IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Производителят на iPhone представи луксозен миниван

Foxtron Model D ще се предлага и като база за други автомобилни производители

Автомобилната марка Foxtron беше създадена преди време от IT-гиганта Foxconn, който произвежда едни от най-популярните масово използвани електронни устройства като iPhone. През последните две години тя представи Model B и Model C, а сега към тях се присъединява Model D - голям миниван (MPV), проектиран от Pininfarina.


Foxtron Model D


Подобно на предишните автомобили на Foxtron, целта на проекта е също така да предложи на други производители нова платформа за малки средни или големи модели, която да закупят и да желаят да модифицират по свой вкус, за да намалят разходите за производство и дизайн.

Foxtron Model D прилича на кросоувър MPV, като има доста квадратни форми. Дължината му е 5190 мм, височината - 1995 мм, а широчината - 1785 мм. Междуосието достига 3200 мм, което позволява на дизайнерите да създадат много луксозен интериор.

Както стана дума, формите на каросерията на модела, разработен от Pininfarina, могат да бъдат модифицирани от други производители, за да отговарят на техните нужди. Сериозно внимание е обърнато и на аеродинамиката на модела, като се залага на някои интересни решения. Сред тях, например, е прорез, който насочва въздуха от решетката към предното стъкло.


Foxtron Model D


Интериорът също е доста впечатляващ, като салонът е проектиран за максимално удобство на пътниците с панели на вратите и седалки в почти авиационен стил, комбинирани с голям брой нови технологии. Идеята на дизайнерите е пасажерите да се чувстват като в луксозен самолет, осигуряващ комфортни пътувания на големи разстояния.

Местата са общо 7, като на първия и втория ред има по две седалки, тип „фотьойл“, а на третия е поставена традиционна пейка. Седалките на втория ред могат да се накланят и управляват индивидуално чрез дисплей, разположен отстрани. Те също така могат да се накланят почти напълно благодарение на добавянето на удобната опора за долната част на краката, която превръща седалката в шезлонг.

Освен това от същите седалки е възможно да се контролира напълно информационно-развлекателната система на Model D, благодарение на добавянето на два екрана зад облегалките на предните седалки, като те са точно като iPad, който може да се използва от пътниците.


Foxtron Model D


Засега от Foxtron не разкриват много подробности за задвижването на новия Model D. Компанията-производител съобщава, че платформата е базирана на нова 800-волтова архитектура, като във версията с два електромотора мощността достига 650 к.с. Батерията с капацитет 110 kWh и позволява пробег от 660 км по цикъла WLTP. За улеснение на маневрите задните колела на минивана може да завиват.

Засега не е известно и колко ще струва Foxtron Model D, но плановете на неговите създатели предвиждат той да се появи и на европейските пазари. Това обаче вероятно ще стане под друга марка, която е ще закупи дизайнерската база на електромобила.


Още снимки на луксозния миниван - вижте в галерията:


0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 11 ( преди 5 часа )
    За хора които са скарани с физиката, очевидно няма смисъл, защото не могат да разберат, че ако за ускорение на 2 тона до 50 км в час за 3 секунди ти е необходима точно определена мощност която е константа независимо от автомобила, то ти е необходима абсолютно същата мощност за да намалиш от 50 до 0. Яко при 50 км в час тази мощност се измерва в десетки киловати, то при по-високи скорости киловатите стават стотици до хиляди. Колкото е по-мощен двигателя, толкова по-малко "харчи" електромобила.
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 5 часа )
    И на всеки Голф 2 може да се сложи двигател 800 к.с. Основния въпрос е какъв е смисъла? Няма! 600 к.с. на миниван - няма смисъл. 600 к.с. на пикап - няма смисъл. 600 к.с. на семеен автомобил - няма смисъл. Повечето народ даже 200 к.с. не могат да управляват безопасно. Всичко това е комплексарщина и показване уж на някакви възможности от които обаче няма никакъв смисъл. И на тези възможности се ловят комплексари. Нямал пари за Ферари но имал кола която ускорявала като Ферари. Голяма работа
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Do 2 ( преди 6 часа )
    Аз споделям, че това е най-смислената кола която съм виждал и се чудя как съм живял без нея, он се репчи и се заяжда! Оти не одиш да те прегледат емоционално бе
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 8 ( преди 7 часа )
    Ключовата фраза в изказването ти е "едно време". Едно време и Илон Мъск се подиграваше на автомобилите на BYD и то с основание! Едно време имаше две марки автомобили - mercedes и всички останали. Но едно време си беше едно време. Сега реалността е друга и е редно да свиквате да се адаптирате.
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    тези фокскон едно време бяха най-евтините и боклукчави дъна, само да спомена този факт.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    При младите производители на електромобили и стогодишните производители на ДВГ е същото. Първите могат да произведат автомобил с 2000 коня ама не искат, вторите искат да произведат автомобил с ДВГ и 2000 коня, ама не могат. Да произведеш електромобил с 650 коня не е много по-сложно и скъпо, отколкото същия автомобил със същия пробег и батерия, но с 150 коня. Практически електрическата част остава почти същата. При ДВГ това би било прекалено сложно и скъпо, придружено със скъпо обслужване
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 часа )
    Малко става като онзи дядо, дето попитал внука си дали не му се иска да оправи онази 30-годишна красавица която минала покрай тях. Внука му отговорил че е прекалено възрастна за него И не му се иска. Тогава дядото му споделил житейската мъдрост, че когато и той е бил млад и той е разсъждавал така, можел е но не е искал, сега би искал да я оправи, но вече не можел.
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 4 ( преди 8 часа )
    Китайците вече произвеждат масово батерии, които зареждат 200 км за 5 минути и имат разработки за по-бързо зареждане. Това са около 500 киловата мощност за зареждане. Това означава че номиналната изходяща мощност на батерията е поне 1000 kW, което са 1300 коня. Пиковите които може да отдаде батерията са над 2-3000. Мощността на двигателите не е проблем, защото можеш да сложиш един два три четири или повече двигатели. Въпросът е дали има практически смисъл от тази теория
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 8 часа )
    А пикови 800коня?
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Математика ( преди 8 часа )
    Всеки който има елементарни знания за батериите, знае че винаги без изключение, зарядният ток е по-малък от номиналният ток който батерията може да отдава. А също така максималният ток който батерията може да отдаде за няколко секунди може да бъде няколко пъти по-голям от номиналния. При електродвигателите, пиковата мощност която могат да отдадат за секунди може да бъде до 10 пъти по-голяма от номиналната. Тоест пикови 600 коня са постижими за всеки съвременен електромобил без усилия.