IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-ценни автомобилни компании

Лидерът в класацията слага в джоба си всички останали

Съвременната автомобилна индустрия е изправена пред безпрецедентни предизвикателства: недостиг на микрочипове, растящи цени на суровините и геополитическа нестабилност. Компаниите в галерията по-долу демонстрират способността си да се адаптират, като инвестират в иновации и диверсификация.

Тяхната капитализация не само отразява силата на пазара, но показва устойчивост в условията на глобални кризи. Тези автомобилни производители се превръщат в еталон за цялата индустрия, показвайки как трябва да се балансира между икономическите предизвикателства и технологичното развитие.


10-те най-ценни автомобилни компании (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Нов съфорумник ( преди 3 часа )
    Тесла отдавна се позиционира като технологична компания. Не е само автомобилен производител като Тойота. Пазарната оценка изглежда надута защото не оценявате инвестициите в разработки и ноу-хау, патенти. Невро имплантите не са някаква екзотична приумица. Космическите програми често са обвързани с медицински R&D, а не с туризъм извън земята. В Южна Корея има подобен пример - Самсунг. От коли та чак до чипове, памети и тн. Диверсификация и инвестиции в научни разработки = висока пазарна оценка.
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    ако на някой от четящите тук им скучен уикенда препоръчвам да изгледа Being Human филма е от 1994 г на режисьора Бил Форсайт с Робин Уилямс и преди да усвоите милиарди акумулиран човешки капитал отделени за "зелената сделка" за изграждане на фотоволтаични и вятърни паркове и да заравяте токсични елементи в плодородна почва може да се научите поне да палите огън търкайки две дървени клечки и и да преосмислите начина си на живот че е по добре всеки ден пешком до плажа вместо с мерседес на работа
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    за съжаление няма безопасни източници на енергия въпроса е доколко и в какви количества е необходима за да се подържат жизнените функции на обществото като организъм и ако стане катаклизъм дали най примитивните от еволюционен тип общества ще са единствените които ще продължат съществуването на човечеството като биологичен вид представете си в събота се събуждате и няма електричество и телефон и интернет и заместващи източници на енергия липса на вода и храна колко време ще оцелеете в тази среда
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 12 ( преди 6 часа )
    Трябва да си пълна скръб, щом заявяваш подобно нещо. Озлобен човечец без капка знания и, още по-лошо - без желание да се осведомява.
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 12 ( преди 6 часа )
    Тоест, когато приключи технологичния живот на инсталираните вече по полята фотоволтаици, то тяхната енергия вече няма да е необходима в полето, защото вече ще са били изградени мощности на мястото на потребление, където нямат нужда от пренос и разпределение. Тези услуги в бъдеще ще представляват над 90% от цената на енергията. Тогава полетата ще бъдат освободени от панелите и никога няма да се налага повторното им инсталиране по такива места. Струпването на много панели правят и топлинни остров
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 12 ( преди 6 часа )
    Да не искаш да завещаеш на внуците си по един 200-литров варел с ядрени отпадъци в мазето? Само след десетилетие всеки покрив ще е покрит с фотоволтаични панели, както и всеки паркинг ще е закрит с тях, за да стоят автомобилите на сянка и на сухо. Освен паркингите, също и магистралите. Скоро бяха правили анализ, че само ако се покрият магистралите по света, ще могат да генерират 60% от световното потребление на електрическа енергия.
  • #12
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    децата ви вместо да гледат зелени полета и гори ще живеят в среда от вятърни перки и плоскости явно това е бъдещето което сте им начертали и вместо да се ползва енергията от разпада на атома ще се замервяте с него през девет планини в десета
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До 9 ( преди 8 часа )
    Да, една друга такава всеобхватна компания е описана много добре в "1984".
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 часа )
    Абе Митето си е партиен секретар по душа и това е. Виж възхвалява решенията на администрацията за харчене на обществени пари. Държавно-хрантутници, сър! Ако може да има така някаква регулация, субсидия, лиценз, изобщо нещо, за което кеча да бъде тормозен и да зависи от нечий подпис. Тинтирито клони към хардлайнерство и конспирации, ама е в пъти по-предпочитан пред Митето.
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 часа )
    "фирмата е далеч от автомобилна компания" Без да искаш в злобата и неразбирането си си казал истината. Тесла е автомобилна, енергийна, софтуерна, ИИ, застрахователна, и преработватвлна компания и компания за услуги. Засега.