fallback

Toyota показва нов начин за зареждане на автомобили

Водородните касети на японската марка ще могат да се използват и в бита

На специално събитие в Япония по-късно този месец Toyota ще покаже преносими водородни касети, които могат да се използват за зареждане на електрически автомобили и различни домакински уреди.                Тези водородни картриджи могат да се използват като гигантски АА батерии. От Toyota не споменаха точно какъв запас от мощност те могат да осигурят, но уточниха, че подмяната на такава захранваща банка отнема няколко минути. Следователно, винаги ще може да увеличите пробега на вашия електрически автомобил, стига да имате под ръка необходимия запас от тези преносими касети.           Японската компания също така отбеляза, че водородните касети ще имат редица други приложения. Например, като захранване на преносими готварски печки, които се използват при къмпингуване. За целта Toyota обедини сили с марката Rinnai Corporation и разработи печка, която работи на водород.             По време на събитието Toyota ще покаже и системата за съхранение на енергия Sweep. Тя използва батерии, които са прослужили срока си и са свалени от електрическите превозни средства. Животът им се удължава и те се използват повторно като енергийни стабилизатори, когато се комбинират със слънчеви панели и други системи за генериране на възобновяема енергия.      

fallback
  • #66
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Toyota Mirai II 134 kW(182 HP), 300 Nm, RWD, 5,6 kg резервоар за гориво;-Режим ECO градско: 0,72 кг/100 км; приблизителен пробег в град: 700-770 км -90 км/ч: 0,78 кг/100 км;-AC отопление високо: 0,79 кг/100 км; приблизителен пробег при 90 км/ч: 650-715 км; -120 км/ч : 1,16 кг/100 км; приблизителен пробег при 120 км/ч: 435-480 км; -140 км/ч: 1,55 кг/100 км; приблизителен пробег при 140 км/ч 325-360 км; youtu.be/YVxzdYp2ROY .Ако някой има различни резултати, моля да ги сподели ...
  • #65
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Toyota Mirai II 134 kW (182 HP), 300 Nm, RWD, 5,6 kg резервоар за гориво;-Режим ECO градско: 0,72 кг/100 км; приблизителен пробег в град: 700-770 км -90 км/ч: 0,78 кг/100 км;-AC отопление високо: 0,79 кг/100 км; приблизителен пробег при 90 км/ч: 650-715 км; -120 км/ч : 1,16 кг/100 км; приблизителен пробег при 120 км/ч: 435-480 км; -140 км/ч: 1,55 кг/100 км; приблизителен пробег при 140 км/ч 325-360 км; youtu.be/YVxzdYp2ROY . Ако някой има различни резултати, моля да ги сп ...
  • #64
    Ако се върнем ( преди 2 месеца )
    На сметките. Краткият разказ по литература е. Сметките на водорода преди не са излизали, днес не излизат но в бъдеще въобще няма да излязат, защото водородът е химичен елемен, който си има своите физически ограничения в обема. Батериите от своя страна са само средство за съхранение на енергия, които се развиват в геометрична прогресия както на база цена за цикъл, така и на база енергийна плътност и дълголетие.
  • #63
    До 63 ( преди 2 месеца )
    Еми то при такъв кръчмар, очевидно сметките на писателите излизат и затова продължават да съчиняват научно фантастични разкази за перпето мобиле и бъдещето на водорода. Въобще няма да се учудя кръчмарят тук да е и някой пастор, защото съчиненията обикновено са за ВЯРАТА. Като гледам пренаписахте и в смисъла на фразата "да си направиш сметката без кръчмаря"
  • #62
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Кръчмарят тук е писател.Пише безсмислени съчинения, за които липсват читатели.
  • #61
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Но все пак да не забравяме че кръчмаря е техничар, А вие сте поети, които работите в автомобилни сервизи и металообработващи цехове и съответно не се нуждаеше от техническа грамотност, а от прилагателни - ДЪЛГО зареждане, ВИСОКО тегло, ГОЛЯМА енергийна плътност, и други прилагателни
  • #60
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Даже не ти е проблем да си заредиш тези 3,3 kWh на нощна тарифа, защото на дневна ще ти е прекалено скъпо да платиш цели 80 стотинки. На нощна ще струва само 50 стотинки. Всеки сам може да си прецени дали един два пет или 10 часа "чакане" докато спи му компенсират петте минути бързо зареждане за 25 евро на 3,3kwh, включително пътуването на хиляди километри да ги заредиш. И къде забравихме кръчмаря отново? За съжаление телевизора не ще да работи на водород и ти трябва горивна клетка.
  • #59
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Абсолютно вярно. Но както винаги сметка без кръчмар. Като добавиш и пътуването до най-близката зарядна станция за водород на хиляди километри в Германия в сравнение с 10-те секунди които ти трябват да стигнеш до най-близкия контакт където и да се намираш в момента, час два зареждане на нещо което ще ти трябва след дни си го носиш на къмпинг, не представлява никакъв проблем.
  • #58
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Водород се зарежда за минути. Електроенергията се зарежда за час, Тротинетката.
  • #57
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Практически изводи. Не е никакъв технически проблем да направиш електромобил с 1 000 км пробег, като добавиш още батерии и тегло. Обаче не можеш да направиш водороден автомобил с 1000 км пробег, защото очевидно няма къде да сложиш допълнителни 280 l "резервоари" . Това поставя под въпрос и водородните камиони и товарен транспорт. Евентуално ще има смисъл за самолети с втечнен водород, който заема по-малко място, много трудно се съхранява. При самолетите това не е проблем.
fallback
Последни