IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Всяка пета кола в Германия не минава технически преглед

Най-често се срещат проблеми със светлините и електрониката

Почти всеки пети автомобил в Германия не е преминал задължителния технически преглед през миналата година. По-конкретно, 19,2% от превозните средства са имали поне значителни дефекти, сочат данните на Федералната служба за автомобилен транспорт (KBA). Други 13,1% от колите са с леки дефекти, а при 67,8% не са открити проблеми.


технически преглед


По-голямата част от неизправностите са в категорията „значителни дефекти“ – това може да са например прекалено износени гуми или работеща само от едната страна спирачка. Едва 0,5% от автомобилите са имали опасни дефекти – като износени спирачки или липсваща капачка на резервоара, докато 0,05% са били опасни за шофиране - такъв е случаят например с дефектни спирачни или кормилни системи.

Най-честият дефект при леките автомобили са проблеми със светлините и електрониката, които са установени при 24,7% от автомобилите. След това се нареждат дефекти в областта на осите, колелата, гумите и окачването, дефекти в спирачната система и замърсяване на околната среда.

Настоящите нива на дефекти са по-ниски от преди година. По това време KBA отчете процент на неуспех от 20,7%. По-рядко се откриват и опасни дефекти и небезопасно движение. Според KBA обаче цифрите от двете години са сравними само в ограничена степен, тъй като е имало промяна в източника на данни. Засега не е ясно дали миналогодишните автомобили са били в по-добро състояние или това е просто статистически ефект.

По-подробна информация ще има през септември. Между другото, мотоциклетите се оказван в значително по-добро състояние по време на техническите прегледи. Само 6,9% от тях не покриват изискванията.


0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ккскоо ( преди 3 месеца )
    Хахаха пак се опитват да манипулират ХОРАТА виждате ли в Германия са по-зле от тука АЙДЕ бе .....там тюф се дава дори и за 2г яко колата е перфектна ....а ако ки минал 10000км за година колата минава през 2г на п реглед..МОШЕННЕЦИ ВСЕ ХАРИ СА ВИ В ГЛАВИТЕ И ДА МЩЯТЕ ХОРАТА ***
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 3 месеца )
    Преди да минавате преглед, бензинките, сменете всички филтри и налейте качествен бензин. Ама филтъра, въздушния, да е сменен само дни преди прегледа, не да сте карали седмици и да отидете на ТП. По принцип филтър бързо се замърсява по нашите пътища, а бензинът ни е зле, особено там, дето зареждат скъперниците, та били те и с нова кола. Това със загряването на мотора тук го правят и проверяващите. Но си е добре за да нямате главоболия, да сипите качествен бензин и смените филтри, свещи...
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 3 месеца )
    В България явно не е всеки пети, а всеки 15-ти. Това лято минах преглед в СБА и проверяващия вика-един примерен водач да има. И аз му викам, а другите не са ли? Той вика не. Е, има тук таме някой, ама за днес си единствения примерен. А Фиестата е на 13 години...
  • #15
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Бокобан ( преди 3 месеца )
    Еххх тея германци... Няма да си стегнат колиците като в бг.....тук всяка изгнила *** минава. Какво като няма спирачки, имаме дървета!
  • #14
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    А в Русия,президента ги отмени с указ!!!
  • #13
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    После идват тук, при нас всеки път като излезна и има пушещи отзад черно цялата кола в сажди, като подаде газ и черна мъгла.
  • #12
    42 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    В Германия преглед се минава на 2 години, а не както е при нас всяка година. То затова при нас затова и прегледите са почти нещо административно. Таксата на Тюф е 64 евро и това е за две години, а сега сметнете вие като давате по 90 лв всяка година и те стават 180 лв за две години. Ние ли сме по-богати, че трябва да плащаме повече от германците!?
  • #11
    16 rate up comment 2 rate down comment
    GTV ( преди 3 месеца )
    В Германия ме върнаха за изгорели газове. Бензин, Форд Мондео 2016-та. Отидох на сервиз и ми казаха, да наля литър спирт за горене на 20-30 литра бензин. И преди да отида за прегледа, колата да е добре загрята и покаран. Вторият път мина без проблем ТЮВ за 24 месеца.
  • #10
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Само че показва друг ( преди 3 месеца )
    По тези проценти можете да видите колко са немците в Германия - 67%, и колко % е потyрчената ***.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    8, зависи и кой на какво казва изтъркани. Аз не визирах да си под маркера (тогава си върнат), а близо до него. Препоръката за зимни е 4мм а за летни под 3 да се сменят.