IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 недостатъка на китайските автомобили

Дори някои положителни качества могат да се превърнат в проблеми за купувачите

През последните години качеството на китайските автомобили се повиши значително. Те станаха по-надеждни, като се появиха модели от висок клас, които са насочени към богати клиенти. Всичко това доведе до по-голямото им търсене на пазарите по света и постепенно ги превърна в сериозни конкуренти на утвърдените производители. И все пак „китайците“ все още имат някои недостатъци, като в случая не става дума за отделни марки или модели, а за най-честите проблеми, които се срещат.


Основни недостатъци на китайските коли (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    bat_petjo ( преди 10 часа )
    5. Но, не всички "китайци" са толкова "модерни". Пример, "Черитата". Една част от производителите се придържат към сравнително класически решения : чугунени блокове, верига, турбо с малка производителност, хидрокомпенсатори и разпределено впръскване. ПО-ВАЖНОТО, е че вината за описания в пункт 5 проблем е на "екологизма", а не на китайците. Това ми напомня, че определени западни новинарски издания до 2012г. тръбяха, че щял да свърши света, а след 2012г. СЪЩИТЕ ЗАПАДНИ ИЗДАНИЯ
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    bat_petjo ( преди 10 часа )
    да си "посипе главата с пепел". 3. За "високите технологии", съгласен съм, отблъскват ме, купувам си кола, а не компютър и устройства , дето да ме шпионира. 4. Принудителното пълнене/форсирането, съгласен съм, но това е проблем и на другите производители. Например, съдеда си хариза дизеловото инфинити, не можел да си почисти ДПФ и даже смяната на нов не помогнала, а беше на няма й 10 г., сега кара Рено Аустрал /както и да се произнася/ и то вади 180 или 190 к.с. от 1,3 обем. За сега е доволен.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    bat_petjo ( преди 10 часа )
    По същество: 1. За по-слабото търсене на пазара "втора ръка" - съгласен съм. Европа е все още скептична към новите китайски коли, а какво остава за старите. Но ... след няколко години, както върви нещата ще се променят и на пазара "втора ръка". 2. Модата на кросувърите е "налазила" и др. производители, така че ... Между другото, мисля в този сайт, бяха пуснали статия, че кросоувърите били на привиршване като търсене и като почна една, ... само кросоувъри, *** автора на статията го няма да си
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Късметлия някъв ( преди 11 часа )
    За 4години и 70 хил км на автомобил втора употреба не съм изхарчил и половината на бленуваните 30 000.
  • #3
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Ахахаха ( преди 14 часа )
    До 3 - от коментара ти личи, че не само нямаш електрическа кола ами и до нова с ДВГ не си имал досег! Като продадеш електричка на плюс и то след 5 години ползване, може земята да е станала плоска! А 30 бона за ремонти и обслужване и паркинги на нов ДВГ автомобил В ГАРАНЦИЯ! Доста зор ще хвърлиш да ги изхарчиш и пак е по-вероятно земята да стане плоска! Коментара ти е толкова плосък, че не само се съмнявам за опита ти с колите, ама се съмнявам, че има навършени 13 години!
  • #2
    5 rate up comment 20 rate down comment
    TSLA ( преди 15 часа )
    #1 След 5 години с ДВГ си хвърлил 30 бона в кофата (гориво, ремонти, обслужване, консумативи, паркиране и др.). EA за 30 бона сега -> след 5 години се е самоизплатила. Продаваш я на плюс или я караш. Батериите от автомобилен клас са проектирани за 20 години. При добро термоуправление и BMS (battery management system). Първите S-ки в групата от 2013 са на по 300-500 хил. с батерии на 80-90%.
  • #1
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Нене ( преди 19 часа )
    След 5-6 години може и да си взема някоя китайска или корейска електричка, за сега е рано даже за бензиново китайче