fallback

Toyota показва нов начин за зареждане на автомобили

Водородните касети на японската марка ще могат да се използват и в бита

На специално събитие в Япония по-късно този месец Toyota ще покаже преносими водородни касети, които могат да се използват за зареждане на електрически автомобили и различни домакински уреди.                Тези водородни картриджи могат да се използват като гигантски АА батерии. От Toyota не споменаха точно какъв запас от мощност те могат да осигурят, но уточниха, че подмяната на такава захранваща банка отнема няколко минути. Следователно, винаги ще може да увеличите пробега на вашия електрически автомобил, стига да имате под ръка необходимия запас от тези преносими касети.           Японската компания също така отбеляза, че водородните касети ще имат редица други приложения. Например, като захранване на преносими готварски печки, които се използват при къмпингуване. За целта Toyota обедини сили с марката Rinnai Corporation и разработи печка, която работи на водород.             По време на събитието Toyota ще покаже и системата за съхранение на енергия Sweep. Тя използва батерии, които са прослужили срока си и са свалени от електрическите превозни средства. Животът им се удължава и те се използват повторно като енергийни стабилизатори, когато се комбинират със слънчеви панели и други системи за генериране на възобновяема енергия.      

fallback
  • #6
    Малко сметки ( преди 1 месец )
    Енергийните плътности на 4680 батериите са 622,4Wh/L и 232,5Wh/kg. Тоест половин литър има капацитет 311Wh и тежи 1,34 кг. Стигат за 2 километра пробег. С половин литър водород се изминават отново два километра, но това е външния диаметър на бутилката. Вътрешния както отбелязах е максимум 200 мл. Дори да пренебрегнем този факт, колко смяташ, че тежи бутилка за 700 бара налягане и колко струва? "Половин литър" батерии струват 40-50 долара.
  • #5
    До пръдливия ( преди 1 месец )
    Господин пръдлив, това ли успях да изпърдиш този път за да се хвалиш? Като гледаш размера на този контейнер за съхранение на водород, колко литра му даваш? На мен ми прилича на половин литрова бутилка, заедно с термоизолацията. Реално я има 200 мл водород, я няма. Ако не бяхте толкова големи антиматематици, нямаше да ВЯРВАТЕ водородът и определено нямаше да напишеш мненията си.
  • #4
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    ..разчитат на изцяло външни технологии за бъдещите си модели електромобили.
  • #3
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    До 1: само дето батериите с подобен капацитет са 3-4 пъти по-тежки. До 2: Тойота разработва технологии, които рано или късно ще навлязат в употреба. Да му мислят технологично импотентните като Тесла и немците, които раз
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тойотка видя, че с колите не можа да излъже много хора и реши да пивотне. Трагикомедия от Волтер.
  • #1
    След дъжд качулка ( преди 1 месец )
    Вече има преносими батерии, които изпълняват тези цели. Да не говорим, че в това контейнерче, което я съдържа 100 грама водород, я не, не може да се съхрани енергия и за 10 км.
fallback
Последни