IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Започна се: Volkswagen продаде завод в Китай

Следващата стъпка за намаляване на разходите е затваряне на поне една фабрика в Германия

Германската компания Volkswagen е принуден да взима някои трудни решения, докато се опитва да пренастрои своите бизнес операции. Автомобилният производител е изправен пред силни финансови затруднения и се стреми да намали разходите, което може да включва затваряне на фабрики в Германия за първи път. „Икономическите причини“ вече засягат заводите извън родината на VW, като компания обяви, че ще продаде едно производствено съоръжение, както и две тестови писти, в Китай.


Volkswagen


VW продава фабриката, която управлява като съвместно предприятие със SAIC в китайския регион Синдзян. Въпреки това германският производител също обяви, че разширява партньорството си с китайската компания, като обеща да представи 18 нови модела до 2030 и да удължи споразумението си до 2040. Първите два нови автомобила - и двата електрически, пристигат още през 2026 г.

Продажбата на завода в района на Синцзян идва след години на външен натиск за напускане на района, където правозащитните организации разкриха злоупотреби срещу местното уйгурско население, за които се твърди, че включват принудителен труд, според Nikkei Asia. Както властите в Пекин, така и представители на VW отрекоха тези обвинения.

По-рано тази седмица изпълнителният директор на марката VW - Томас Шафер, разкри, че не вижда как компанията може да постигне целите си без поне една фабрика да бъде затворена в Германия. Вероятно ще има съкращения, въпреки че работническият съвет на компанията смята, че автомобилният производител може да избегне това чрез намаляване на заплатите.

Така или иначе Volkswagen е изправен пред сериозни трудности, докато се справя с нарастващите разходи, увеличаващата се конкуренция и намаляващите продажби на някои основни пазари. Това може да се поправи, ако се предприемат правилните стъпки, които вероятно ще включват затваряне на допълнителни заводи в бъдеще.

0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Всъщност този завод затваря заради нарушаване на човешките права и тежка експлоатация от страна на китайския им партньор. Фолксваген е обвиняван за поддържането на това партньорство.P.S. западните компании не могат да произвеждат автомобили в Китай, ако не са в партньорство с китайска фирма. Редно е тази публикация да се докладва като подвеждаща.
  • #21
    1 rate up comment 4 rate down comment
    ТАНГРА ( преди 3 месеца )
    До 19 Човек като чете тъпанарските драсканици,дори да е с начално образование му става ясно защо територията е в това състояние на будна кома.А що се отнася до Путин и Тръмп,те не се интересуват от някакви си първобитни ***.Между другото идола на 20 .01 25г.си заминава.
  • #20
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Сега Фолксваген,скоро и Тесла.
  • #19
    7 rate up comment 7 rate down comment
    до 16 ( преди 3 месеца )
    Путинофилчето тръгнало да говори за вяра. Путинофилче, тебе и подобните ти от пеленачета ви тъпчат гърлата с толкова безподобна московска пропаганда, че 3-токласник може да прозре през нея. За да им вярвате, вяра не стига. Необходима е необятна, вечна тъъпота.
  • #18
    0 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    ...а още по ужасяващо е, че или си слагаш сам + или наиситна трезо мислещте са малцинство.
  • #17
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 14 ( преди 3 месеца )
    Защо задаваш въпроси на които съм отговорил още на покойния професор Радев през 2020 година. Тогава горкия професор антиматематик, Мир на праха му, се опитваше да ме убеди че е невъзможно Тесла да продава по 20 милиона автомобила годишно през 2030 година, защото не може да построи толкова много заводи. По неговите сметки щяло да има години в които да трябва да строи по 100 завода годишно. 100 ЗАВОДА ГОДИШНО . Ти да не си учил при него?
  • #16
    6 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    15, толкова с далеко от истината, че си нямаш на идея дори. Но пък от друга като ти види човек драсканиците, му е пределно ясно, защо БГ е на това ниво.. без тенденция за оправяне. Прекасно олицетворение на упраляващата вихрушка си. или дете на демокрацията.. нищо между ушите, вярва на всичко което му се излее по нет-а или ТВ (най-вече) и безрезервно се вярва на всякаква пропаганда. но спец по всичко и зане всичко. Но пък видш и задавал правилните въпроси...
  • #15
    14 rate up comment 10 rate down comment
    до 13 ( преди 3 месеца )
    Путинофилче - не че ще разбереш, но ще ти обясня. СанкциЙте (както вие пишете) нямат нищо общо с поскъпването на суровините. То беше изкуствено предизвикано от твоя вожд 1 г. преди началото на войната като подготовка за нея, когато Газпром спря да продава газ на спотовия пазар в Европа, което причини недостиг и високи цени. Нещо, за което САЩ предупреди, но на което малко хора повярваха. Оттам процесът беше лавинообразен, докато се стабилизира. Разбира се, най-високата инфлация е в Московия.
  • #14
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Едно въпросче,Бъстъре.Защо Тесла спря да строи нови заводи?С четири завода,работещи на непълен работен ден и натрупани произведени и непродадени Тесли,дали няма да започнат да закриват заводи?
  • #13
    12 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Цялата работа не дойде ли от поскъпването на суровините, заради едни санкции срещу една "бензиностанция с ракети"? То покрай един автопроизводител има още 100 производителя който ще гризнат дръвцето (на гуми, окабеляване, електроника, стъкла и т.н.). Не може да са ти скъпи суровините, съответно цените ти да растат, едновременно с това да не си с най-добрия краен продукт, и да очакваш да си конглокентен. Накрая искате или не, ще идете на крака на червения килим, в Москва.