fallback

Toyota показва нов начин за зареждане на автомобили

Водородните касети на японската марка ще могат да се използват и в бита

На специално събитие в Япония по-късно този месец Toyota ще покаже преносими водородни касети, които могат да се използват за зареждане на електрически автомобили и различни домакински уреди.                Тези водородни картриджи могат да се използват като гигантски АА батерии. От Toyota не споменаха точно какъв запас от мощност те могат да осигурят, но уточниха, че подмяната на такава захранваща банка отнема няколко минути. Следователно, винаги ще може да увеличите пробега на вашия електрически автомобил, стига да имате под ръка необходимия запас от тези преносими касети.           Японската компания също така отбеляза, че водородните касети ще имат редица други приложения. Например, като захранване на преносими готварски печки, които се използват при къмпингуване. За целта Toyota обедини сили с марката Rinnai Corporation и разработи печка, която работи на водород.             По време на събитието Toyota ще покаже и системата за съхранение на енергия Sweep. Тя използва батерии, които са прослужили срока си и са свалени от електрическите превозни средства. Животът им се удължава и те се използват повторно като енергийни стабилизатори, когато се комбинират със слънчеви панели и други системи за генериране на възобновяема енергия.      

fallback
  • #16
    РУК ( преди 1 месец )
    Нямаш с какво да отговориш за измерването на водорода и изкривените си сметки и веднага почна с личните нападки, а *** проклета! Много си жалък човече. Месеци се опитва да ти отговарям нормално, ама ти наистина не си наред! Нямаш грам мозък и достойнство да каже - "сори, сбърках, излъгах, в килограми е, това което съм писал са глупости". Жалка история си!
  • #15
    До РУК ( преди 1 месец )
    Литри виждам, литри коментирам. Това което е закачено на калника над гумата на картинката на колко голяма бутилка ти прилича? На мен ми прилича на половин литър. Пак съм благосклонен за да не коментирам написаното в статията за размер на батерия АА. Оттам нататък са сметки за 3 клас. До там ли вече падна нивото на антиелектриците, да не можеш да сметнеш колко килограма водород се събира в 0,5л бутилка щом резервоара на Toyota mirai е 122 l. Посочи ми грешка в сметките. Аз ги изкарах 23гр.
  • #14
    РУК ( преди 1 месец )
    Ахахахахаха как 1200 - 1500.... 3000км е и то с 25квч батерия! Съвсем реален модел, даже ти си го купил вече! Айде лягай, че се излагаш!
  • #13
    РУК ( преди 1 месец )
    Свърши многознайко!Изгуби почва само като ти смених мерните единици !От тук нататък може да дрънкаш каквито си искаш глупости и от 100 кладенци да носиш литри водород и литий! Просто за пореден път показа, че дрънкаш много, кривиш факти само за да се докажеш колко си прав. Пий успокоително, че с такъв крах в края на вечерта ще те облива студена пот до сутринта. Като те знам как приемаш всичко до сливиците като студентка 1 глокс медицина в пловдивския!
  • #12
    анонимен ( преди 1 месец )
    А на Тесла е 1200 км - съвсем реален рекорд, и то със стар модел. Новите ще направят 1500. РУКоблудстваш, мой човек! Не ти стига пипето дори за елементарно логическо мислене. Четеш през ред, чуваш каквото ти харесва. Критично мислене ти липсва изцяло.
  • #11
    РУК ( преди 1 месец )
    Хахаха не, не ме интересува колко литра е нещо което се измерва в килограми.Когато купувам 3кг захара, не ме интересува колко литра е :-) :-) Познай защо нещо което се съхранява под такова налягане се мери в килограми?Обема на резервоара на Тойота също се мери в килограми.И въпреки, че е тя е два тона, минава повече от тесла 2 тона и зарежда много по бързо.Бутилките по 0,5кг са съвсем друга концепция за зареждане на автомобил.Нито това която е Miray нито това което е на снимките ... търси :-)
  • #10
    РУК ( преди 1 месец )
    До 8 - говоря с факти!Тествани по международен стандарт. Рекорда на Mirazy e 845 мили с един резервоар. Който към 2021 дори е със с обем под 5л. С "фейслифта" го правят 5,6кг. Рекорда е потвърден от Гинес. Къде са зареждали по 14 литра, не знам.По принцип в литри не се зарежда :-) Нали си функционално грамотен.Втори коментар на разбираш в какво се измерва водорода.Нещо за сметките да кажеш?Или типично по празнодумски смяташ нещо в неприложими единици за да докажеш нещо в което вярваш?
  • #9
    До РУК ( преди 1 месец )
    Тези 0,5 килограма в бутилка Колко литра са или и това не е важно щом не ти харесва? Резервоарите на Toyota miray са 122 л и ако не бъркам тежат над 150 кг. Toyota mirai тежи близо два тона въпреки лекия водород. Да се чуди човек, защо просто не са сложили 10 бутилки за по половин килограм водород които тежат 60 кг и да я направят по икономична да минава над 1000 км с тях по твоята аритметика за шест бутилки и 750 км? Пак го удари на Вяра!
  • #8
    До РУК ( преди 1 месец )
    Нали ще си говорим за реални неща? Точно вчера вие дадохте клип за пример на който вярвате. Toyota miray, която измина 1000 километра по-бързо от всеки един електромобил който е тестван на този маршрут. Като попитах за останалите впечатления замлъкнахте. Защо ли? Дали не е, защото се наложи да зареди два пъти за да ги измине с 14 литра водород? Това никак не ми прилича на 0,80кг /100км. Или вярвате само на времето, защото ви харесва, Но всичко останало не ви харесва и е лъжа?
  • #7
    РУК ( преди 1 месец )
    До сметко -разхода на водород за автомобили не се измерва в Литри,а в Килограми!Средния разход на водороден автомобил в момента е 0,80кг /100км. С 5,6кг водород се минават около 650кг. Това което показват Тойота го има разработено от повече от 4 години и то за автомобил и то с по-добър разход - 6 бутилки с по 0,5кг водород във всяка за 750км. Всяка заредена бутилка тежи по 5кг. Смятай"енергийна плътност" 30 кг за 750км. да те видя.Тесла с 4680 ще трябва 700кг батерия за да направи този пробег
fallback
Последни