В доброто старо време сме изминавали по 18 км пеш, обикаляйки залите на Парижкия автосалон. За тазгодишното издание ни стигнаха 5.5 км - до такава степен умерено бе участието на автомобилните производители. Но на фона на прекратената завинаги Женева и на окаяния предишен опит на Париж от 2022, автомобилният салон от 2024 вдъхва известна надежда за бъдещето на големите изложения в Европа. Ето и автомобилите, които ни хванаха окото в четирите зали на Mondial de l'Auto - новите автомобили, разбира се, защото за класиките ще посветим отделна статия.
25-те най-интересни коли от Париж 2024 (ГАЛЕРИЯ):
Volkswagen Tayron
Германците, които доскоро се бяха фокусирали изцяло в електромобилите, сега най-после разширяват гамата си и с конвенционален модел. Tayron на практика замества някогашния Tiguan Allspace - по-голям от обикновения Tiguan, но под Touareg. Багажното пространство е почти 900 литра. Задвижването е с меки хибридни системи или плъг-ин хибриди, стартовата цена е около 90,000 лева.
Германците, които доскоро се бяха фокусирали изцяло в електромобилите, сега най-после разширяват гамата си и с конвенционален модел. Tayron на практика замества някогашния Tiguan Allspace - по-голям от обикновения Tiguan, но под Touareg. Багажното пространство е почти 900 литра. Задвижването е с меки хибридни системи или плъг-ин хибриди, стартовата цена е около 90,000 лева.