fallback

Toyota показва нов начин за зареждане на автомобили

Водородните касети на японската марка ще могат да се използват и в бита

На специално събитие в Япония по-късно този месец Toyota ще покаже преносими водородни касети, които могат да се използват за зареждане на електрически автомобили и различни домакински уреди.                Тези водородни картриджи могат да се използват като гигантски АА батерии. От Toyota не споменаха точно какъв запас от мощност те могат да осигурят, но уточниха, че подмяната на такава захранваща банка отнема няколко минути. Следователно, винаги ще може да увеличите пробега на вашия електрически автомобил, стига да имате под ръка необходимия запас от тези преносими касети.           Японската компания също така отбеляза, че водородните касети ще имат редица други приложения. Например, като захранване на преносими готварски печки, които се използват при къмпингуване. За целта Toyota обедини сили с марката Rinnai Corporation и разработи печка, която работи на водород.             По време на събитието Toyota ще покаже и системата за съхранение на енергия Sweep. Тя използва батерии, които са прослужили срока си и са свалени от електрическите превозни средства. Животът им се удължава и те се използват повторно като енергийни стабилизатори, когато се комбинират със слънчеви панели и други системи за генериране на възобновяема енергия.      

fallback
  • #36
    РУК ( преди 1 месец )
    Аз споделям впечатления от преживявания, смотан! Ти споделяш преценки за милилитри в бутилки по снимка! Аз смених турбините на чисто нова кола с двигател разработен от Ферари, само за да получа най-доброто от нея, ти си сменяш никовете, само да избиваш комплекси и да се чувстваш важен в собствения си измислен свят който се върти само около батерии! Както казах -жалка история!
  • #35
    До 32 ( преди 1 месец )
    Само кажи за коя конкретна Тесла питаш и веднага ще ти отговоря с точност, защото по този маршрут са тестване почти всички налични електромобили, не само Тесла. В края на всеки клип дават таблицата с резултатите на подобни автомобили. Понеже не съм психопат който да си измисля и да лъже, винаги мога да ти давам източника на всяка информация . Заповядай youtu.be/2V_mMJ0On7k даде ми го привърженик на водородът наскоро, за което му благодаря. Така се прави!
  • #34
    РУК ( преди 1 месец )
    Митьооо,аз от чуждо име не пиша,за разлика от теб!!Казах ти конкретно как се смята и продава водорода и ти откачи!Официалния пробег го има в сайта на Тойота!И за пореден път лъжеш колко е!Колко е постигнал някой в клип в който ти отърва да цитираш е съвсем друг въпрос.Карал съм колата, при мен разхода е 0,85кг/100!При същото каране и маршрут Модел 3 е 19квч/100, 5N e 22квч/100, а Стелвиото ми което след последните настройки вече е 645 коне - 9/100.Ти с такива коли даже снимки нямаш
  • #33
    Практически пример ( преди 1 месец )
    Дизелът изминава с дизеловата си баничарка по 100 000 км на година със среден разход 5 на 100, което е по днешни цени означава около 12 000 лв на месец за гориво. 100 000 за осем години. Ако шефът му при следващата смяна на паркът може да избира между водородна баничарка, която да харчи 1 килограм на 100 км - 50 лв на 100 км 50 000 лв на година и 400 000 лв на 8 години за всяка баничарка от автопарка, дали ще избере "екологията" ? А? Или пък електрически С опция "безплатно" зареждане?
  • #32
    До 31 ( преди 1 месец )
    При средна скорост 115км/ч? Знаеш ли как се постига средна скорост 115км/ч? "Реалност" със средна скорост 115км/ч? Каква е тази реалност? на писта от Ф1? Какъв е пробега на една тесла при тази средна скорост?
  • #31
    Реалността ( преди 1 месец )
    Но както винаги, за нормално пътуване не можеш да разчиташ на официални разходи камо ли пък на такива от рекорди. Затова си има хора които изминават по едни и същи маршрути 1000 км, за да засекат разходът на много автомобили и да се правят адекватни сравнения за реален разход, време за зареждане и средна скорост. В реалността Toyota mirai изминава 1 000 км със средна скорост 115 км в час с 14 кг водород, което е 1,4кг/100км. При 25 евро/кг 35 евро или 70 лв на 100 км.
  • #30
    До 29 ( преди 1 месец )
    Защо ми е да го правя като мога да си го сметна сам? И ти ли си от онези които вярват на всичко написано в интернет, като например че гумите на електромобилите са износват 1850 пъти по-бързо от подобен бензинов автомобил. Нали точно затова са ги написали този статии, за да може умници като тебе да питат чат gtp и той да им отговаря? След като официалният пробег е 506 км с 5,6 кг, толкова ли ти е трудно да си сметнеш, че официалния разход е 1,106719367588932806кг/100км?
  • #29
    до 8 ( преди 1 месец )
    Защо не написа в гугъла "toyota mirai hydrogen consumption" ами ме караш аз да го правя? 0.76 kg/100 km
  • #28
    анонимен ( преди 1 месец )
    Проявявайки критично мислене, от данните които дадохте до момента, тези "бутилки" от статията съхраняват 3,3kWh на килограм. 14 кг са 46,2kWh с които е абсолютно невъзможно да се изминат 1000 км. Тоест господин Хваля си Пръднята, пак е изпърдял някакви лъжи независимо дали са умишлени или от самозаблуда. Допускам че дори да е чел нещо, не го е разбрал и не става въпрос за енергия А за мощност. По-малко вероятно е бутилката да събира по-малко кг, заради по-ниско налягане, щом зарежда Мирай
  • #27
    Плюс минус ( преди 1 месец )
    Минусчета има, но други математически операции не сте извършили господа антиматематици. Май тепърва започнахте да осъзнавате, че водородът няма чак толкова голяма енергийна плътност, колкото ВЯРВАХТЕ. Време е отново да анатемосате физиката и математиката и да кажете, че това са фалшиви науки. Клипа който вие дадохте за доказателство, че водородната Toyota минава 1000 км цели 15 минути по-бързо от електромобил, се вижда че харчи 14 кг на 1000 км, което са 305л. Значи 30,5л/100 при 700 бара
fallback
Последни