IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel изравни цените на SUV с ДВГ и ЕV на основен пазар

Хибридната версия на Frontera ще струва колкото електрическата

Британска марка влезе в историята като първи автомобилен производител, който предлага електрически модел на същата цена като бензиновия. И ще го направи един от най-евтините на пазара в Обединеното кралство.


Opel Frontera


Vauxhall (под това име там се прави Opel) пуска новата Frontera на цена от 23 495 паунда (27 908 евро) както за бензиново-хибридно, така и за електрическо задвижване. Изборът между двете с еднакъв бюджет е първи за Обединеното кралство.

За сравнение - конкурентите имат средно 30 процента разлика между електрическите и ДВГ версиите на един и същи модели. Може да сравним цените при Citroen C3. На местния пазар се продава за 14 150 лири, но скача до 21 990 за неговия електрически еквивалент - Е-C3.
 

Opel Frontera


Но с новата Frontera вече няма риск. Този модел е издръжлив SUV от среден размер, който не е различен от класическата Frontera. Но може да се похвали със съвременните характеристики на модерен автомобил от марката. Профилът с две кутии го прави по-спортен и по-просторен от „брата” Mokka, да не говорим за по-добра цена. Срещу £23 495 получавате 1,2-литров трицилиндров бензинов двигател с обща мощност от 99 к.с.

Паралелното ценообразуване се запазва, ако искате да преминете към GS оборудване за £25 895, което включва 17-инчови джанти, релси на покрива и технологична кабина. Общата мощност тук скача до 134 конски сили. Vauxhall потвърди, че новата Frontera ще бъде отворена за поръчки през октомври, а пълното пускане в Обединеното кралство е следващата година. Управляващият директор Джеймс Тейлър обаче потвърди пред медиите, че ще минат още няколко години, за да достигнат едни и същи печалби при ДВГ и електрическите модели.


Opel Frontera


Още няма обявени цени, при които Opel Frontera ще се продава в България. В Германия обаче вече е на линия, като прави впечатление, че цените продължават да са различни. Хибриден бензинов двигател със 74 kW (100 коня) започва от цена 23 900 евро. По-мощният хибрид (100 kW и 136 коня) тръгва от 25 700 евро. И чистият електрически Frontera с максимална мощност от 83 kW и пробег от 305 километра започва от 28 990 евро.
 

 

0 от 500
  • #39
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До фичо ( преди 2 седмици )
    Припомни си пак че един електромобил харчи колкото един бойлер А един климатик харчи колкото три електромобила за денонощие. Пак питам хората според тебе не се къпят или нямат климатици в София? Кое за зарядните в Люлин не разбра? Те се монтират към домашната партида на собственика за която вече е предвидена мощност в кварталния трансформатор. Пак питам за технически проблем за неща които вече съществуват и ти направих клип? Има ли такова животно или твърдиш, че няма?
  • #38
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 2 седмици )
    Какво да ти кажа за зарядните в Люлин, като ги монтираш всички тия зарядни после трябва да подмениш и всички трафопостове, после трябва да опънеш допълнителни кабели от тях нататък за да могат да пренасят достатъчно ток и така нататък по веригата. Тия 20-30 милярда от къде ще ги вземем, ти ли ще ги извадиш или как? Стига си дрънкал глупости като някой сектант. Поговори за пет минути с истински електроинженер и ще разбереш защо тая схема дето я сънуваш никога няма да стане. Успех :)
  • #37
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Факт ( преди 2 седмици )
    Ако се пренасочи газа от Тецовете от производвтво на ел енергия към газстанциите ще е стотинки но електричарите гърмят за екология докато отделят цо2 да правят ток с който да зареждат теслите
  • #36
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До фичо ( преди 2 седмици )
    Нищо не каза за зарядните в Люлин? Възможно ли е или не е възможно да бъдат изградени частни зарядни станции на които да се позволи да зарежда всеки и то на разумна цена? Какви технически финансови или каквито и да е проблеми виждаш, освен че някой антиелектрик ще ти спре нарочно на зарядната станция за да ти направи мръсно? Все пак тяхното мислене е деструктивно, за разлика от градивното мислене на електриците които търсят решения, а не оправдания. Решават, а не създават проблеми като вас.
  • #35
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Както виждаш коментирам думата диктатор, а не доктор. Относно докторите и мисленето това не е моя идея. Всъщност Това са си твърдения на антиелектриците, като единственият им аргумент освен високата цена е, че не иска ли да МИСЛЯТ (къде да зареждат). Забележи че проблемът не е технически защото зарядни станции има навсякъде. Проблемът е че трябва да МИСЛЯТ, на коя от стоте зарядни станции от София до морето да спрат и това е единственият "проблем" който ИЗМИСЛЯТ.
  • #34
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Цитат ( преди 2 седмици )
    И понеже не съм психопат ти отговарям с цитат без да променям нищичко. Аз грешка нямам. Да видим дали ти ще си признаеш своята "Chicho_Ficho ( преди 42 минути )Електричка, нещо май си превъртял играта и вече си на някакво ниво недостижимо за останалите във форума? Щом почна и ДИКТАТОРИ да намесваш в тоя технически спор не е на добре, да знаеш."
  • #33
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 2 седмици )
    Това е от собствения ти пост 25 "защото мисленето им е забранено от докторите като противопоказно.". Пак те съветвам да успокоиш топката и да се замислиш кое е по-вероятно, ти да си прав и всички други да са в грешка или обратното. Успех :)
  • #32
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Лапсус ( преди 2 седмици )
    "смятат че на фотоволТАИЦИ не може да се разчита за повече от осветление и вентилация." И друг път са ставали лапсуси, но този е станал "убийствен"
  • #31
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 29. ( преди 2 седмици )
    Същите технически спорове водехме преди 12 години дали фотоволтаиците имат бъдеще без субсидии и дали могат да произвеждат евтин ток и да изместят въглищните централи през по-голямата част от годината. За 90% от хората това стана ясно преди пет-шест години и си промениха мнението, но все още има хора които смятат че на фотовол убийци не може да се разчита за повече от осветление и вентилация.
  • #30
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 29 ( преди 2 седмици )
    Нямам нищо общо с Казанлък. Просто ми е удоволствие да споря с хора които вярват че земята е плоска и че карат перпето мобиле и затова електромобилите нямат шансове, защото за разлика от перпето mobile-тата трябва да се зареждат. Както виждаш давам техническо решение на всеки проблем който кажете. Давам решение и на икономическите проблеми със зареждането. Засега не виждам решение на икономическите проблеми при първоначалното за купуване за хора, които карат по-малко километри. Други въпроси?