IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BYD откри музей на електрическите автомобили

Разположен е на площ от 15 000 квадратни метра и заема четири етажа (ВИДЕО)

Китайският автомобилен производител BYD откри музей в град Джънджоу, провинция Ханан, посветен на електрифицирания транспорт и новите технологии. CarNewsChina твърди, че това е първото подобно изложение в страната. Изложбената площ е разположена на четири етажа и е предназначена за всички, които се интересуват от развитието на съвременното автомобилостроене.


Музеят Di Space на BYD


На всеки от етажите на музея, наречен Di Space, са разположени тематични изложби. Първият е посветен на еволюцията на китайската автомобилна индустрия в областта на електрификацията, вторият демонстрира производствените процеси, третият позволява на посетителите да се запознаят с актуалните технологии на електрическите автомобили на BYD, а четвъртият показва обещаващи разработки. Освен това има интерактивно пространство за студенти, изучаващи иновациите в тази област.

Общата площ на музея е около 15 хиляди квадратни метра. Има и допълнителни зони за събития и презентации. В Di Space са събрани над 300 експоната. Според BYD, подобно изложбено пространство ще направи възможно по-ефективното запознаване на общeствeността с ползите от електрифицирания транспорт. Освен това, музеят е предназначен да разшири целевата аудитория на концерна.



В средата на октомври компанията зае първо място сред китайските автомобилни производители както по брой сглобени коли, така и по продажби. В настоящата гама на BYD и брандовете, които са част от концерна, няма модели, задвижвани единствено от ДВГ, а само електрически и хибриди.


Още снимки от музея - вижте в галерията:


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 3 седмици )
    Дадено! Навярно си е забравил съветът ми да не ми задавате въпроси на които не можете да понесете отговора! За разлика от всички психопати, които пишат тук, аз не казвам полуистини, не създавам внушения, признавам си грешките и най-вече - не бягам от въпроси по темата на дискусията и не я измествам към лични нападки. За протокола в момента фотоволтаиците произвеждат повече енергия отколкото тецовете и АЕЦ взети заедно. Произвеждат почти 2/3 от консумацията. Догодина над 101% от консумацията
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Ехее, Мите, то 9:02ч си е 10:02ч по старото време отпреди неделя, което си приближава обяд. Дай статистиката довечера в 16:30ч по новото време и най-вече в 20:00ч.
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Есенна мъглива сутрин, а слънцето вече произвежда 50% повече от АЕЦ Козлодуй или от въглищните тецове. Бизнесът не може да си построи АЕЦ или ТЕЦ, но спокойно може да си сложи ФЕЦ на покрива и батерииГенерация и товар на ЕЕС в реално време за 28.10.2024 09:02:17ИмеMWАЕЦ 24,65%1061.89Кондензационни ТЕЦ 26,37%1136.13Топлофикационни ТЕЦ 6,95%299.54Заводски ТЕЦ 3,12%134.51ВЕЦ 0,32%13.89Малки ВЕЦ 1,38%59.31ВяЕЦ 1,63%70.27ФЕЦ 35,00%1507.83Био ЕЦ 0,32%13.94Товар на ...
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До лудория ( преди 3 седмици )
    Тук не става въпрос за политика. Бизнесът си купува токът откъдето му е най-евтино. След като са купили вносен ток, значи е бил по-евтин от българския. В момента АЕЦ Козлодуй работи на половин мощност. Очевидно това не е проблем, защото не беше заместен с въглищни мощности. Стоенето на свещи не се осъществи. Инсталацията на батерии от бизнеса вече започна и дните на въглищата са преброени. Ще останат за студен резерв каквато технически погледнато е логичната им роля , ако не се месят политиците
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Лудория ( преди 3 седмици )
    Това за производството на ток е свързано с политики и много пари. Не си мисли, че не се знае, но или няма желание, защото е дълго и скъпо решение или някъде другаде "текат" едни пари към едни джобове, та затова се прави така. Може да си плямпаме колкото искаме тук, но решенията НЕ се вземат с логика, прагматичност и мисъл за бъдещето на нацията.
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 5 ( преди 3 седмици )
    Трагичното е, че въпреки всичките напъни да запазим въглищата, въглища има, централи има, всичките 100 000 които биха изгубили работните си места все още са на тях, Но въпреки това внасяме ток вместо да си го произведем сами с български източници. Трагичното е, че през деня изнасяме 2000MW, вместо да ги съхраняваме за през нощта в ПАВЕЦ. Трагичното е, че не осъзнавате, че решението на този проблем са батериите. Батериите, които могат да бъдат ползвани и за улрабързо зареждане на електромобили
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Хаха ( преди 3 седмици )
    Бъстър, през деня много говориш за фецовете, ама в момента положението е трагично, 1.5MW внесен и 42% от тец.
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Митето Електрико-тротинетков сигурно и под статия с рецепта за мусака пак ще дудне нещо за Тойота. Обаче иначе не е плоскоземен сектант. Хич изобщо не е, но е тръгнал на свещена война с Тойота. Абе, напомня ми на едни други такива "бойци" дето се подвизават из пясъците, обаче не мога да определя точно на кои.
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Елвктричките ще остават в историята и затова няма да има къде другаде да се видят?
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Това не е нищо. Буд имат далеч по-големи открити изложбени пространства по европейските пристанища.