне". Търсеха му към 8000евро, но се оказа че като го е купил му взели пари и за удължена гаранция, та опитаха да увъртат но я смениха гаранционно
  • #22
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В момента ти сравняваш расов кон Форд или РАМ с катър Тесла Сайбъртрък.
  • #21
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До 20 ( преди 1 месец )
    Купи си RAM 1500 или ford f-150 и тогава давай сравнение. В момента сравняваш кон с кокошка.
  • #20
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо ( преди 1 месец )
    Баничарка ми е с 282000 километра пробег за 9 години.Смяна ремъци,ролки,водна помпа на 180000 км за 1000 лева труд и части.Смяна на масло и филтри на 25000 км за 300 лева.Осем хиляди долара за такава повреда е баснословна сума.Пежо са поставили подкартерна ламарина(пластмасова) за защита на двигателя и скоростната кутия.