IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

С електромобил от Китай до Париж през София - мисията е възможна

Един от новите играчи на пазара - Dongfeng, готви сериозна инвазия и у нас

Китайският производител Dongfeng навлиза сериозно на пазарите в Европа. За да засили интереса към моделите си, компанията ще участва на автосалона в Париж, като избра интересен начин за транспортирането им от фабриката в Ухан до френската столица, а именно - колите се придвижват на собствен ход.


DONGFENG
Forthing V9


Една от спирките по пътя към Париж е София, където автомобилите на Dongfeng прекараха няколко часа пред автосалон на марката. Преди това те са изминали над 8000 км, което е отнело 20 дни, но по-интересното е, че сред колите има и изцяло електрически модели, като идеята на организаторите на пътуването е да покажат, че този тип превозни средства за подходящи за дълги пътешествия.

След изложението в Париж китайската марка ще участва и на „Автомобилен салон София 2024“, където ще покаже 8 от новите си модели. За да подкрепи разширяването на гамата си, "Чайна Мотор Къмпани", вносител на някои от марките на Dongfeng у нас, планира откриването на нови дилърски центрове в ключови градове на страната. В София вече има два шоурума на марката, а до края на годината предстои отваряне и на представителство в Пловдив.


DONGFENG
Forthing V9 и електрическият S7 с 230 конски сили мощност и обещаван пробег от 450 км с едно зареждане


До момента „Чайна Мотор Къмпани“ АД, част от „Авто Юнион“ ЕАД, е продала близо 700 китайски автомобила, като 400 от тях са реализирани през 2024 година. Очаква се до края на годината пазарният дял на марката да достигне 2.5%, като вече са направени поръчки за 130 нови автомобила. За момента компанията предлага у нас Forthing - марка на Dongfeng Liuzhou Motor, дъщерна компания на гиганта от град Лиуджоу, и също DFSK - произвеждани от бившия джойнт-венчър на Dongfeng и Seres, който вече е изцяло под контрола на Seres. На автосалона в София вносителят ще добави към това още две марки на Dongfeng - Aeolus и M-Hero. Други брандове на китайския гигант, начело с Voyah и Venucia, се предлагат у нас от друг вносител - ADG Bulgaria.


0 от 500
  • #35
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Дядо поп ( преди 2 месеца )
    Фен съм на L7 която се сглобява наблизо, във фабриката в Пудонг Шанхай. Няма такова лимо.Ако не бяха гласували в БГ митата срещу китайските електрички бих си я внесъл сам. Авто дилърът в Баошан ми я офертира за 58 хилки в лева ако си я поръчам.
  • #34
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Ха ха ха! ( преди 2 месеца )
    Новите трифазници им викали джендаи! )))))
  • #33
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До долния.С удоволствие ще ти го натъпча дженди,не мрънкай.
  • #32
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Мн ясно ( преди 2 месеца )
    Всичко може, само гaщите през главата не може. 3-фазните коли са за тъпкaчи, не за мpънкачи
  • #31
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Абе психо ( преди 2 месеца )
    "стига пътните условия да го позволяват" така де. Но мога да цитирам как обясняваш че пътните условия не позволяват да караш с повече от 90 км в час средна скорост. Или те бъркам с някой друг гост? Онзи средниста, който не живее в Чайка във Варна и няма гараж за 30 000 евро, който е купил за автомобила си за 10 000 лв ? Само питам, да знам с кой от всичките разговарям, че станахте много.
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Теслю адреналинката електричка пак ме бърка с Турбо.Той е около 60 годишен и си пази дизел баничарката, новите гуми и гони икономия на гориво, защото пътува много.За мен не е проблем с бензинова Корола да карам с 180 км/ч стига пътните условия да го позволяват.
  • #29
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До лудория ( преди 2 месеца )
    Да не искаш да кажеш, че е невъзможно да се изминавали по 400 км на ден и това са много? На мен ми се струват дори малко. Отдавам го Не само на границите и почивките. Според мен са изминавали толкова малко километри на ден, защото София не е била единствената спирка за демонстрации. Това все пак е PR акция и вероятно са спирали почти във всяка държава. На практика могат да стигнат за едно денонощие в Париж. Познай за колко ще стигнат?
  • #28
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 27 ( преди 2 месеца )
    Къде точно съм обяснил, че се ходи за 70 часа до Пекин? Говорим за практическа средна скорост на електромобил спрямо средната скорост на двама от пишещите тук, които са ми са си признали че се движат по магистралата със средна скорост 90 км в час, за да пестят гориво и да си пазят гумите. За разлика от опонентите ми, аз не съм психопат и не им преписвам твърдения които не са казали или са извадени от контекста. Както виждаш не отричат за тази средна скорост а потвърждават думите ми.
  • #27
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Хаха ( преди 2 месеца )
    Ей зле програмиран робот, пак си се развилнял с *** си писания на буквички и цифрички. Купи си тесла, и отиди до Пекин с нея за 70 часа. Тогава се обяснявай пак, и ще те признаем. Ааааа ти си безкрайно дразнещ ***, факти, макти, не знам си какво......
  • #26
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    От Китай до Париж с електромобил мисията е възможна само с генератор в багажника