IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Край на техническите прегледи по втория начин от днес

Всички пунктове, които не са свързани с „Автомобилна администрация“, няма да работят

Нови правила за пунктовете за технически прегледи влизат в сила от днес. Тези, чиито уреди за измерване (газоанализатор, димомер и спирачен стенд) не са свързани със системата на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, няма да могат да работят.


технически преглед


От агенцията съобщиха, че до момента 964 пункта вече предават данните автоматично, 8 са частично свързани, а 96 все още нямат свързаност. От 00:00 часа днес въвеждането на данните от измервателните уреди вече се осъществява само автоматично по електронен път.

„Това означава, че пунктовете, които нямат свързаност на уредите със системата, няма да може да се извършват периодични технически прегледи и да издават документи за техническата изправност на превозните средства", обясниха от „Автомобилна администрация“.

Промяната се прави, за да може въвеждането на данните от измервателните уреди да бъде само по електронен път. В момента те се въвеждат ръчно и са възможни манипулации.


0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    От трън та на глок.. ( преди 1 месец )
    Гледам ги вече почнаха даже да дупчат стените и да прекарват маркучи на вънка и с тях закачат друга кола а не тази която е в пункта...
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    carpe_diem ( преди 1 месец )
    Дизелите изобщо не ги мерят, дори и новите, защото нито един няма да мине прегледа, дори и в СБА. А като ходиш по улицата, не се диша и на никой не му пука... Толкова за екологията...
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Вече има пунктове, които си имат "кръпки" на софтуера. Това което се подава като данни към сървърите, не е задължително да това, което реално е измерено. и Трабант може да мине прегледа...
  • #9
    5 rate up comment 8 rate down comment
    КихиШопета ( преди 1 месец )
    Догодина пожарите с магарета ли ще ходите да ги гасите спрете Зиловете, Уралите и Уазките и после ще гледате само как всичко изгаря. Аман от олигофрета стигнали в големия град и станали видиш ли европейци. Пази Боже сляпо да прогледне!
  • #8
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Стари камиони ,стари автобуси ,стари локомотиви тях какво ще ги правят?
  • #7
    15 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това го слушаме от няколко години и по пътищата продължават да се движат изтърбушени дизеляци. Не очаквам нищо да се промени. По време на последния преглед гледах как един дядо с някаква мазда не може да мине на спирачния стенд. След няколко неуспешни опита, се качи на прага на задната врата за натиск върху колелото. Успя да мине. Преди това на един 30 годишен пасат му мереха газовете при изгасен двигател. За коли с повече ръжда отколкото боя и гъст черен дим след тях няма и нужда да споменавам.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Худини ( преди 1 месец )
    Пак си има човешка намеса. Нали тия от ГТП гласят колко навътре ще пъхнат сондата в ауспуха. Между Мерките и Гяволиите баланс си има винаги. Хах
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    СМОГ ( преди 1 месец )
    Настъпете я на димомера да замета димляци и довиждане бракуван дизел.
  • #4
    30 rate up comment 1 rate down comment
    Звук и светлина ( преди 1 месец )
    Много ме дразнят коли бълващи черни облаци и издаващи нетипично силни звуци. Искам тези диваци да бъдат спирани и глобявани.
  • #3
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Една кола да пуши че ( преди 1 месец )
    Пред мен в следващата една година и значи всичко това е било напразно. И тъй като в момента е пълно с пушещи и гърмящи коли искам да питам на кой телефон или сайт да пращам сигнали и да ги спират.