IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как MG ще изпревари технологично Volkswagen

Компанията подготвя първия си електрически автомобил със твърдотелна батерия

MG ускорява разработването на по-евтини и по-енергоемки батерии, като първите от новите продукти трябва да се появят в сериен електрически автомобил още през следващата година.


MG


Очаква се MG да започне да оборудва електрически превозни средства с твърдотелни батерии през следващите 12 месеца. Новината беше потвърдена от официален представител на компанията-майка Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). Говорейки на автомобилното изложение в Ченду в Китай изпълнителен вицепрезидент на SAIC - Ю Джин Минг, каза, че новата технология за твърдотелни батерии вече е разработена от компанията и нейният масово произвеждан вариант ще дебютира на един от моделите на MG в съвсем близко бъдеще.

Разбираемо е, че топ-мениджърът не назова модела на MG, който ще бъде първият, който ще получи твърдотелната батерия, но отбеляза, че представянето му е планирано за второто тримесечие на 2025 година. По този начин MG изпреварва своите основни пазарни конкуренти, включително Volkswagen, в планираното прилагане на технологията за твърдотелни батерии в серийни модели модели.

За съжаление, все още не са разкрити подробности за първата твърдотелна батерия на MG, но има индикации, че тя ще има същата пропорция от 5% течна маса като батерията, използвана от IM Motor, и ще работи на 800V електрическа архитектура.


0 от 500
  • #48
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 45 ( преди 1 седмица )
    Гостенино, Тесла семи тежи приблизително колкото дизелов влекач с подобна мощност. Казвам подобна защото няма стандартен дизелов камион с толкова висока мощност. Говоря за голямата батерия и за технологиите на батериите от 2020 година с които са оборудвани сегашните камиони. С твърдотелни батерии електрическите камиони ще станат по-леки от дизеловите. Особено с рама от алуминий и други инженерни решения за олекотяване.
  • #47
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    На неправилно зададен въпрос няма верен отговор.
  • #46
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Бисер след Бисер ( преди 1 седмица )
    "Без да смятам разхода ти ще е поне 400 квтч/100(без да смятам съпротивлението от въздуха) и пробега падна на 200 км." То на практика никога не смяташ, защото ако смяташе щеше да ЗНАЕШ, а нямаше да ВЯРВАШ. Да не говорим, че дори когато смяташ, то винаги излиза перпето мобиле. Като например си сметнал, че дизелов камион се нуждае от 20 пъти повече механична енергия от твоя автомобил, но харчи само 3 пъти повече. Ако те питам откъде идват останалите 17 пъти повече енергия, ще кажеш от радиатора
  • #45
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    По формулата за съпротивителния момент при търкаляне на колелата М=f.m.g . Константата f е равна (еднакви гуми на Семи и дизелов влекач),g=9,81 остава разликата в теглото.При Деми си носиш 6 тона баласт.
  • #44
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Бисерна огърлица ( преди 1 седмица )
    "По формулата за изчисляване на триенето при търкаляне на колелата,при запазване на еднакви другите множители,само от 20 пъти по голямото тегло,ще имаш 20 пъти по голямо съпротивление" поредното инженерно изчисление, което с един замах ще бъде разбито на пух и прах от пълен аматьор. С един въпрос на който няма да отговориш понеже те познавам. Ако твоя автомобил гори 8 на 100 а по изчисленията ти камионът трябва да гори 20 пъти повече, Колко му е разходът по инженерни изчисления?
  • #43
    0 rate up comment 4 rate down comment
    За пари де ( преди 1 седмица )
    "Гост ( преди 17 секунди )Да говорим за пари,Теслю Тунберг.27 литра по 2,5 лв/л са 67,50лв/100 км.Взел съм цената от бензиностанцията,но тираджиите зареждат на по ниски цени с договор според количеството."67 лв на 100 км или 60 лв на 1 000 км. Изберете сами! В случая на pepsi които си возят стоката между собствени предприятия и складове, може да е значително по-евтино с фотоволтаици на покрива и зареждане по време на товароразтоварните дейности.
  • #42
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 седмица )
    Благодаря, че не се държиш като психопат. Ето сега мога да ти посоча всички грешки в едно единствено мнение Бисерна огърлица. Според законите на Нютон и законите за запазване на енергията, това което си написал са пълни глупости. Колко пъти да ти се обяснява, че за ускорение на 40 тона не трябва мощност, а енергия. Тази енергия само еднократно се взима от "горивото" а след това се запазва като кинетична енергия, която може да ползваш отново след десетки километри при намаляване на скоростта.
  • #41
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    Да говорим за пари,Теслю Тунберг.27 литра по 2,5 лв/л са 67,50лв/100 км.Взел съм цената от бензиностанцията,но тираджиите зареждат на по ниски цени с договор според количеството.
  • #40
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    Батерията на Семи тежи 6 тона,една допълнителна тежест която трябва да мъкнеш.Със 6 тона дизел един съвременен влекач с разход 27 л/100 ще измине над 22000 км.
  • #39
    0 rate up comment 4 rate down comment
    За 108 път ( преди 1 седмица )
    Много по-логично е от логистична гледна точка бутилиращите предприятия да са повече и да са близо до потребителите, за да е по-евтин транспорта, който е най-голямото перо в разходите. При напитките не се използва целия обем на ремаркето, а ограничението е по тегло. С чипсове се достига почти същото тегло при запълнен обем. На при тях цената на килограм е висока и процентно транспорта не оскъпява продукцията при превоз на дълги разстояния, затова предприятията са на по-големи разстояния.