IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen сменя пластмасата с по-скъп плат

Искаме да се върнем към същността на нашите коли – прости и използваеми, твърди главният дизайнер

Volkswagen иска да подобри своя интериор, който сега е пълен с пластмаса в добре познатото черно. Това не е първият път, когато фирмата предприема сериозни промени през последните годин.  Електрическите Volkswagen ID.3, ID.4 и ID.5 бяха обновени малко след пускането на пазара, като компанията ъпдейтна техните нефункционални сензорни контроли.
 
 
VW


Въпреки че го направи наполовина. В обновения Golf е върнато нещо друго – волан с физически контрол и връщане към бутоните за климатика.
Сега VW ще го направят и с материалите. “Ние ще се опитаме да елиминираме евтината пластмаса и ще инвестираме пари в тъкани и ще подобрим качеството“, каза Анди Минд, ръководител на дизайна на Volkswagen в скорошно интервю.

Намерението на фирмата е да намали разходите по други начини и на свой ред да прибегне до по-скъп материал от пластмасата, но не и прекалено скъп: плат и текстилни корнизи. Минд дава пример с вратата, като използва "панел, направен от три части”. „Все още ще има дръжка на вратата и подлакътник, както преди, но всичко ще бъде изградено от едно цяло. Това също прави целия процес по-устойчив“, каза той.

Точно това, което Минд иска, е да се върне към същността, която винаги е характеризирала Volkswagen: „Когато отворите вратата нанаш автомобил, тя трябва да бъде проста и използваема, а не прекалено украсена “, казва шефът. Трезвост и функционалност. Това искат немците!
 
 

Golf


Също така привлекателно за носталгично настроените фенове на марката, които не са малко: шефът на дизайна е изпуснал, че тези тъкани ще бъдат вдъхновени от „автомобилите от миналото“ и „специално за GTI моделите“. 

Сега Volkswagen е затънал в забележителна криза след ужасна стратегия с електрическите си модели. Толкова много, че за първи път в историята може да затвори фабрики. Фирмата също така ще съкрати персонал, защото "разходите за труд във Volkswagen са твърде високи", твърдят от ръководството.
 

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 минута )
    Само дето ... 2015 един голф беше 10 мин. заплати в Германия, а сега е 14.46 мин. заплати. И определено си оказва влияние.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 минути )
    Ваговете преживяха Дизелгейт с много подкупи и лобиране, но електромобилите ще ги довършат. До това води технологичната неориентираност.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 20 минути )
    До 1 - Ама сега решиха, да го правят и скъп. Иситната е, че повечето в Европа си харесват стария напудрен голф, ама не и новата му цена. Сега гони 30000 евро за най-базовия модел, а догодина сигурно ще е на 33000.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 20 минути )
    Ха ха ха - Те хората им казват - намалете цените, криза е, пари нема! А онея ... "ами ще сложим луксозни материали и кройки, който ще повишат качествоо ... и цената" - После "Ама как тъй Дачия е най-продаваната в Европа?!"
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 1 час )
    плат по кокпита е нещо абсолютно непрактично...лесно се мърси, трудно се чисти.... с времето избледнява... ако се скъса или продупчи се сменя целия кокпит...лекетата са неизтриваеми...
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    Тези са толкова скучни. Цял живот продават напудрен стар голф.