IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel изравни цените на SUV с ДВГ и ЕV на основен пазар

Хибридната версия на Frontera ще струва колкото електрическата

Британска марка влезе в историята като първи автомобилен производител, който предлага електрически модел на същата цена като бензиновия. И ще го направи един от най-евтините на пазара в Обединеното кралство.


Opel Frontera


Vauxhall (под това име там се прави Opel) пуска новата Frontera на цена от 23 495 паунда (27 908 евро) както за бензиново-хибридно, така и за електрическо задвижване. Изборът между двете с еднакъв бюджет е първи за Обединеното кралство.

За сравнение - конкурентите имат средно 30 процента разлика между електрическите и ДВГ версиите на един и същи модели. Може да сравним цените при Citroen C3. На местния пазар се продава за 14 150 лири, но скача до 21 990 за неговия електрически еквивалент - Е-C3.
 

Opel Frontera


Но с новата Frontera вече няма риск. Този модел е издръжлив SUV от среден размер, който не е различен от класическата Frontera. Но може да се похвали със съвременните характеристики на модерен автомобил от марката. Профилът с две кутии го прави по-спортен и по-просторен от „брата” Mokka, да не говорим за по-добра цена. Срещу £23 495 получавате 1,2-литров трицилиндров бензинов двигател с обща мощност от 99 к.с.

Паралелното ценообразуване се запазва, ако искате да преминете към GS оборудване за £25 895, което включва 17-инчови джанти, релси на покрива и технологична кабина. Общата мощност тук скача до 134 конски сили. Vauxhall потвърди, че новата Frontera ще бъде отворена за поръчки през октомври, а пълното пускане в Обединеното кралство е следващата година. Управляващият директор Джеймс Тейлър обаче потвърди пред медиите, че ще минат още няколко години, за да достигнат едни и същи печалби при ДВГ и електрическите модели.


Opel Frontera


Още няма обявени цени, при които Opel Frontera ще се продава в България. В Германия обаче вече е на линия, като прави впечатление, че цените продължават да са различни. Хибриден бензинов двигател със 74 kW (100 коня) започва от цена 23 900 евро. По-мощният хибрид (100 kW и 136 коня) тръгва от 25 700 евро. И чистият електрически Frontera с максимална мощност от 83 kW и пробег от 305 километра започва от 28 990 евро.
 

 

0 от 500
  • #29
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 2 месеца )
    Ей *** спри се ве! Или поне си купи електрокар, за да си по-малко смешен. Направо съжалявам, всеки път като почна да гледам коментари. Как може да си мислиш, че си най-великия и единствено твоето мнение и гледна точка е правилна. Уникално казанлъшко творение.
  • #28
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До фичо ( преди 2 месеца )
    Както виждаш, вместо да мрънкат хората са намерили начин. Както в София в Люлин така и в Чайка във Варна където живеят най-кадърните инженери по ДВГ в България. Скъпа ли ти е цената от 37 стотинки на киловатчас? Хората са си сложили 10 стотинки надценка върху 27 стотинки цена за битови потребители и ти реши да ги наречеш диктатори?
  • #27
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Функционално неграмотен съм и не разбрах за кои диктатори говориш? Какво съм споменал за диктатори? Говоря точно за обратното - всеки има избор. Всеки може да си изгради зарядна станция свързана към собствената партида и както сам да си зарежда на нея, така и да позволи да останалите, които като тебе обясняват че това е физически финансово и технически невъзможно, като си плащат за това. Ето ти зарядни станции, които ти изграждат напълно безплатно срещу 10 лв/мес. youtu.be/QWOiTM73gWs
  • #26
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 2 месеца )
    Електричка, нещо май си превъртял играта и вече си на някакво ниво недостижимо за останалите във форума? Щом почна и диктатори да намесваш в тоя технически спор не е на добре, да знаеш.
  • #25
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До фичо ( преди 2 месеца )
    Не се притеснявай! Бизнесът не търпи празни ниши. Ако някой няма къде да си инсталира фотоволтаици или зарядна станция за да зарежда евтино, винаги се намира някой който да ги изгради и да му продава скъпо. Въпрос на избор е Ти от коя страна искаш да си. По подразбиране по глупавите са малцинството което продават скъпо на умниците, които не могат сами да си решат проблема и обясняват че е невъзможно, защото мисленето им е забранено от докторите като противопоказно.
  • #24
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До г-н Долен ( преди 2 месеца )
    Незнайно защо в примерите винаги смятате че те тръгва по подразбиране с 0% в батерията и трябва да заредиш и за отиване и за връщане в момента в който решиш да тръгнеш на някъде, дори ако връщането е след 3 седмици. Винаги примерите ви са едни такива умнички, сякаш електромобилите ги карат само най-глупавите хора на света, защото само те могат да си ги позволят. Като заредиш в събота можеш да отидеш и да изминеш 3 пъти разстоянието София-Пловдив. Като е спешно зареждаш за 6 мин. на 300kW. Друго
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 2 месеца )
    Алоооо електрическия месия, тия в Люлин къде ще си зареждат колите, или ще пускат по един удължител от балконите?
  • #22
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 20 ( преди 2 месеца )
    Всички цени които съм дал са точно цените за небитови потребители, които съм взел от сайта на ibex. Не е някаква тайна и сам можеш да провериш какви са били цените за всеки час през последните няколко години. Както виждаш примерите които съм дал са само за часове през последните 24 часа. Ето цените в момента 12 - 13BGN/MWh7.73. превод в ефир за антиматематици - 0,00773лв/kWh към които трябва да се добавят още 0, 075 такси. Общо 0,08273 за фирми по ДДС. С ДДС цената е 10 ст. За битови 27ст.
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Деликатно е пропуснат факта, че по закон, тази година производителите във Великобритания трябва задължително да имат поне 18% електрички в продажбите си. Ако не го постигнат, глобата е нещо от рода на 15хил паунда на непродадена електричка. До момента всички производители са далеч от тази процент, така че избират по-малкото зло да продават на по малката загуба. Нищо общо няма с тирирамбите на ел. латерната за цени на батерии, ток, и т.н.
  • #20
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до 18 ( преди 2 месеца )
    виж цените за небитови потребители и тогава приказвай