IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Започна се: Volkswagen продаде завод в Китай

Следващата стъпка за намаляване на разходите е затваряне на поне една фабрика в Германия

Германската компания Volkswagen е принуден да взима някои трудни решения, докато се опитва да пренастрои своите бизнес операции. Автомобилният производител е изправен пред силни финансови затруднения и се стреми да намали разходите, което може да включва затваряне на фабрики в Германия за първи път. „Икономическите причини“ вече засягат заводите извън родината на VW, като компания обяви, че ще продаде едно производствено съоръжение, както и две тестови писти, в Китай.


Volkswagen


VW продава фабриката, която управлява като съвместно предприятие със SAIC в китайския регион Синдзян. Въпреки това германският производител също обяви, че разширява партньорството си с китайската компания, като обеща да представи 18 нови модела до 2030 и да удължи споразумението си до 2040. Първите два нови автомобила - и двата електрически, пристигат още през 2026 г.

Продажбата на завода в района на Синцзян идва след години на външен натиск за напускане на района, където правозащитните организации разкриха злоупотреби срещу местното уйгурско население, за които се твърди, че включват принудителен труд, според Nikkei Asia. Както властите в Пекин, така и представители на VW отрекоха тези обвинения.

По-рано тази седмица изпълнителният директор на марката VW - Томас Шафер, разкри, че не вижда как компанията може да постигне целите си без поне една фабрика да бъде затворена в Германия. Вероятно ще има съкращения, въпреки че работническият съвет на компанията смята, че автомобилният производител може да избегне това чрез намаляване на заплатите.

Така или иначе Volkswagen е изправен пред сериозни трудности, докато се справя с нарастващите разходи, увеличаващата се конкуренция и намаляващите продажби на някои основни пазари. Това може да се поправи, ако се предприемат правилните стъпки, които вероятно ще включват затваряне на допълнителни заводи в бъдеще.

0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 10 ( преди 3 месеца )
    Онзи коментар не съм го писал аз, Но мога да се обзаложа с тебе, че това ще е най-продавания автомобил за 2025 година и ще продаде поне 100 000 бройки повече от следващия в класацията който най-вероятно ще е модел на Toyota. Искаш ли да се обзаложим ако имаш топки или пак ще играеш с картата с яйце клетките и ще си пас? Защо толкова много мразите хората които имат собствено мнение, след като вие никога не сте имали колкото и Ника да се крият зад колкото сте там самоличности? Поне един няма ли?
  • #11
    10 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 3 месеца )
    Само дето преди Фолксваген си заминаха и Опел и Форд и кой ли не. Преди в Германия имаше гастербайтери*турци, сърби... Ходят, работят, прибират се. Сега в Германия Меркел покани канддидат гастърбайтерите за соц. помощи, не за работа. Германия е типичнят пример, как една държава чрез грешна политика с бодри стъпки върви към упадък. Те затова и се натискат да влизаме в Шенген, а Украйна в ЕС. Трябва им евтина работна ръка, ама да не е от Африка, а добре обучена някъде там на изток.
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Хехех тротинетката,гледаш в бъдещето с телескопа за 2025 година.
  • #9
    13 rate up comment 2 rate down comment
    до 6 ( преди 3 месеца )
    Човек, който пише "санкции" като "санкций" със сигурност е уважаван специалист по геополитика.
  • #8
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И на Марс е най-продавана Модел У. Никой нищо друго вече не купува... особено в Африка!
  • #7
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    #3 Едно си баба знае, едно си бае. Няма пазар за ПОСРЕДСТВЕНИ електрокари. Най-продаваната кола на планетата, от Африка до Австралия, за втора поредна година, е Tesla Model Y. Най-продаваната кола за 2025 в Света: Tesla Model Y Juniper
  • #6
    16 rate up comment 15 rate down comment
    Бай Дъно ( преди 3 месеца )
    Санкцийте работят. Даже много добре работят. Запада се простреля не в крака, а в стомаха да слуша американските простотии. Всъщност на САЩ не им трябва силен ЕС и най-вече силна Германия. На англо-саксите Германия и Русия са им голям трън и винаги се стремят да ги скарат и да ги въвлекат във война, както и става в момента. Лошото обаче е, че в цял ЕС управляващите са назначени от САЩ и водят пагубната им политека за палене на 3-та световна война. Много е жалко това.
  • #5
    13 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    проблема е в меринджеите и страстите в разпалените между фамилни войни какво им трябваше да се карат с пиех и да го изхвърлят зад борда и той в отчаянието си да ги изтропа на американците за дизелгейт и сега това изкопамо гориво какво ще го правим верно бе ще правим генератори за ток да зареждат електричките и да се топлим през атомната зима която лилипуткин ни готви
  • #4
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Проблемът е че решиха че може да продължават да харчат като за последно и едновременно с това да инвестират милиарди в електрификация. Мъск ви показа как се става най-богатия човек на планетата.
  • #3
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Това е бъдещето на всички автомобилни производители,които се втурнаха да произвеждат електрокари,за които няма пазар.