fallback

Toyota показва нов начин за зареждане на автомобили

Водородните касети на японската марка ще могат да се използват и в бита

На специално събитие в Япония по-късно този месец Toyota ще покаже преносими водородни касети, които могат да се използват за зареждане на електрически автомобили и различни домакински уреди.                Тези водородни картриджи могат да се използват като гигантски АА батерии. От Toyota не споменаха точно какъв запас от мощност те могат да осигурят, но уточниха, че подмяната на такава захранваща банка отнема няколко минути. Следователно, винаги ще може да увеличите пробега на вашия електрически автомобил, стига да имате под ръка необходимия запас от тези преносими касети.           Японската компания също така отбеляза, че водородните касети ще имат редица други приложения. Например, като захранване на преносими готварски печки, които се използват при къмпингуване. За целта Toyota обедини сили с марката Rinnai Corporation и разработи печка, която работи на водород.             По време на събитието Toyota ще покаже и системата за съхранение на енергия Sweep. Тя използва батерии, които са прослужили срока си и са свалени от електрическите превозни средства. Животът им се удължава и те се използват повторно като енергийни стабилизатори, когато се комбинират със слънчеви панели и други системи за генериране на възобновяема енергия.      

fallback
  • #10
    РУК ( преди 3 минути )
    До 8 - говоря с факти!Тествани по международен стандарт. Рекорда на Mirazy e 845 мили с един резервоар. Който към 2021 дори е със с обем под 5л. С "фейслифта" го правят 5,6кг. Рекорда е потвърден от Гинес. Къде са зареждали по 14 литра, не знам.По принцип в литри не се зарежда :-) Нали си функционално грамотен.Втори коментар на разбираш в какво се измерва водорода.Нещо за сметките да кажеш?Или типично по празнодумски смяташ нещо в неприложими единици за да докажеш нещо в което вярваш?
  • #9
    До РУК ( преди 7 минути )
    Тези 0,5 килограма в бутилка Колко литра са или и това не е важно щом не ти харесва? Резервоарите на Toyota miray са 122 л и ако не бъркам тежат над 150 кг. Toyota mirai тежи близо два тона въпреки лекия водород. Да се чуди човек, защо просто не са сложили 10 бутилки за по половин килограм водород които тежат 60 кг и да я направят по икономична да минава над 1000 км с тях по твоята аритметика за шест бутилки и 750 км? Пак го удари на Вяра!
  • #8
    До РУК ( преди 13 минути )
    Нали ще си говорим за реални неща? Точно вчера вие дадохте клип за пример на който вярвате. Toyota miray, която измина 1000 километра по-бързо от всеки един електромобил който е тестван на този маршрут. Като попитах за останалите впечатления замлъкнахте. Защо ли? Дали не е, защото се наложи да зареди два пъти за да ги измине с 14 литра водород? Това никак не ми прилича на 0,80кг /100км. Или вярвате само на времето, защото ви харесва, Но всичко останало не ви харесва и е лъжа?
  • #7
    РУК ( преди 29 минути )
    До сметко -разхода на водород за автомобили не се измерва в Литри,а в Килограми!Средния разход на водороден автомобил в момента е 0,80кг /100км. С 5,6кг водород се минават около 650кг. Това което показват Тойота го има разработено от повече от 4 години и то за автомобил и то с по-добър разход - 6 бутилки с по 0,5кг водород във всяка за 750км. Всяка заредена бутилка тежи по 5кг. Смятай"енергийна плътност" 30 кг за 750км. да те видя.Тесла с 4680 ще трябва 700кг батерия за да направи този пробег
  • #6
    Малко сметки ( преди 1 час )
    Енергийните плътности на 4680 батериите са 622,4Wh/L и 232,5Wh/kg. Тоест половин литър има капацитет 311Wh и тежи 1,34 кг. Стигат за 2 километра пробег. С половин литър водород се изминават отново два километра, но това е външния диаметър на бутилката. Вътрешния както отбелязах е максимум 200 мл. Дори да пренебрегнем този факт, колко смяташ, че тежи бутилка за 700 бара налягане и колко струва? "Половин литър" батерии струват 40-50 долара.
  • #5
    До пръдливия ( преди 1 час )
    Господин пръдлив, това ли успях да изпърдиш този път за да се хвалиш? Като гледаш размера на този контейнер за съхранение на водород, колко литра му даваш? На мен ми прилича на половин литрова бутилка, заедно с термоизолацията. Реално я има 200 мл водород, я няма. Ако не бяхте толкова големи антиматематици, нямаше да ВЯРВАТЕ водородът и определено нямаше да напишеш мненията си.
  • #4
    Hvaliprats ( преди 2 часа )
    ..разчитат на изцяло външни технологии за бъдещите си модели електромобили.
  • #3
    Hvaliprats ( преди 2 часа )
    До 1: само дето батериите с подобен капацитет са 3-4 пъти по-тежки. До 2: Тойота разработва технологии, които рано или късно ще навлязат в употреба. Да му мислят технологично импотентните като Тесла и немците, които раз
  • #2
    анонимен ( преди 3 часа )
    Тойотка видя, че с колите не можа да излъже много хора и реши да пивотне. Трагикомедия от Волтер.
  • #1
    След дъжд качулка ( преди 4 часа )
    Вече има преносими батерии, които изпълняват тези цели. Да не говорим, че в това контейнерче, което я съдържа 100 грама водород, я не, не може да се съхрани енергия и за 10 км.
fallback
Последни