Китайските автомобили стават все по-популярни в Европа, но все още има въпроси около някои технически решения, използвани при тяхното проектиране и производство. Също не бива да се пропуска въпроса за техните поддръжка и ремонти, които ще настъпят в един момент.
А кой може да оцени по-добре една кола от механици със сериозен опит с автомобили от популярни марки.В случая Geely Monjaro беше вкаран в сервиз, занимаващ се с поддръжка и ремонт на модели на Volkswagen.
За тези, които не знаят, именно Monjaro е флагманският SUV на китайската марка, като той е изграден на платформата CMA, използвана от автомобилите Volvo и Lynk&Co - две марки, които са част от Geely Group. Затова и не е изненадващо, че Monjaro използва голяма част от техническите решения на тези две марки, както и детайли от техни модели
Geely Monjaro - силни и слаби страни (ГАЛЕРИЯ)
Оформлението на двигателното отделение е добре обмислено и проектирано, двигателят е покрит със звукоизолиращ корпус - както при всички съвременни автомобили. Помпата на охладителната система е необичайна, тъй като не е с механично задвижване и работно колело в корпуса, а с електрическо задвижване и прилича на „охлюв“ на турбина.
Самият турбокомпресор е разположен, както при модели на VW с подобни двигатели, по-близо до щита на мотора и за да се демонтира, трябва да се премахнете и резуктора. Всмукателният тракт е необичайно дълъг и минава близо до източници на топлина. Механиците оценяват високо и удобния достъп до помпата - както и до генератора, който също ще бъде много по-лесен за смяна, отколкото при Volkswagen.