IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китай нареди на производителите си да спрат експанзията в Европа

Един от тях вече отмени плановете си за строеж на завод, а друг - стъпването си на Стария континент

На 30 октомври Европа ще трябва да се произнесе окончателно относно митата, наложени на китайските електрически автомобили. Според източници на агенция Bloomberg, пожелали анонимност, преговорите между Пекин и Брюксел продължават в търсене на алтернативно решение.


Китайски коли


Още при първите новини за предстоящо въвеждане на новите тарифи китайските компании започнаха да увеличават сериозно производството, както и доставките до европейските митници. Сега обаче този устрем е прекратен, като се твърди, че това ставна след нареждане от китайското правителство, което е приканило местните производители на автомобили да забавят експанзията на Стария континент.

Още през лятото китайското министерство на търговията призова производителите да защитят своето ноу-хау, особено по отношение на технологиите, позовавайки се на увеличаването на производството в чужбина (най-вече Югоизточна Азия, Южна Америка и Близкия изток). Сега Automotive News съобщава, че Dongfeng Motor Group Co., която е държавна собственост, е замразила плановете си да произвежда автомобили в Италия в отговор на нареждането от страна на властите..


Китайски коли


Според Corriere della Sera, преговорите между италианското правителство и Dongfeng за откриването на автомобилна фабрика в Италия продължават при редица специални условия. След директивата на властите в Китай обаче разговорите са спрени, въпреки усилията на двете страни и най-вече на италианците (министърът на промишлеността Адолфо Урсо дори пътува до азиатската държава).

Докато чака нещо да се промени, друг китайски производител - Changan Automobile Co., както съобщава Automotive News, също е замразил събитието за представянето му в Европа, което трябваше да се проведе в Милано тази седмица. Ангажиментът за навлизане на европейския пазар обаче остава потвърден, но е ясно, че голяма част от бъдещето на цялата автомобилна индустрия ще зависи от окончателното гласуване на митата в Европа в края на октомври. Следователно всички погледи са насочени към Брюксел.


0 от 500
  • #28
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Забравих ( преди 2 месеца )
    Колкото повече електромобили стават, въглищаните централи започнаха да замърсяват повече, защото слънцето има максимум 3% дял в енергийния микс и то само за няколко часа през лятото. Ето например в момента слънцето произвежда само 2/3 от потреблението на България. Ако не беше АЕЦ Козлодуй който в момента произвежда цели 1/4 от потреблението, Сега щяхме да сме без ток! Не може да се разчита на слънцето освен за един-два часа през лятото!
  • #27
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До 26 ( преди 2 месеца )
    Сега всички чакаме Toyota да успее да произведе достатъчно водородни автомобили с 6 л резервоар с които се минават 1400 км. Има опашки от милиони чакащи. Докато си чакаме водородните автомобили караме перпето мобиле, което харчи само 15 литра на 100 с , което е входяща мощност 45 kW, но ДВГ на изхода има 60 kW . Това е така защото коляновият вал е направен от пластична стомана, произведена от Желязна руда с високо съдържание на въглерод. Най-голям въртящ момент има на неутрална предавка!
  • #26
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 26 ( преди 2 месеца )
    Не се притеснявай, той и РУК вече не се включва. Идва от време на време да ме напсува че съм прав и не му харесва и се скрива. То вече няма теми за дискусия. Тесла фалира точно както предрекохте. Фалира защото материалите за батерии свършиха. По-точно батерии има защото са затрупали цялата земя но правилно отбелязахте че не могат да се рециклират. А ги изхвърлиха на сметчетата защото нямаше ток да ги зареждаме и сега сме на свещи. Докато караха електромобили имаше четири пръста ФПЧ по тротоарит
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Хаха ( преди 2 месеца )
    РУК, последно време, много ми харесват коментарите ти. Вече няма смисъл да се включвам от време на време, към анти-човека бъстъра. Ти му сипваш доста добре.
  • #24
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    явно си знае нещо което ние не знаем че на европейците не им е до автомобили предвид факта че се води четвърта световна
  • #23
    4 rate up comment 5 rate down comment
    СМОГ ( преди 2 месеца )
    Да си останат там. Желязо, химикали и гуми не се ядат. Чистата вода, земя, храна, въздух, Ренесанс, Възраждане, СПА, винен, зимен и морси туризъм са въпрос не просто на наличие на мозък, а са въпрос оцеляване.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За разлика от твоите ФАКТИ, че Toyota ми Рай с 5 л резервоар е изминала 1360 км за рекорд на Гинес, за което нямаш доказателства, аз като Плитък, плосък, прозрачен лъжец. Който е тук само да се прави на всезнаещ, ръсейки "спекулации" , мога веднага да ти дам линк към подкаста, за да чуеш от първо лице какво съм чул лично от устата на изпълнителния директор на ford. Заповядай: youtu.be/PGx7AyD9okg
  • #21
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До РУК ( преди 2 месеца )
    Ти пък кога ли си се интересувал от факти, които не ти харесват. Става въпрос за Джим Фарли, който преди да стане главен изпълнителен директор на ford преди това е работил 25 години за американското подразделение на Toyota, като е започнал когато в САЩ за Toyota се работили само 500 човека. Дали е продал десетки фордове и Toyota? Дали има повече информация от тебе за световните пазари на автомобили? Дали има полза да лъже, че BYD бързо навлиза на пазара в Австралия за да измести ford?
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    аааааа, спеколацияяяя!От теб? Не съм го очаквал! Ти да видиш! сега пък и в Щатите. А на Марс продава ли?. Изобщо не ме интересува кой е. Интересуваме, че за пореден път лъжеш! Само, че му викаш спекулация. Плитък, плосък, прозрачен лъжец. Който е тук само да се прави на всезнаещ, ръсейки "спекулации" Бегай купувай BYD .... ако ти даде госпожата? Поне батерийки заредили и за уикенда, че сега пак ще се изнервиш и ще киснеш тук 48 часа :-)
  • #19
    5 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    В Австралия, годишно се продават средно 600 000 нови автомобила. Но Митичния слушал подкаст на човек който прадал десетки милиони тойоти и десетки милиони фордове. Т.е. само този човек, е продал годишния оборот от нови коли в Австралия за последните 40 години, само в тойоти и фордове. Обаче като сложим факта, че има още една камара марки в Австралия, се оказва, че Митака познава човек който продава коли вече 80 години!Името му е Дънкън МакЛауд! Евала математико!