fallback

Кои производители промениха електрическите си планове

Първоначалният импулс вече го няма и се налага промяна в стратегиите

В последно време все по-често чуваме да се говори за промени в стратегията или обръщане на посоката на електрическия преход; Шведската Volvo е само последната, в хронологичен ред, която прави изявления по темата. Но така ли е наистина? Дали производители, които са инвестирали милиарди и са концентрирали огромни усилия в електрификация, са готови да се върнат назад?

Както винаги, в основата е пазарът на нови автомобили. Продажбите на електрически коли в повечето държави раст по-бавно от очакването, като това се отнася дори за лидера Китай. А проблемът е посочените срокове, защото пълното заличаване на ДВГ от гамите на производителите и от пазарите между 2030 и 2035 г. се оказва прибързано.

За това допринася общата криза в продажбите, която се движи от нарастващите цени и намаляването на покупателната способност на домакинствата, особено в групите с ниски доходи. Сценарий, при който електрическите превозни средства, които все още са пропорционално по-скъпи от конвенционалните, и не са облагодетелствани, въпреки стимулите и отстъпките.

Проблемът се крие във факта, че производителите все още не са успели да пуснат на пазара наистина достъпни продукти. Необходимостта от възвръщане на огромни инвестиции и запазване на маржове на печалба, заедно с първоначалната цена на технологиите, подтикнаха производителите да започнат с превозни средства в средно-високия сегмент. Дори и там обаче технологията все има граници и електромобилите отстъптван на традиционните модели при пътувания на  дълги разстояния.

Казано по-просто, има липса на малки и евтини електрически автомобили или поне на по-достъпни, които едва сега започват да се появяват с модели като Renault 5, Citroën e-C3, Fiat Grande Panda, Volkswagen ID.2 и така нататък. А самите производители вече преразглеждан своите планове за пълна електрификация и говорят за по-плавен плеход и увеличение на хибридната си гама.

Кои производители промениха електрическите си планове (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #25
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Гост не ме нарича антиматематик" тебе си те знаем. 2 плюс 2 е равно на 4 само ако този който го казва ти харесва. Ако ако отговор 10 ти харесва повече Това е верния отговор, а пърдиш срещу този който казва че е 4
  • #24
    Димов ( преди 2 месеца )
    По условие оборотите не се променят,тогава за да промениш КПД, въртящ момент и мощност, трябва да промениш натоварването.Точно това се случва при потегляне, двигателя се натоварва,КПД от нула се повишава на десетина процента.
  • #23
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    Димов, тротинетката е емоционално натоварен фантазьор и редовно бърка реалността със собствената си грешна представа за нея.
  • #22
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    Хех, дизел.. откъде да знам че задача била за трактор?
  • #21
    Димов ( преди 2 месеца )
    Нашият приятел за толкова време не разбра КПД, мощност и въртящ момент зависят от оборотите на двигателя и натоварването.Това е сложна материя за нашия приятел Тесльо.
  • #20
    Ха-ха-ха ( преди 2 месеца )
    Дизел с карбуратор. Пръъъъъъъц.
  • #19
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    Гост не ме нарича антиматематик. И не бърка въртящ момент на сила с енергия, ха-ха! Не беше ли ДВГ с карбуратор? Ако след потегляне оборотите са 800, значи ДВГ е с компютър, който е компенсирал оборотите с по-голям разход на гориво за час, т.е повече входна енергия. Но ако е карбуратор, това няма как да стане.
  • #18
    До пръц пръц ( преди 2 месеца )
    Вместо да пърдиш срещу мен, защо не обясниш на гост че досега е отрекъл над 90% от физичните закони? Той ти говори за перпето мобиле А няма една пръдня срещу него, А ти се разпърдял срещу мен че ти говоря за факти събития и други лесно доказуеми неща, които не ти харесват, но знаеш че са истина!
  • #17
    До пръдльо ( преди 2 месеца )
    Променяш условията. Оборотите са си 800!
  • #16
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    Тротинетка-манекен, гледам още тръгване на ДВГ без газ не можеш да проумееш, тръгнал си мен да набеждаваш в антиматематичност. Дали пък ти не си неуместен?? ДВГ на неутрална при 800 оборота и ДВГ на първа при 700 оборота - какви са загубите от въртене на ДВГ в двата случая и къде отива разликата?
fallback
Последни