В доброто старо време сме изминавали по 18 км пеш, обикаляйки залите на Парижкия автосалон. За тазгодишното издание ни стигнаха 5.5 км - до такава степен умерено бе участието на автомобилните производители. Но на фона на прекратената завинаги Женева и на окаяния предишен опит на Париж от 2022, автомобилният салон от 2024 вдъхва известна надежда за бъдещето на големите изложения в Европа. Ето и автомобилите, които ни хванаха окото в четирите зали на Mondial de l'Auto - новите автомобили, разбира се, защото за класиките ще посветим отделна статия.
25-те най-интересни коли от Париж 2024 (ГАЛЕРИЯ):
Alpine A390 betha
Някога Alpine бе марка само за състезателни автомобили, но от това в наши дни не се печели кой знае колко. Затова сега дъщерният бранд на Renault разширява гамата с A390_β. Все още само концепт, този модел ще влезе в серийно производство догодина с малко по-конвенционален дизайн. Мислете за него като за френския отговор на новото електрическо Porsche Macan.
Някога Alpine бе марка само за състезателни автомобили, но от това в наши дни не се печели кой знае колко. Затова сега дъщерният бранд на Renault разширява гамата с A390_β. Все още само концепт, този модел ще влезе в серийно производство догодина с малко по-конвенционален дизайн. Мислете за него като за френския отговор на новото електрическо Porsche Macan.