fallback

Peugeot спира производството на флагмана си

Причината е в слабите продажби на модела 508

Peugeot ще се откаже от флагманските лифтбек и комби от модела 508, като това ще се случи в края на 2025 година, но по-интересното е, че не е планирано новото им поколение. Това е информация на френското издание L'Argus.

Наскоро се появи информация, че Peugeot 508 ще спре да се продава в Европа до края на 2024 година, но се оказа, че това твърдение не е вярно. През декември моделът ще напусне само британския пазар: отхвърлянето на версията с десен волан ще позволи оптимизиране на производствените разходи.

Основната причина за изоставянето на Peugeot 508 е известна. Моделите от клас D не са много популярни сега, защото купувачите избират кросоувъри. Само 5512 Peugeot 508 са продадени в Европа през първата половина на 2024 година. Кросоувърите Peugeot 3008 и 5008 са много по-успешни.

Трябва да се отбележи, че по време на представянето на второто поколение на 508 тогавашният ръководител на Peugeot Жан-Филип Импарато отбеляза, че пускането на такъв модел в ерата на господството на кросоувъра е смела стъпка. Тогава френският производител заложи на смел дизайн и премиум позициониране.

Друга причина за отказа от Peugeot 508 е невъзможността за инсталиране на нов хибриден агрегат с мощност 195 конски сили на автомобила, който се интегрира в кросоувъра Peugeot 3008. Той значително намалява вредните емисии и позволява движение на електрическа тяга, като отговаря на новите по-строги екологични норми.

Ще припомним, че Peugeot 508 беше представено през 2010 година, като наследник на два модела - 407 и 607. Актуалното, второ поколение 508 се произвежда от 2018 година.

fallback
  • #3
    До 1 ( преди 3 месеца )
    Да много странно защо ли са слаби продажбите на скъп седан/комби с малолитражки :D
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И аз това щях да кажа, прекрасно купе с мизерен мотор. Кой ще даде толкова пари за това?
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Жалко, но очаквано. Не можеш да слагаш 1.2 или 1.6 или осакатен 1.5 дизел, вътре е по тясно от предната генерация, дори от 3ка БМВ и за това да искаш 44к Евро.
fallback
Последни