IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как MG ще изпревари технологично Volkswagen

Компанията подготвя първия си електрически автомобил със твърдотелна батерия

MG ускорява разработването на по-евтини и по-енергоемки батерии, като първите от новите продукти трябва да се появят в сериен електрически автомобил още през следващата година.


MG


Очаква се MG да започне да оборудва електрически превозни средства с твърдотелни батерии през следващите 12 месеца. Новината беше потвърдена от официален представител на компанията-майка Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). Говорейки на автомобилното изложение в Ченду в Китай изпълнителен вицепрезидент на SAIC - Ю Джин Минг, каза, че новата технология за твърдотелни батерии вече е разработена от компанията и нейният масово произвеждан вариант ще дебютира на един от моделите на MG в съвсем близко бъдеще.

Разбираемо е, че топ-мениджърът не назова модела на MG, който ще бъде първият, който ще получи твърдотелната батерия, но отбеляза, че представянето му е планирано за второто тримесечие на 2025 година. По този начин MG изпреварва своите основни пазарни конкуренти, включително Volkswagen, в планираното прилагане на технологията за твърдотелни батерии в серийни модели модели.

За съжаление, все още не са разкрити подробности за първата твърдотелна батерия на MG, но има индикации, че тя ще има същата пропорция от 5% течна маса като батерията, използвана от IM Motor, и ще работи на 800V електрическа архитектура.


0 от 500
  • #78
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 седмица )
    Не можеш само с енергия да ускориш обект, както не можеш да ускориш 2 тона електромобил до 100 км/ч с литър дизел например, въпреки е в литър дизел има предостатъчно енергия за това.
  • #77
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 седмица )
    "за ускорение на 2 тона до 100 км/ч ЕНЕРГИЯТА Е КОНСТАНТА. Няма хън няма мън, няма сили няма мощности, винаги е една и съща." За пореден път, без сила не можеш да ускориш 2-та тона. Ти обясняваш че енергията до 100км/ч била една и съща и не зависела от силата. Е колко да не зависи, при положение че силата трябва да извърши работата еквивалентна на тая кинетична енергия??? Да, все тая дали ще я извърва бързо или бавно, но все пак трябва да я извърши. Ти фундаментално не разбираш какво говориш.
  • #76
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 седмица )
    Ха-ха, абе тротинетка слабoумна, "мощността се определя от това за колко време една енергия се е превърнала в друга" е напълно еквивалентно на "мощността е скоростта с която се променя енергията". Ти си толкова кух, че не разбираш че ти казвам същото нещо.
  • #75
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    Тесльо,това по марсианския учебник ли го учиш? Тотално си изперкал.Защото по земните учебници съпротивителните сили ги изчисляваме в Нютони, умножено по скоростта се получава мощност в киловати.
  • #74
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Бисерна огърлица ( преди 1 седмица )
    Е както винаги бисера никога не сам "Аз ти обясних няколко пъти че силите движат предметите, а енергията и мощността само характеризират работата които тези сили извършват, но ти и това не можеш да схванеш.." Колко пъти да ти обяснявам, че за ускорение на 2 тона до 100 км/ч ЕНЕРГИЯТА Е КОНСТАНТА. Няма хън няма мън, няма сили няма мощности, винаги е една и съща. Силата в случая е променливата. От нея зависи единствено и само за колко ВРЕМЕ ще бъде ускорена масата. Тя е еквивалент на мощността.
  • #73
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Бисер след Бисер ( преди 1 седмица )
    "ЕНЕРГИЯТА от горивото се превръща в МОЩНОСТ" По дефиниция мощността е скоростта с която се променя енергията." Дай я тази дефиниция? В моята реалност мощността се определя от това за колко време една енергия се е превърнала в друга. В случая енергията на горивото се е превърнала в кинетична енергия, защото само във вашата реалност съществува перпето мобиле и енергията се появява от нищо и изчезва и не може да обясните какво е въртящ момент и откъде идва мощността за него.
  • #72
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 седмица )
    "ЕНЕРГИЯТА от горивото се превръща в МОЩНОСТ" По дефиниция мощността е скоростта с която се променя енергията. Няма как енергията да се превръща в мощност, все едно да кажеш растоянието се превръща в скорост. Ха-ха, лелее, уникален тепeгьоз си, ха-ха-ха-ха!
  • #71
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 седмица )
    Ха-ха-ха, Тротинетка-манекен, пълен компот ти е в главата от енергии и мощности. Аз ти обясних няколко пъти че силите движат предметите, а енергията и мощността само характеризират работата които тези сили извършват, но ти и това не можеш да схванеш.. И въпреки това продължаваш с десетки безумни постове. Патологичен случай си.
  • #70
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 68 ( преди 1 седмица )
    Това звучи ли ти доста по-логично, потвърдено от физичните закони които самият ти цитира, в сравнение с твърденията от преди седмица на останалите ти самоличности Димов турбо и Гост, които се кълнат че автомобилът потегля без нужда от енергия, а мощността се взима от радиатора? Да не се връщаме на примера с Шипка при който за изкачване 45 kW мощност от енергията на горивото осигуряваха 60 kW на изхода на двигателя, а вече 3 година не могат да ми обяснят откъде идват останалите 15 kW? Перпетууммо
  • #69
    1 rate up comment 4 rate down comment
    За функционално негр ( преди 1 седмица )
    ЕНЕРГИЯТА от горивото се превръща в МОЩНОСТ която ускорява автомобила и се СЪХРАНЯВА във вид на кинетична ЕНЕРГИЯ. Тази енергия си стои константа, докато не се ПРОМЕНИ скоростта. МОЩНОСТТА за поддържане на скоростта идва от ЕНЕРГИЯТА от горивото. При НАМАЛЯВАНЕ на скоростта, СПИРАШ да ползваш ЕНЕРГИЯТА на горивото, а ползваш кинетичната ЕНЕРГИЯ, която започва да намалява и се превръща в МОЩНОСТ, която преодолява всички съпротивления, включително тези на ДВГ, ПЕСТЕЙКИ ГОРИВО.