fallback

Toyota получи разрешение да произвежда твърдотелни батерии

Въпреки това японците намалиха плановете си за продажба на ЕV с цели 33%

Компанията Toyota обяви, че нейните планове за разработване и производство на батерии от следващо поколение и изцяло твърдотелни батерии са сертифицирани от японското Министерство на икономиката, търговията и промишлеността (METI) съгласно правителствената програма за осигуряване на доставките на батерии.

За целта на Toyota е издаден сертификат за производство на батерии от следващо поколение (подобрена версия) от Prime Planet Energy & Solutions, Inc. (PPES), пускане на следващо поколение батерии (версия с подобрени характеристики) от Primearth EV Energy Co., Ltd. (PEVE), както и R&D (разработка и производство) на изцяло твърдотелни батерии.

Автомобилният производител възнамерява да започне производството на следващото поколение батерии PPES от 2026 г., като постепенно изпълнява плановете и увеличава производствения обем до 9 GWh годишно, както и на изцяло твърдотелни батерии в собствения завод на Toyota .

Програмата на METI за инициатива за устойчивост на батерии се основава на Закона за икономическата сигурност и има за цел да подсили инфраструктурата за производство на батерии. Това включва производството на батерийни клетки, материали и производствено оборудване, които се считат за критични.

В същото време обаче Toyota обяви, че намалява плана си за производство на електромобили с цели 33%. Всъщност, официално поставената цел за производството на 1,5 млн EV годишно до 2026 г. си остава в сила, но в компания са наясно, че далеч по-реалистично е достигането на 1 млн единици, което означава с 1/3 по-малко.

До неотдавна Toyota беше критикувана, че залага на хибриди и има недостатъчна гама електрически превозни средства. Това в крайна сметка се оказа правилната стратегия, въпреки че автомобилният производител в крайна сметка обяви планове за пускането на пазара на множество нови електромобили.

Дори 1 млн EV представлява огромно увеличение, тъй като през 2023 г. Toyota е продала 100 000 коли само на ток. Според информациите компанията е решила да намали производството поради „забавяне на глобалния пазар на електромобили“. И като част от това усилие японците очакват да произведат 400 000 EV през следващата година.

Още през юли автомобилният производител заяви, че възнамерява да „предложи 30 BEV модела в световен мащаб от марките на Toyota и Lexus и да произвежда до 3,5 милиона BEV годишно“ до 2030 г. Представител на компанията коментира през агенция Reuters, че планът за производство на 1,5 милиона електромобила годишно до 2026 г. и на 3,5 милиона до 2030 г. остава, но тези числа са просто „цели“.

fallback
  • #23
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    "Гост ( преди 46 минути )За починалите без причина работници в Нортволт Швеция оглушително се мълчи.Води се разследва." Освен функционалната неграмотност да задаваш едни и същи въпроси хиляди пъти без да разбереш отговора, имаш и уникалната дарба да говориш много без да кажеш нищо. Като например в настоящото твърдение че никой не казва причината за смъртта защото не я знае и още я търсят. Ти какво точно очакваш да ти кажат за нещо за което не знаят? ОЧЕВИДНО причината не са батериите!
  • #22
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Мите,започна да наричаш всички,които не харесваш психопати.Нещо от вида психопата вика дръжте психопатите.Как мислиш,дали вярваме на твоите измислици?
  • #21
    Абе каскет пръдлив ( преди 2 месеца )
    Ти освен че си функционално неграмотен, ти и антиматематик и психопат 3 в 1. Колко пъти да ти се обяснява, че Тесла от години произвежда 4680 батерии? Само за година произвежда батерии за повече електромобили отколкото Toyota са произвели за цялото си съществуване. Panasonic никога не се произвеждали 46 80 батерии пробваха и се отказаха. И пак си объркал словореда. Не Тесла се моли, а всеки доставчик на батерии се моли на Тесла да им продава батерии за милиони бр., аToyota се молеше за 5000 бр
  • #20
    До гостът психопат ( преди 2 месеца )
    Гостенино, имаш невероятното качество да задаваш един и същ въпрос стотици и хиляди пъти и всеки път да не успяваш да разбереш отговора и да го задаваш отново и отново и отново и отново и отново и да се радваш на функционалната си неграмотност. Да първите ракети ръждясваа, защото използваха стандартна неръждаема стомана с висока твърдост, но ниска корозоустойчивост. После използваха стандартна неръждаема стомана която не ръждясва, но ракетата се разпадна защото беше мека, после проектираха своя
  • #19
    До психопата ( преди 2 месеца )
    "анонимен ( преди 40 минути )Най добрите специалисти от Спейсекс не успяха да приберат американските астронавти от МКС и се наложи руснаците да им превозят храна.Ракетите на Мъск дали ръждясват като на пикапа?" Да не се опитваш да правиш внушения, че руснаците са ги прибрали? Нещо си се объркал и гафът не е на space x, а на boeing, въпреки че получават три пъти повече финансиране отколкото спейс екс, които все пак ще прибират астронавтите.
  • #18
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тротка,по начина ти на говорене ми приличаш на цифровата Мара, доктор Габриел.Тя използва новобрюкселски говор,много думи изпразни от съдържание,заучени фрази,шаблони.Много думи,без да казва нещо.Бабите клюкарки много я харесват и я смятат за много умна.Ученичка е на Урсула.
  • #17
    Гост ( преди 2 месеца )
    За починалите без причина работници в Нортволт Швеция оглушително се мълчи.Води се разследва.
  • #16
    Швабен зи каскен ( преди 2 месеца )
    Хех, в статия за следващо поколение батерии на Тойота, форумния феномен-манекен нагледно разяснява колко технологично изостанали били Тойота и колко напред технологично били Тесла, които дори батерии още не могат сами да правят. Гьонсурaтлък ли бе да го опишеш, ха-ха-ха!
  • #15
    Гост ( преди 2 месеца )
    Ултра твърдата и мегаеластична неръждаема стомана разработена от Тесла, се оказа нискокачествена китайска алпака за мивки която ръждясва.
  • #14
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    Абе Тротинетка-манекен, я кажи тия Тесли, като са такива иновативно-технологични титани, защо не могат сами да си правят батериите, фундамент на електромобилите им? Ами се молят на външни доставчици все от Азия? Много просто - защото пропагандните мантри на Тесла които повтаряш като папагал нямат нищо общо с реалността.
fallback
Последни