IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

25-те най-интересни нови коли от автосалона в Париж

От най-голямата Dacia до Tesla Cybertruck - какво привлече погледите на френското изложение

В доброто старо време сме изминавали по 18 км пеш, обикаляйки залите на Парижкия автосалон. За тазгодишното издание ни стигнаха 5.5 км - до такава степен умерено бе участието на автомобилните производители. Но на фона на прекратената завинаги Женева и на окаяния предишен опит на Париж от 2022, автомобилният салон от 2024 вдъхва известна надежда за бъдещето на големите изложения в Европа. Ето и автомобилите, които ни хванаха окото в четирите зали на Mondial de l'Auto - новите автомобили, разбира се, защото за класиките ще посветим отделна статия.
  
   
25-те най-интересни коли от Париж 2024 (ГАЛЕРИЯ):


  
    

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    bg ( преди 6 минути )
    колите стават телефон на колела.Само дето си возиш семейството в нея...Ако китайските коли не покажат сериозни дефекти в сигурността... мача е ясен
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 20 минути )
    Това е напълно нормален процес, който се случва с всички продукти. Нарича се комодитизация. В един момент технологиите напредват толкова, че производството става нискомаржово и не може да се постигне някаква сериозна сегментация, която би заинтересувала населението. В последните години се получи комодитизация при лаптопите - дори нисък клас е достатъчно мощен за 95% от населението, което не играе игри. Ел. технологиите ще доведат до комодитизация на колите.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 28 минути )
    Колите от година на година стават все по безинтересни. Сега с навлизането на електрическите и особено на тези китайските дето се опитват да наводняват пазара с тях дори не искам да си губя времето да ги разглеждам подробно и да им проучвам какви спецификациите. Вече ми е все тая. Ми те през 5 дена изкарват нови модели. То вече се объркваш.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 7 ( преди 48 минути )
    Пикап никога не бих си купил - за мен това е напълно безсмислено превозно средство. Но за разлика от теб уважавам фактите. А те са, че единствената що-годе достоверна информация, която имаме е от самата Тесла, а тя е, че с минимални модификации моделът може да изпълни изискванията на ЕС.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Констатация ( преди 56 минути )
    Като изключим алфата, нищо друго не си заслужава даже и гледане!
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 1 час )
    За тебе пикапа може да са генерирани картинки от интернет и фалшиви клипове в YouTube, като този youtu.be/dS_3mVmK4rY сниман във Велико Търново заедно с останалите 230 тесли на Лайт шоуто онзи ден, а ти продължавай да си вярваш, че това от клипа никога няма да стъпи в Европа. Никога никога никога никога , както обича да казва гуруто Акио Тойода. ВЯРАТА винаги е била по-силна от фактите. Така е било, така е И така ще бъде. Чувствай се свободен да обясниш, че това е фалшиво видео и те лъжат.
  • #5
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    Сайбърджънка юе бъда забранен в ЕС, поради ред причини, аман от аграри!
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 часа )
    Кефи ми как някакъв си никой преди години ПРЕДПОЛОЖИ, че Сайбъртръкът нямало да изпълнява изискванията за пешеходци в ЕС и оттогава всеки журналист го повтаря като неоспорим факт. Истината е, че никой достоверен източник досега не се е изказал и всъщност има индикации, че реално ги изпълнява. Като преди с Шеви Волт, чиято хибридна система позволяваше използване на ДВГ и за генератор, и за директно задвижване, и за смесен режим, но всички повтаряха в хор, че се използвал само за генератор.
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Радев ( преди 3 часа )
    През 90-те години ходих няколко пъти на салона във Франкфурт. Взимах си входна карта за цялото времетраене, която между другото включваше и безплатно возене в цялата градска мрежа, защото за един ден не можеше да се обиколят всичките палати. Сега влизаш и няма какво да видиш - за час-два си овършал всичко. Три четвърти китайски ***, а останалото легени и сапунерки. Представям си и софийския какъв *** ще е.
  • #2
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 13 часа )
    Сложили са, каквото е било изложено в Париж. Две трети от нормалните марки не участваха