IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шеф в Mercedes сравни 4-цилиндровите мотори в AMG със смартфони

В компанията вярват, че както при телефоните, хората постепенно ще nриемат новата технология

Спортното подразделение на Mercedes продава 4-цилиндрови модели от години, но най-крайните фенове на марката не приемат автомобили като като CLA45 и GLA45 за истински AMG заради слабите им 2,0-литрови двигатели. Проблеми има и с най-новите C63 и GLC63, тъй като те също вече са 4 цилиндъра, макар и подпомогнати от мощна plug-in хибридна настройка.


Mercedes-AMG


В AMG обаче вярват, че хората ще променят отношението си съм двигателите с намалена мощност, поставяни на моделите на марката. В интервю за австралийското списание Carsales, ръководителят на местното подразделение на Mercedes - Хайме Коен, предположи, че точно както някои хора първоначално се съпротивляваха на мобилни устройства без физически бутони, форматът им в крайна сметка стана широко успешен.

„Аз бях от тези, на които липсваше телефонът с клавиатурата. Как може да се продава без клавиатура? Е, сега са без клавиатура. Напредъкът отнема време и в крайна сметка е успешен, защото това е добър продукт, който убеждава хората в качествата си. Не мисля, че има проблем, просто преходът винаги изисква известно убеждаване", казва Коен.

Топ-мениджърът вярва, че същото се е случило с автоматичните трансмисии, когато производителите на автомобили започнаха да спират механичните скоростни кутии. Шефът на Mercedes в Австралия посочи, че много хора са се колебаели да се сбогуват с ръчните скорости, но постепенно колите с два педала са се наложили.

Коен не е първият високопоставен служител на Mercedes, който защитава приемането на електрифициран 4-цилиндров двигател като заместник на добрия стар V8. Само миналия месец шефът на AMG - Михаел Шийбе, призна, че „за някои клиенти им е необходимо време, за да бъдат наистина развълнувани от технологията. По-нататък той каза, че „е важно да бъдем отворени, когато става въпрос за технологии“.


0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Странна работа ( преди 17 часа )
    явно яко са ги натиснали отгоре и няма накъде - ще правят АМГта косачки за трева
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 8 ( преди 6 дни )
    Абсолютно съм съгласен! Просто технологията не е достатъчно развита, а и я налагат леко насила. Представете си електричка, минаваща 2-2500 км с едно зареждане около 10 минути на цената на обикновен автомобил с мотор. Всеки би си купил, мисля. Но тогава гадовете ще увеличат цената на тока. ДГД бедните! :(
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Но тенкс ( преди 4 седмици )
    Щом амг ще са с 4 цилиндъра, значи да почват да пускат нормалните модели с 3 или с 2 :D down size 4 life
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Алек ( преди 4 седмици )
    Това не е лош двигател, просто е лош двигател за АМГ. Де да можех да го сложа в моята Ц180 '96...
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Същото се отнася и за електромобилите. Трябва време хората да свикнат С идеята. И за разлика от трицилиндрово AMG а кой знае може и двуцилиндрово, които са по-лоши решения с които клиента трябва да свикне, според шефа на mercedes, то електромобилите са по-добри, точно както и тъч дисплея е много по функционален от обикновена клавиатура с копчета. Точно както смартфона не е само телефон, така и електромобила не е само автомобил и скоро ще има редица функции, немислими доскоро за автомобил.
  • #7
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Намаляват цилиндрите, увеличават цените, ресурса става нисък на производителя му е по-евтино, а на клиента по-скъпо. На всичкото отгоре трябва да се радваме колко ни е еко и как уж мислят за нас елитите, които си имат частни самолети и коли с по 8+ цилиндъра. Въпросът не е дали стават или не 4 цилиндровите ДВГ, а в това, че изкуствено налагат кофти за хората неща.
  • #6
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Хора, никой не казва, че 4-цилиндровите не стават - не стават за AMG! :-) Ако AMG е 4 цилиндров, обикновените модели какви ще са - с 2?!? Това са топ версии и е смешно да са с 4 цилиндъра. Иначе е ясно, че за тях ще е чудесно да продават 4-цил. на същата цена като 8
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    2, 4--ти, няма как да ти обясня защо АМГ и 4ц мотор не се връзват. (Изключвам А-класа, но там няма как да вкарат 8-к). АМГ се взима предимно (и най-вече) заради двигател. Не съм фен на МБ, но АМГ моделите им, винаги са ме кефили и звука който октета под капака вади.
  • #4
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Не виждам нищо лошо в мотор 2.0Т бензин. Моя е такъв 245 к.с мек хибрид. Спокойно поддържа високи скорости по магистрала доста над ограниченията. Бавни доускорения има чак след 200 км/ч. Ама така и не съм вдигал над 210 май. Въпрос на свикване е. Доускорения от 120 до 180 за изпреварване с натоварена кола не са проблем. Знам че всички искаме V8 ама цената там е друга ;). Аз съм си доволен
  • #3
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Този шеф е поредния объркал се в МБ. Хората (клиентите) им ясно им показаха (пръст) и какво мислят за 4ц АМГ мотор. Ще загубят клинетите си, нищо друго няма да направят.