IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на AMG е уверен, че купувачите на V8 ще преминат към електромобили

Хората си купуват коли с 8 цилиндъра заради технологиите, категоричен е Михаел Шийбе

Преди време шефът на Mercedes-AMG Михаел Шийбе направи доста противоречиво изявление, като сравни 4-цилиндровите хибриди, разработвани от компанията му, със смартфони. Сега той отново изненада публиката, като заяви, че клиентите на AMG няма да имат проблеми с преминаването от голям V8 двигател към електрическо задвижване.


Mercedes-AMG


„Клиентите, които дойдоха при марката AMG, не дойдоха, защото просто искаха да имат голям двигател. Те дойдоха, защото харесаха технологията, която вложихме в колата. Така че, когато става въпрос за електрическо шофиране, аз съм убеден, че клиентите ще приемат тази технология, защото тя ще бъде най-новата и най-добрата, която могат да получат", обясни Шийбе, цитиран от Autocar.

С подобни изявление от AMG явно искат да ни убедят, че тяхната клиентела се състои от хора, които дават приоритет на технологиите. Ако най-новите разработки нямат двигател с вътрешно горене, клиентите очевидно ще преминат към електромобили. Рано или късно философията „един човек, един двигател“ ще приключи и изглежда, че в Афалтербах вярват, че хората няма да се поколебаят да приемат електромобилите, стига да имат най-новите технологии.


Mercedes-Benz


Двигателят V8 обаче няма да умре скоро. AMG вече съобщи, че все още работи върху нови осемцилиндрови модели, като един от моделите, които ще получат такъв мотор е следващият CLE63. Първоначално този модел трябваше да бъде с хибриден 4-цилиндров агрегат, но слабото търсене на C63 принуди германците да променят плановете си.

Засега няма точни данни за продажбите на C63, но огромните отстъпки в Германия показват, че моделът е много популярен. C63 не е единственият AMG, който губи своя V8, тъй като и GLC63 се отказа от 4,0-литровия агрегат с двойно турбо. Освен това Mercedes вече обяви, че следващото E63 няма да има осем цилиндъра.


0 от 500
  • #30
    4 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    До 25 - погледни статията за продажбите на нови коли в БГ през 2024, пресметни колко от тях са в диапазона на цената на електричките 30к+ Евро и кажи защо хората които нямат "икономически проблем" да си купят електричка, не са си я купили :-) :-)Иначе къде сме, що сме по някакви сметки на ЕС къде какво трябвало да има,можеш да си говориш колкото искаш.Факт, е, че не само в България, където има свободен пазар,масата хората не искат днешните електрички,просто защото все още не стават за нуждите им
  • #29
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Като дойде ред на новите клиенти родени след 2015г които нямат никакъв досег с аналоговата ера и са израснали изцяло със дигиталните технологии" - С тая икономика, инфлация и почти тотланото изчезване на "entry level ***", това ще стане някъде мъм 2045-та, може и по-късно, като тук. говорим за "успешните". Средната класа, не знам,да ли ще може и колео да си позволи.
  • #28
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 26 ( преди 1 месец )
    И тебе да питам. Имаш спешен животозастрашаващ случай и от болницата те пращат в областен град или друга болница в същия град. Качваш близкия в автомобила и какво правиш като стигнеш в болницата за която си тръгнал? Радвам се, че не сте имали такива проблеми, но личния автомобил е най-лошото решение и най-лошият избор, който можете да направите.
  • #27
    0 rate up comment 5 rate down comment
    До 24 ( преди 1 месец )
    А ти как ще постъпиш ако имаш за 50 км гориво в резервоара? Няма ли да направиш абсолютно същото? Или ще караш докато свърши бензинът? Каква е вероятността електромобил който всяка сутрин тръгва с пълна батерия да няма ток за поне 150 км почти по всяко време на деня? Виждаш ли как сам променяш условията на проблема? Проблем който очевидно никога не си решавал, за разлика от мен. Най-бързо проблемът се решава с линейка, включително частна. Като идеш с автомобила в София или Пловдив какво прави
  • #26
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ДО 19 ( преди 1 месец )
    Ще заредиш за 5 мин 100км, и като натиснеш *** на 160, стават 40км. Човека ти говори за спешен случай. Хиляди хора в България ежедневно са принудени да возят близките си спешно в болници в областни градове. Ще спират през 50км за по 5 мин, голям съвет.
  • #25
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 22 ( преди 1 месец )
    "Броя зарядни не гарантира нужната автономност за всеки. ....А твоя упрек е че хората нямат пари да напълнят зарядните.Не е само пари...." Всъщност не само бройката е важна. Това че има 1 000 зарядни станции за 10 000 електромобила, но всичките са в София не решава проблема. По европейските изисквания трябва на всеки 100 км да има зарядна станция. В България са три пъти по-начесто през 20-30 км, за разлика от по-голямата част от Европа и света. Проблемът в България е само икономически
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    До 19 - мда, е няма как да продължа разговора с човек на който като са му казали веднага да си заведе детето по спешност в голяма болница, ще се рови в смартфона за зарядни и ще спира по 10мин на контакта ... Сори човек,изгуби ме. Нула връзка с реалността,нула личен опит,нула мисъл за възможни ситуации и какво правиш при тях. Надява се,че подобна гледна точка е повече напън да си докажеш тезата,от колкото реални мисли в главата ти ....Но няма смисъл!
  • #23
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 17 ( преди 1 месец )
    "Има един тип хора които скачат на всичко ново, доста лесно се манипулират та те вече си купиха електрички без да проверят какво им е нужно и какво предлагат. Тези хора свършиха, сега трябва да се преборят за масовият потребител но сори аз 80к за сапунерка нямам." ..... Да не твърдиш, че масовият потребител кара AMG v8? Къде живееш бе човек? Ако това е бюджетният вариант за автомобил, какви автомобили кара средната класа при вас?
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    До 16 - гледната ми точка е,че всички които не искат да минат на електрички сега са прави.Броя зарядни не гарантира нужната автономност за всеки. За един автономност е два пъти в годината да стигнеш от София до Бургас,без значение колко ще висиш на контакта.За друг е да си разчиташ на колата по всяко време,при всяка нужда.Днешните електрички не гарантират второто.А броя зарядни не компенсира минусите на колите.А твоя упрек е че хората нямат пари да напълнят зарядните.Не е само пари....
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Вероятно се надяват на смяната на поколенията. Като дойде ред на новите клиенти родени след 2015г които нямат никакъв досег с аналоговата ера и са израснали изцяло със дигиталните технологии, електрическите коли и социалните мрежи и никога не са карали V8. Тези хора (сега още деца) най вероятно ще се учат да карат на електрическа кола, първата им лична кола ще е електрическа и друго няма да ги интересува. Автомобил с ДВГ ще им изглежда като нещо архаично което са карали техните дядовци.