fallback

Mercedes: Дизелът все още има бъдеще!

Германската марка ще залага на това гориво в по-високите класове

Близкото бъдеще на автомобилите на Mercedes-Benz е електрическо, но германският производител продължава да вярва в дизеловото гориво, особено за автомобилите от висок клас. Това стана ясно от изявление на компания по време на събитие, посветено на дизеловата енергия.

Най-близката премиера на Mercedes е на новия CLA, който ще бъде представен през март и ще бъде оборудван с нов мек хибриден бензинов двигател, който обещава да бъде супер ефективен. В същото време обаче дизелът ще остане основен избор за тези клиенти, които изминават много километри всеки ден, като това важи както за 4-, така и за 6-цилиндрови двигатели.

Базираната в Щутгарт компания всъщност обясни, че не възнамерява да спре да инвестира в това гориво като технология на преход, като ще продължи да го прави, докато това е позволено. От Mercedes посочват, че дизелът все още представлява 74% от клиентите в сегмента „Автомобили“ и от 90% при „Товарни автомобили“.

Според компанията успехът се дължи на непрекъснатите инвестиции, направени в тази технология през последните десетилетия, които доведоха до значително намаляване на потреблението и емисиите. Двигателите от последно поколение - като OM654 и OM656, не само отговарят на най-строгите разпоредби по отношение на замърсяването, но са и част от хибридни системи, включително и plug-in версии, способни да изминат до 123 км в електрически режим.

Любопитното в случая е, че в Mercedes смятат да се концентрират върху дизела по-високите сегменти, започвайки от C-Class. Тази стратегия, според компанията, ще позволи в дългосрочен план да се увеличат максимално ползите от технологията за по-големи и по-тежки превозни средства, където дизелът дори днес остава ненадминат по отношение на въртящия момент и разхода на гориво.

Подобно на други водещи производители, германската марка също смята да се насочи съм биогоривата. Така новото поколение дизелови двигатели на Mercedes ще бъде съвместимо с HVO100, което от пролетта на следващата година ще се предлага на бензиностанциите в Германия.

fallback
  • #40
    анонимен ( преди 1 ден )
    Балонът на електромобилите се спука.Тесла не може да прехвърли прага от 2 милиона електромобила годишно.Стартъпи опитващи да произвеждат електромобили фалират.Автомобилна компания Нисан с традиции в производството на автомобили фалира,заради залитането с електромобилите.
  • #39
    До "професора&q ( преди 1 ден )
    Все пак би ли споделил каква точно е тезата ти? Да избием човечеството, защото заради дишането отделя 38 гигатона въглероден диоксид годишно което представлява 8,5% от въглеродните емисии на планетата?
  • #38
    До "професора&q ( преди 1 ден )
    "Ама в Китай и САЩ няма задължително плащане на въглеродни квоти. Това е друг свят, който функционира при други правила." Само това изказване ми говори да бягаме от дискусии С тебе С 200 км/ч. Единственото смислено нещо е да ти зададем въпроса ВЯРВАШ ИЛИ ЛЪЖЕШ? Като бонус въпрос, каква според тебе е причината над 50% от продадените нови автомобили в Китай да се зареждат в контакта?
  • #37
    Да 34 ( преди 1 ден )
    На тебе преди 5 години ти е изглеждало абсурдно това с китайците. На част от антиелектриците дори след още 5 години ще им се струреалносттао. За всички останали Това си е РЕАЛНОСТТА . Още преди 10 години се говореше, че през 2025 година се очаква цените на батериите да паднат под 100 долара и електромобилите да изравнят цените си с ДВГ. Тогава всички антиелектрици ВЯРВАХА, Това никога няма да се случи балонът на електромобилите ще се спука. Абсурдното е че 90% от тях продължават да го ВЯРВАТ
  • #36
    проф. Йонко Мермерск ( преди 1 ден )
    Или опровергайте тезите ми или поне подло и потайно цъкайте минуси! Направете нещо! Стоите като парализирани, но очевидно продължавате да вярвате на китайското електро автомобилостроене :)))))))). Ама в Китай и САЩ няма задължително плащане на въглеродни квоти. Това е друг свят, който функционира при други правила.
  • #35
    до 23 ( преди 1 ден )
    Амазон и Фед Екс отдавна замениха градските дизелови баничарки с електрически. Ноща зареждаш за 1 цент квтч през деня разкарваш от летището директно у домът ти.
  • #34
    Караколев ( преди 1 ден )
    Големият *** и наивник си ти # 30! Въобразяваш си, че актуалното научно и технологично равнище ти дава основание да обясниш и оправдаеш многодесетилетна умишлена политика. ЕС няма намерение да мести печалбите си в Китай, но си въобразяваше, че ще манипулира света с старите си и традиционни инструменти, вкл. нетарифни. Оказа се, че светът се забърза невъобразимо и просто Китай не може да бъде спрян! Изпуснаха го! Дори само преди 5 г. тезата за залян от кит елколи пазар звучеше абсурдно.
  • #33
    Караколев ( преди 1 ден )
    Вие, момчета, нали сте добре с инвестициите, финансите и обожествявате парите! Погледнете капитализацията на Тесла и примерно на Форд, Мерцедес и др. "изостанали", традиционни производители. Погледнете им финансовите индикатори и коефициентите. При запазване на днешен P/E ratio , инвеститорът в Тесла ще си върне парите след ПОВЕЧЕ от 90 години! Деветдесет! Вие каква възвръщаемост искате?
  • #32
    До 30 ( преди 1 ден )
    Толкова ли си наивен, за да ВЯРВАШ, че Европейския съюз цели преместването на европейските пари в Китай?
  • #31
    Караколев ( преди 1 ден )
    Въглеродният двуокис не е враг и не е проблемът! Убеждават ви настойчиво, но ви лъжат! Проф.- Мермерски имаше изчисления, че ако хипотетично СО2 е проблемът, засаждането на 1 млрд. дървета ще го ликвидира напълно. Не е той проблемът и по тази причина елитът се прави, че не е чувал за кръговрат в природата. Метанът е порядъци по-вреден, но това не попречи да гръмнат Северен, което би трябвало да е най-голямото УМИШЛЕНО екологично престъпление, но никой дори не го споменава.
fallback
Последни