IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 недостатъка на китайските автомобили

Дори някои положителни качества могат да се превърнат в проблеми за купувачите

През последните години качеството на китайските автомобили се повиши значително. Те станаха по-надеждни, като се появиха модели от висок клас, които са насочени към богати клиенти. Всичко това доведе до по-голямото им търсене на пазарите по света и постепенно ги превърна в сериозни конкуренти на утвърдените производители. И все пак „китайците“ все още имат някои недостатъци, като в случая не става дума за отделни марки или модели, а за най-честите проблеми, които се срещат.


Основни недостатъци на китайските коли (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 25 минути )
    гледам китайски премиален сув срещнал един лос на пътя всичко мазало нито един еърбегмодул не е отворен хледам други с изронени кутии трети горят в покой чайна майна
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    Това важи и за...всяка електрическа кола...
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    bat_petjo ( преди 10 часа )
    Тва към 4
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    bat_petjo ( преди 10 часа )
    Кажи ква марка е да си го купя :)
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    bat_petjo ( преди 10 часа )
    Във всеки случай, не защото марките не бяха качествени, НАПРОТИВ! "Италианките", бяха еталон и за немците някъда до 90г. Просто народа на "европата" , а и на "америката" обедняваше прогресивно. ТОВА е истинския проблем. Казват, че в САЩ от средата на 70-те-80-те нещата тръгват бавно и безвъзвратно "назад", но трябва да си живял в тези времена там, за да го проумееш. За сравнение в САЩ тогава е работел само мъжа, жената е била домакиня и са си позволявали всичко, е на кредит, но ... си го плащаха
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    bat_petjo ( преди 10 часа )
    Общо за последните два "недостатъка" : принципно е така, но има коли и коли, дори и при китайските производители. Имам чувството, че статията разглежда масовите и евтини китайски коли, които ОБАЧЕ в Китай могат да се кувят два, до три пъти по-евтино от РБ и въобще от Европа. Нека да не сме късопаметни и да си спомним, че през 70-те и 80-те г. Фиат, масова марка, изкупи ЛАНЧА и АЛФА, марки с доста по-високо качество. Изкупи и Ферари и да не продължавам. А....Сааб фалира. Што така ...
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 часа )
    Само си спомнете в началото на 90-те какво беше отношението към "японките" въпреки, че в САЩ и Западна Европа бяха ХИТ. Тогава се произведоха едни от последните "милионници". И в момента дизелови 80-ки и 70-ки на ТЛК Прадо държат баснословни цени в Япония. А тогава тука си се карарше "немачко", голф, ауди, според парите в кесията. Същото беше и с "корейките". А сега имам чувството, че корейките са най-масовите нови коли в РБ. Хем са с най-тънки алуминиеви ДВГ, вътре "гилзите" са от "хартия" ...
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    bat_petjo ( преди 11 часа )
    Рено прави модела "Квид" в Индия и Бразилия, струва под 10 000 лв. и е съвсем прилична "народна" кола, не е като Тата "Нано". Същия пример е със Сузуки Фронкс и тази Тойота , дето я правят на негова база. Такива примери има и новото ЦРВ , което май е с друго име сега и с мисля Фор Ранъра. Да не говорим, че унгарците също сглобяват някои сузукита като Ал,то и Суифт, в Беларус правят Черита, но нали са към руската сфера на влияние, Европа ги "къшка". Въобще това с предрасъдъците ...,
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    bat_petjo ( преди 11 часа )
    Наивно е , обаче, да си мислим, че "китайците" са глупави или че са филантропи и са на нашия пазар за да оправят грешките на българските политици, които оставиха РБ, без транспортно решение за народа, демек, нямаме евтина народна кола и нарочно нямаме. Логично е, че когато те се понаучат да правят коли и когато се преодолеят предрасъдъците, цените ще започнат да се повишават, те отдавна го дебнат този момент. Освен това, в Европа колите са неимоверно скъпи, скъпи , скъпи. Пример ли искате :
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    bat_petjo ( преди 11 часа )
    си е "чистия капитализъм" не можеш да спреш някой да бърка в меда, докато може. Регулатор, казват, бил пазара. 8. Относно "невинагипо-нискатацена", да приемем, че статията е авторска, а не препечатка. Лично аз се надявам на по-ниската цена, т.е. че тя е шанс за българите да карат нова кола. Лично аз съм си харесал атмосферния Глори 500 на Дунфен, който за съжаление е със вариатор, но поне е преценен спряма по-нискоя въртящ момент на ДВГ-то.