IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кой ще е новият номер 1 в Stellantis

Петима по-млади са вариант за заместник на Тавареш, сред тях има и жена

Stellantis ще избере своя нов главен изпълнителен директор, когато мандатът на настоящия изтече в началото на 2026 г. Короната е тежка – босът ще ръководи група, която миналата година продаде 6,16 милиона автомобила.

Хипотезата за подновяване на мандата на 66-годишния португалец Карлос Тавареш е на масата. Той обаче получи доста критики напоследък за спада на продажбите в САЩ, а китайският пазар е все по-трудно достижим.

 
Кой ще е новият номер 1 в Stellantis (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 3 часа )
    Мениджъри от Рено, ГМ, ФВ и БМВ - няма ли кого да издигнат от собствената си група?!?
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 5 ( преди 7 часа )
    Покажи ми 5 китаеца създал успешна компания на запад, че ги приемаш за такива успешни мениджъри. Китаец без държавни пари и протекции може само да вари ориз и да готви кучета, които да продава за пилешко!
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 7 часа )
    Безумие е да се търси топ мениджър да вади компания от криза, сред такива които вкараха или не могат да преведат компаниите си през кризата!На Стелантис им трябва тотално алтернативен подход от случващото се при тях и в целия западен автосвят!Споделяне на технологии между марките им - да.Ребрандиране на Пежо,да стен Алфа, Джип и т.н. - НЕ!Фиксацията върху разходи и печалба,обикновено не водят до ефективно намаляване на разходите и увеличаване на печалбата.Трябва и малко сърце и душа бе ***..ка му
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    Големият проблем на Стелантис и ПСА преди това са платформите. Евтини, недодялани и негъвкави.Това ги принуждава да продават неконкyренрни коли на високи цени. Помня 2008 г. като излезе новият C5. Беше с 200 кг по-тежък от Пасат, с по-малък багажник и по-тесни седалки, радиусът на завиване беше много по-зле, огромен, тежък преден надвес и съответно много силно недозавиване, а за опции като 4х4 въобще да не говорим - просто не се предлагаше. Хидропневматиката му беше единственото предимство.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 7 часа )
    Тя е отлична и чочна правилният преход към електрички ако я бяха слушали ред некояете щяха сега да не се опасяват от Мъск и китайците.А ГМ имаха добри находки Болт Волт се продаваха добре
  • #5
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    Само китаец на чело може да спаси това безпринципно обединение между марки. Трябват им прагматичен подход, бързина, афинитет към модерните технологии и малко гърч над работниците. С 40 дена годишна отпуска и повече социални придобивки от целия БВП на Ливан, няма как да станат нещата.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 часа )
    Мери Бара не е ли шеф на GM? Не ми се струва много подходяща за пазара в Европа.
  • #3
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 часа )
    Поправям се (не че има особенно значение, кой къде е "творил") - Мери беше шеф в ГМ и им е.. мамата. А Оливер Блуме е в ФВ, и незнам каква решавща роля има за илизане от кризата.. като той е един от тези дето набутаха ФВ в кризата.
  • #2
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 11 часа )
    Като гледам избора, леле мале. Хвани един удари другия. Мери не беше ли и шеф на Ситроен и им разказа играта? Двамата немци, натирени от БМВ и Ауди...като цяло и там като в политиката въртят се едни и същи...спорни фигури.по върховете. Ако се издъни нвкъде, му дават да управлява друга фирма...
  • #1
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Факт ( преди 12 часа )
    Нали ви е ясно че тъпгерманец бикога няма да е начело