fallback

Peugeot спира производството на флагмана си

Причината е в слабите продажби на модела 508

Peugeot ще се откаже от флагманските лифтбек и комби от модела 508, като това ще се случи в края на 2025 година, но по-интересното е, че не е планирано новото им поколение. Това е информация на френското издание L'Argus.

Наскоро се появи информация, че Peugeot 508 ще спре да се продава в Европа до края на 2024 година, но се оказа, че това твърдение не е вярно. През декември моделът ще напусне само британския пазар: отхвърлянето на версията с десен волан ще позволи оптимизиране на производствените разходи.

Основната причина за изоставянето на Peugeot 508 е известна. Моделите от клас D не са много популярни сега, защото купувачите избират кросоувъри. Само 5512 Peugeot 508 са продадени в Европа през първата половина на 2024 година. Кросоувърите Peugeot 3008 и 5008 са много по-успешни.

Трябва да се отбележи, че по време на представянето на второто поколение на 508 тогавашният ръководител на Peugeot Жан-Филип Импарато отбеляза, че пускането на такъв модел в ерата на господството на кросоувъра е смела стъпка. Тогава френският производител заложи на смел дизайн и премиум позициониране.

Друга причина за отказа от Peugeot 508 е невъзможността за инсталиране на нов хибриден агрегат с мощност 195 конски сили на автомобила, който се интегрира в кросоувъра Peugeot 3008. Той значително намалява вредните емисии и позволява движение на електрическа тяга, като отговаря на новите по-строги екологични норми.

Ще припомним, че Peugeot 508 беше представено през 2010 година, като наследник на два модела - 407 и 607. Актуалното, второ поколение 508 се произвежда от 2018 година.

fallback
  • #23
    До 22 ( преди 2 месеца )
    То по-интересното е колко са карали друга кола освен Пежо ;)
  • #22
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тука много разбирачи от коли,като гледам но незнам колко от вас са карали Пежо.
  • #21
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Странно БМВ, Мерцедес и Ауди продължават да произвеждат и продават успешно големи седани. Явно при тях премиум усещането е истинско.
  • #20
    Асдфг ( преди 2 месеца )
    До номер 17 - как можеш да сравняваш Пежо с Мерцедес? Все едно да сравниш Дачия с Мерцедес. Иначе сравнението беше образно казано, но не знам твоят опит, но една от колите в автопарка ми беше Пежо Бипър, закупена чисто нова двигател 1.3 дизел, ако искаш ми вярвай по-голям *** от това нещо никога не съм виждал. Докерите които имам за 5 години 0 проблеми бипъра през ден в сервиза. Тъй че всеки си има мнение, но Пежо са далеч от премиум.
  • #19
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Абе разбирачи не че пежо и Ситроен не могат да извадят v6 и V8 мотори въпроса е че европейските норми *** мамата на производителите с тези изисквания за ниски кубатури на моторите заради замърсяването.
  • #18
    анонимен ( преди 2 месеца )
    408 и 508 и 5008 са уникални добри и здрави коли лесни за поддръжка.
  • #17
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До номер 16 - как можеш да сравниш Пежо с Дачия? Все едно да сравниш Мерцедес с Опел.
  • #16
    Асдфг ( преди 2 месеца )
    "Премиум позициониране". Ей това е отговора на въпроса защо залязва модела. Като една традиционно посредствена марка реши да прави премиум позициониране на нейн модел логично е да умре работата. Все едно Дачия да реши да прави премиум позициониране на нейн модел и да пусне "намазана" Дачка с 1.2 двигател за 90 000 лв. Познайте кой точно ще си я купи, пък даже и да е хубава като дизайн. Всяка жаба да си знае гьола. Пежо е марка от ниския клас.
  • #15
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Джипка 1.2 брат, най-доброто
  • #14
    Абе алоооу ( преди 2 месеца )
    Бегай с тия кросоувъри
fallback
Последни