fallback

Mercedes: Дизелът все още има бъдеще!

Германската марка ще залага на това гориво в по-високите класове

Близкото бъдеще на автомобилите на Mercedes-Benz е електрическо, но германският производител продължава да вярва в дизеловото гориво, особено за автомобилите от висок клас. Това стана ясно от изявление на компания по време на събитие, посветено на дизеловата енергия.

Най-близката премиера на Mercedes е на новия CLA, който ще бъде представен през март и ще бъде оборудван с нов мек хибриден бензинов двигател, който обещава да бъде супер ефективен. В същото време обаче дизелът ще остане основен избор за тези клиенти, които изминават много километри всеки ден, като това важи както за 4-, така и за 6-цилиндрови двигатели.

Базираната в Щутгарт компания всъщност обясни, че не възнамерява да спре да инвестира в това гориво като технология на преход, като ще продължи да го прави, докато това е позволено. От Mercedes посочват, че дизелът все още представлява 74% от клиентите в сегмента „Автомобили“ и от 90% при „Товарни автомобили“.

Според компанията успехът се дължи на непрекъснатите инвестиции, направени в тази технология през последните десетилетия, които доведоха до значително намаляване на потреблението и емисиите. Двигателите от последно поколение - като OM654 и OM656, не само отговарят на най-строгите разпоредби по отношение на замърсяването, но са и част от хибридни системи, включително и plug-in версии, способни да изминат до 123 км в електрически режим.

Любопитното в случая е, че в Mercedes смятат да се концентрират върху дизела по-високите сегменти, започвайки от C-Class. Тази стратегия, според компанията, ще позволи в дългосрочен план да се увеличат максимално ползите от технологията за по-големи и по-тежки превозни средства, където дизелът дори днес остава ненадминат по отношение на въртящия момент и разхода на гориво.

Подобно на други водещи производители, германската марка също смята да се насочи съм биогоривата. Така новото поколение дизелови двигатели на Mercedes ще бъде съвместимо с HVO100, което от пролетта на следващата година ще се предлага на бензиностанциите в Германия.

fallback
  • #13
    До турбо ( преди 11 месеца )
    Ако ЕК и Урсула от десетки години са предупреждавали автомобилните производители, че имат 20 години да се подготвят за да не изостанат от китайците, но автомобилните производители спят от 30 години и не си мърдат пръста, а BYD се готви за това бъдеще от 1995 година, кой е виновен? Според мен са виновни спящите и тези които 30 години се чудят как да излъжат политиците и все още продължават да се опитват да лъжат, вместо да търсят решения.
  • #12
    анонимен ( преди 11 месеца )
    То хубаво дизела има бъдеще, но от Мерцедес като развалиха и 2.2 дизела дето ставаше, какво ще продават на клиентите си?
  • #11
    анонимен ( преди 11 месеца )
    9ти, пак ли Сорос е виновен, че русНАЦИте са мизерници с по-ниски доходи от българите, въпреки огромните ресурси които имат?
  • #10
    Турбо ( преди 11 месеца )
    Има време ЕК и Урсула ще се усетят,че са сбъркали.Като останат милиони хора без работа на улицата, заводите затворят и държавата ще чака данъци незнайно откъде.Който му върши работа електричка да си я кара.Който не иска,да кара хибрид.За дълъг път само дизел.
  • #9
    До 11 ( преди 11 месеца )
    Не знам дали си прочел статията, но аз съм съгласен с mercedes, че бъдещето е електрическо, а преходът е на дизела. Няма по-добър избор на гориво за дълги пътувания и товарен транспорт. Хибридът, независимо бензинов или дизелов, е решение за кратки и градски пътувания на автомобили с ниско тегло.
  • #8
    До 9 ( преди 11 месеца )
    Усещам как ВЯРАТА, че за всичко са виновни зелените и от Брюксел скоро ще се промени във ВЯРА, че китайските комунисти са виновни. Искаш ли да се обзаложим? Вие сте от хората които никога не търсят решение на даден проблем А винаги търсят кой е виновният за него. За жалост европейските производители са същите като вас. Постоянно търсят виновни вместо решения. Затова съвсем скоро ще ползваме китайските РЕШЕНИЯ.
  • #7
    анонимен ( преди 11 месеца )
    А тук има ли такива, които не разбират какво се случва?! Има, има! Ако съдим от МИНУСИТЕ, които цъкат на всеки, който си помисли дори да изкаже нещо негативно срещу фалшивата, зеленясала талибанщина на глобалната *** гмеж - има много! Давайте соросоидчета, вие сте! Нали си знаете урока?! Палчето надолу, пък утре ще видим, кой ще се смее!
  • #6
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Независимо от конкретното ползвано гориво, двигателят работещ на принципа на дизеловата технология, СИ ОСТАВА ДВГ. На този етап ЕС забранява продажба на нови ДВГ от 2035 г. На острова опитват дори да прокарат закон за от 2030 г. БМВ вече опитва да вземе остро завоя, сега виждаме и Мерцедес. Гумите миришат на изгоряло, ламарините трият мантинелата. Очевидна съпротива в полза на минералните горива. Очевидно налични важни и незаобиколими технолог и други причини. Очевидно БМВ и Мрцс не са ***!
  • #5
    анонимен ( преди 11 месеца )
    5, ако имаше малко идея от коли,щеше да си наясно, че точно МБ предлага дизел-хибрид (не мек). Бензин х
  • #4
    Коко ( преди 11 месеца )
    Рижавите мамуни от Мерцедес се усетиха нали бъдещето беше в електричеството, бе?!
fallback
Последни