IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои производители промениха електрическите си планове

Първоначалният импулс вече го няма и се налага промяна в стратегиите

В последно време все по-често чуваме да се говори за промени в стратегията или обръщане на посоката на електрическия преход; Шведската Volvo е само последната, в хронологичен ред, която прави изявления по темата. Но така ли е наистина? Дали производители, които са инвестирали милиарди и са концентрирали огромни усилия в електрификация, са готови да се върнат назад?


Кои производители промениха електрическите си планове


Както винаги, в основата е пазарът на нови автомобили. Продажбите на електрически коли в повечето държави раст по-бавно от очакването, като това се отнася дори за лидера Китай. А проблемът е посочените срокове, защото пълното заличаване на ДВГ от гамите на производителите и от пазарите между 2030 и 2035 г. се оказва прибързано.

За това допринася общата криза в продажбите, която се движи от нарастващите цени и намаляването на покупателната способност на домакинствата, особено в групите с ниски доходи. Сценарий, при който електрическите превозни средства, които все още са пропорционално по-скъпи от конвенционалните, и не са облагодетелствани, въпреки стимулите и отстъпките.


Кои производители промениха електрическите си планове


Проблемът се крие във факта, че производителите все още не са успели да пуснат на пазара наистина достъпни продукти. Необходимостта от възвръщане на огромни инвестиции и запазване на маржове на печалба, заедно с първоначалната цена на технологиите, подтикнаха производителите да започнат с превозни средства в средно-високия сегмент. Дори и там обаче технологията все има граници и електромобилите отстъптван на традиционните модели при пътувания на  дълги разстояния.

Казано по-просто, има липса на малки и евтини електрически автомобили или поне на по-достъпни, които едва сега започват да се появяват с модели като Renault 5, Citroën e-C3, Fiat Grande Panda, Volkswagen ID.2 и така нататък. А самите производители вече преразглеждан своите планове за пълна електрификация и говорят за по-плавен плеход и увеличение на хибридната си гама.


Кои производители промениха електрическите си планове (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Гост не ме нарича антиматематик" тебе си те знаем. 2 плюс 2 е равно на 4 само ако този който го казва ти харесва. Ако ако отговор 10 ти харесва повече Това е верния отговор, а пърдиш срещу този който казва че е 4
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 2 дни )
    По условие оборотите не се променят,тогава за да промениш КПД, въртящ момент и мощност, трябва да промениш натоварването.Точно това се случва при потегляне, двигателя се натоварва,КПД от нула се повишава на десетина процента.
  • #23
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 2 дни )
    Димов, тротинетката е емоционално натоварен фантазьор и редовно бърка реалността със собствената си грешна представа за нея.
  • #22
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 2 дни )
    Хех, дизел.. откъде да знам че задача била за трактор?
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 2 дни )
    Нашият приятел за толкова време не разбра КПД, мощност и въртящ момент зависят от оборотите на двигателя и натоварването.Това е сложна материя за нашия приятел Тесльо.
  • #20
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Ха-ха-ха ( преди 2 дни )
    Дизел с карбуратор. Пръъъъъъъц.
  • #19
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 2 дни )
    Гост не ме нарича антиматематик. И не бърка въртящ момент на сила с енергия, ха-ха! Не беше ли ДВГ с карбуратор? Ако след потегляне оборотите са 800, значи ДВГ е с компютър, който е компенсирал оборотите с по-голям разход на гориво за час, т.е повече входна енергия. Но ако е карбуратор, това няма как да стане.
  • #18
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До пръц пръц ( преди 2 дни )
    Вместо да пърдиш срещу мен, защо не обясниш на гост че досега е отрекъл над 90% от физичните закони? Той ти говори за перпето мобиле А няма една пръдня срещу него, А ти се разпърдял срещу мен че ти говоря за факти събития и други лесно доказуеми неща, които не ти харесват, но знаеш че са истина!
  • #17
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До пръдльо ( преди 2 дни )
    Променяш условията. Оборотите са си 800!
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 2 дни )
    Тротинетка-манекен, гледам още тръгване на ДВГ без газ не можеш да проумееш, тръгнал си мен да набеждаваш в антиматематичност. Дали пък ти не си неуместен?? ДВГ на неутрална при 800 оборота и ДВГ на първа при 700 оборота - какви са загубите от въртене на ДВГ в двата случая и къде отива разликата?