IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как MG ще изпревари технологично Volkswagen

Компанията подготвя първия си електрически автомобил със твърдотелна батерия

MG ускорява разработването на по-евтини и по-енергоемки батерии, като първите от новите продукти трябва да се появят в сериен електрически автомобил още през следващата година.


MG


Очаква се MG да започне да оборудва електрически превозни средства с твърдотелни батерии през следващите 12 месеца. Новината беше потвърдена от официален представител на компанията-майка Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). Говорейки на автомобилното изложение в Ченду в Китай изпълнителен вицепрезидент на SAIC - Ю Джин Минг, каза, че новата технология за твърдотелни батерии вече е разработена от компанията и нейният масово произвеждан вариант ще дебютира на един от моделите на MG в съвсем близко бъдеще.

Разбираемо е, че топ-мениджърът не назова модела на MG, който ще бъде първият, който ще получи твърдотелната батерия, но отбеляза, че представянето му е планирано за второто тримесечие на 2025 година. По този начин MG изпреварва своите основни пазарни конкуренти, включително Volkswagen, в планираното прилагане на технологията за твърдотелни батерии в серийни модели модели.

За съжаление, все още не са разкрити подробности за първата твърдотелна батерия на MG, но има индикации, че тя ще има същата пропорция от 5% течна маса като батерията, използвана от IM Motor, и ще работи на 800V електрическа архитектура.


0 от 500
  • #28
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Акцизче ( преди 1 седмица )
    Да видим пък колко да е този акциз? Вече сметнах, че е фотоволтаичен панел 500 вата който струва 180 лв, осигурява 3500 км на година. Гост дава 30 лв за 150 км, следователно на всеки шест зареждания за 900 км, плаща за гориво себестойността на един панел. Само на цената на горивото за 3 месеца си купува 3 панела които му осигуряват нетното производство за годишният пробег за следващите 30 години. Това е причината заради която мисля че никой не може да спре електромобилите.
  • #27
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Засега не плащаш за кладенец и сондажи ,но си длъжен да ги регистрираш.Това е първата стъпка регистрация,после следва плащане по тарифа.Принципа на сварената жаба,Тротка.
  • #26
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Честно казано, дори да се опитвам да имитирам не глупавия човек на света и през ума нямаше да ми мине такава глупост като опорна точка! Не е невъзможно да сложат акциз или някакъв данък върху фотоволтаиците. Но винаги ще е по-евтино да си го платиш за собствените фотоволтаици, вместо да го плащаш за чуждите плюс още десетки разходи които си е калкулирал. Но винаги е добре да има повече такива като вас, за да има на кой да продаваме тока на каквато цена им кажем, а те да плащат ЗА ДА НЕ МИСЛЯТ.
  • #25
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    И понеже аз пиша от вашия име да споря със себе си, да обясня какво съм написал в предишните мнения за да мога сега да блесна с много мозък. В предишните мнения обяснявам че винаги ще е по-евтино да си купувам ток от някой, който го произвежда на полето и плаща примерно 10 стотинки акциз, плюс 20 стотинки за пренос плюс още 20% върху тези 30 стотинки общо 36 стотинки, плюс цената на тока плюс ддс и върху него на цената на която реши примерно левче, отколкото да платя само 10 стотинки акциз!
  • #24
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Имам ( преди 1 седмица )
    Имам сонди и кладенци. Стотинка не плащам за нито един литър нито в една община. Даже не съм сигурен дали всички са декларирани. А вие както винаги когато човек ви представи 10 работещи решения А вие не сте представили нито едно, започвате да обяснявате как ще падне метеорит и тези неща няма да се случат, защото ще унищожи земята. Преди 20 години слушах как никога няма да си върне инвестицията от слънчевите панели за топла вода които още работят. Сега за фотоволтаиците и термопомпата..
  • #23
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Тротка,имаш ли кладенец в двора? Колко плащаш за безплатната вода от природата?
  • #22
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Въпрос единствено на време е кога ще ти сложат електромер на фотоволтаичните панели на покрива и ще започнат да те стрижат като овен за безплатния ток.Ще те принудят да плащаш или да ги демонтираш.
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Тротка,все ми едно дали едни пари ще отидат при арабите или при нашите политици с фотоволтаичните централи.Ти пак ще плащаш скъп ток,натоварен с данъци и такси.Безплатен обяд няма,време да спреш наркотиците и да се събудиш.
  • #20
    1 rate up comment 3 rate down comment
    За антиматематиците ( преди 1 седмица )
    600 милиона KWh при 0,2kWh разход на километър са 3 милиарда километра на месец осигурени от слънцето. Това са 20 милиона седмични зареждания като на Гост за по 150 км и 30 лв. Които биха спестили 600 милиона месечно от вносни горива. 600 милиона, които да останат да се въртят в икономиката на България. Дали държавата губи от това или печели, че всички пари остават тук да ги облагат отново и отново с ДДС?
  • #19
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 18 ( преди 1 седмица )
    Въобще не смятам да местя фотоволтаиците през следващите 20-30 години от там където ги монтирах преди 4 години, ако не им се случи нещо. Вие продължавайте да обяснявате че таково животно нема, докато в България вече всеки месец се произвеждат по 600GWh ток от фотоволтаици който влиза в мрежата на средно и високо напрежение и ги отчитат в статистиката. Колко са такива като мене които не връщат в мрежата, включително да захранват металургията в България, статистиката мълчи.