IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китай откри как да избегне митата в ЕС

Производителите от страната увеличават износа на хибриди за Европа

Китайските автомобилни производители постепенно увеличават износа на хибридни автомобили за Европа, като по този начин заобикалят митата върху електрическите коли, предаде Ройтерс.


Lynk & Co 02


Факт е, че въведените в края на октомври защитни мита върху китайските електромобили не засягат хибридите. Според анализатори от автомобилната индустрия увеличаването на износа на такива машини ще допринесе за растежа на китайската експанзия в Европа. Очаква се до края на годината износът на хибриди от Китай за Стария континент да нарасне с 20%.

Някои производители също така местят производството си в Европа, за да намалят разходите за превозни средства. Едновременно с това властите в Китай водят преговори с ЕС за отмяна на митата на електрическите автомобили, които внасят.

Като алтернатива на таксита лидерите на ЕС обсъждат варианта за определяне на минимални цени, на които колите да се продават в Европа, за да се увеличат техните цените. В момента те са изкуствено занижени поради субсидиите за производителите от страна на китайските власти.

Подобни мита бяха въведени и в САЩ. През лятото на 2024 данъкът беше увеличен от 25% на 100%. Мярката има за цел да защити американските производители от китайски марки, които използват „нелоялни търговски практики“, аргументираха решението си от Белия дом.


0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 1 месец )
    Псевдоматематикът да не пропусне. Вие сте повервали на тикток, че бай китаец е крем дьо ла крем в технологиите, а се оказва, че издишат. Гледайки чисълцата, Тойотка с по-голяма кола, по-малка батерия и по-малък резрвоар имат по-голям пробег. С по-малко ресурси - повече, това е добро инженерство.
  • #10
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 9 ( преди 1 месец )
    Ти отново ли си ВЯРВАЛ, че китайците са променили физичните закони, за да постигнат по-голям пробег с едно зареждане и да изобретили поредното перпетУУМмобиле, вдъхновени от идеите на Великия инженер професор Радев и неговите ученици и последователи? Много ясно, че са сложили по-големи батерии. Имат по-големи и по-евтини батерии - угаждат си. Тойота няма батерии - обяснява, че гроздето е кисело и трябва да изчакаме търпеливо да узрее още няколко десетилетия, а през това време да ядем хибриди!
  • #9
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Октосмотанизъм ( преди 1 месец )
    В ютуб има канал 1001cars, в който скоро изтестваха и нов byd seal phev с безаналоговата "2000км технология". Е, оказа се, че както електро, така и ДВГ задвижването им е по-неефективно във всички скоростни категории (човека мери и 140км/ч) спрямо тойота, корейците и форд (адаптирали патентите на тойота). Опитват да компенсират с по-големи батерии и резервоар, но с/у тойотКа (и то 1/2 тон по-тежкия rav4) и това не помага. Това са китайците.
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Do 3 ( преди 1 месец )
    Реално MG Cyberster GT започва от 65 000 евро, ама какво те бъркат теб +/- 25 000 евро. В Монополито пари с лопата да ги ринеш
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    До 3 ( преди 1 месец )
    Когато реално си купиш едно от двете, ела да ги хвалиш. Иначе ти правя евала за голямата колекция картинки от дъвки Турбо и разказите които правиш по тях. Учителката ти по литература сигурно се гордее със съчиненията по картинки които твориш. Браво, седни си
  • #6
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Мда ( преди 1 месец )
    Ехеее, жилтопоклоници в строй се избиват да хвалят! А купихте ли си китайски хибрид вече? Не! А ще си купите ли? Не! В статията се казва, че са увеличили износа, а не продажбите!!!! Балкан разлика между двете! Те и износа на електрички бяха увеличили, ама гният по пристанищата. Сега върху изгнилите електрички, ще наредят хибриди да гният. Ще си вземат субсидията от компартията и до там. Европа бавно и сигурно се пълни със ценни метали за рециклиране
  • #5
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Скоро ще има немски компании за купуване, евтинко. Автомобил Жаоми не звучи сериозно просто.
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    предлага и безсервизно обслужване и да стои в гаража трябва да си икономически неграмотен за да си купиш нещо без гаранционно и извън гаранционно обслужване
  • #3
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Реално ( преди 1 месец )
    Xiaomi SU7 Ultra и MG Cyberster GT предлагат коне, визия и неща, които европееца не е и сънувал за 40 хил. евро.
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Допускам че скоро ще започнат да монтират малки ДВГ за да станат електромобилите EREV, което технически е сериен хибрид, а не електромобил, въпреки че двигателя се използва само като удължител на пробега. Така или иначе настоящите им хибриди от този вид изминават почти 300 км с едно зареждане на батерията без включване на двигателя. Но двигателя си е сериозен - стотици коне и автомобилът може да се движи и без зареждане. За Европа не е нужно. Достатъчни са 20-30 коня заради "бариерата"