IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Mercedes-AMG CLE63 беше хванат с V8 двигател

Германците се завръщат към традиционното задвижване (ВИДЕО)

Mercedes наскоро обеща да пусне повече автомобили с V-8 и емблема на AMG, като изглежда, че CLE63 е следващият. Ново видео, заснето в слънчева Испания, показва прототипи на топ-версията CLE в стил купе с камуфлаж на предната и задната част.


Mercedes-AMG CLE63


Лесно може да се разбере, че това не е модификацията „53“, тъй като тя е с кръгли накрайници на ауспуха, докато „63“ е с квадратни, както е и в случая. Освен това, прототипът издава отличителното ръмжене, генерирано от това, което вероятно почти сигурно е V8 двигател.

Твърди се, че в Mercedes-AMG са смятали да поставят 4-цилиндровия plug-in хибриден агрегат от C63 и на CLE63. Слабото търсене на седана и комбито C63 обаче са принудили шефовете на производителя да променят плановете си. Така купето и кабриолетът CLE63 вече получават 4,0-литров V-8 с две турбини с мека хибридна система.

Във всички случаи, този двигател звучи по-солидно от малък четирицилиндров мотор. Смяната на двигателя толкова късно във фазата на разработка обаче ще доведе до по-малко конски сили. Сега се очаква CLE63 да има 585 к.с. вместо 671 к.с., налични в C63. Цялата мощност обаче е на разположение на шофьора по всяко време, което обаче не е така при C63 или GLC63.



Така или иначе обаче би било странно да се постави четирицилиндров двигател в „63“, когато по-малкият „53“, който вече беше разкрит, разполага с редови шестцилиндров двигател. При топ-версията със сигурност щеше да има повече мощност, но феновете на марката са категорични, че ги интересува най-вече вида на двигателя.

Освен формата на накрайниците на ауспуха и шума на двигателя, има още един интересен детайл, който някои експерти отбелязаха, а именно - липсата на капачка за резервоара на задния калник от страната на водача? При C63 и GLC63 там има порт за зареждане, но тук случаят не е такъв, така че тези прототипи определено не са plug-in хибриди.

Ако двигателят наистина е бил променен, почти сигурно пускането на пазара може да е било отложено, за да се проведат допълнителни разработки и тестове. Mercedes не бърза да разкрие колата, тъй като CLE53 е на по-малко от година. Затова и топ-версията вероятно ще се появи в края на 2025 г.


0 от 500