fallback

Peugeot спира производството на флагмана си

Причината е в слабите продажби на модела 508

Peugeot ще се откаже от флагманските лифтбек и комби от модела 508, като това ще се случи в края на 2025 година, но по-интересното е, че не е планирано новото им поколение. Това е информация на френското издание L'Argus.

Наскоро се появи информация, че Peugeot 508 ще спре да се продава в Европа до края на 2024 година, но се оказа, че това твърдение не е вярно. През декември моделът ще напусне само британския пазар: отхвърлянето на версията с десен волан ще позволи оптимизиране на производствените разходи.

Основната причина за изоставянето на Peugeot 508 е известна. Моделите от клас D не са много популярни сега, защото купувачите избират кросоувъри. Само 5512 Peugeot 508 са продадени в Европа през първата половина на 2024 година. Кросоувърите Peugeot 3008 и 5008 са много по-успешни.

Трябва да се отбележи, че по време на представянето на второто поколение на 508 тогавашният ръководител на Peugeot Жан-Филип Импарато отбеляза, че пускането на такъв модел в ерата на господството на кросоувъра е смела стъпка. Тогава френският производител заложи на смел дизайн и премиум позициониране.

Друга причина за отказа от Peugeot 508 е невъзможността за инсталиране на нов хибриден агрегат с мощност 195 конски сили на автомобила, който се интегрира в кросоувъра Peugeot 3008. Той значително намалява вредните емисии и позволява движение на електрическа тяга, като отговаря на новите по-строги екологични норми.

Ще припомним, че Peugeot 508 беше представено през 2010 година, като наследник на два модела - 407 и 607. Актуалното, второ поколение 508 се произвежда от 2018 година.

fallback
  • #13
    Дидо ( преди 3 седмици )
    Всичките много разбирате от коли браво!
  • #12
    revanol ( преди 3 седмици )
    Единствено PSE става за нещо, но с цена от 70К Евро няма шанс!
  • #11
    Neo ( преди 3 седмици )
    Пежо Рено Ситроен са от най чупливите коли на пазара
  • #10
    анонимен ( преди 3 седмици )
    от очилатия меринджей таварищ толкова пежо вместо да развиват премиум сегмента със сериозни двигатели V6 и V8 предпочетоха да се закопаят до дъното с двигатели от А сегмент с три цилиндъра тяхната логика беше във франция има ограничение на скоростта от 130-140 км.ч. който иска да ходи да живее на север в Германия и там да си кара с 300+ по аутобана да се обърне към немсата тройка и нормално е купувачите така и направиха същото се случи и с китайското волво сдва литра в премиум сегмента не става
  • #9
    Бумеранг ( преди 3 седмици )
    Страхотна визия, но......слаби двигатели! Трябваше да оставят дизела, но те се правят на по-католици от Папата! Електрички.....ала бала! Ами ако Слънцето изригне така, както Джапанките прогнозират???? Всичко що е електроника отива в дивия и тогава...... Ще гледаме При нас е весело!!! Никога, ама никога не изпускайте контрола от ръцете си! Аналоговите технологии са вечни, а дигиталните..... Те не са в ръцете ви!!!
  • #8
    До ‘Чук ( преди 4 седмици )
    Ми чекай си и карай димящия таралясник, на кой му пука. Междувременно наливай и храни кварталните майстори дето само знаят да навиват и развиват гайки
  • #7
    анонимен ( преди 4 седмици )
    При цена от 85 хил. лв - защо ли не вървят?
  • #6
    до 1 ( преди 4 седмици )
    До колкото знам 1.6 бензина е доста приличен двигател. То и за 1.2-ката чувам добри думи от собствениците (поне при 308), но тотално не отива на визията, камо ли на цената. Иначе аз се бях засилил да си взимам такова комби преди няколко години, но точно тогава махнаха 1.6 и 2.0, а пък вдигнаха цената и ме отказаха тотално.
  • #5
    GTE ( преди 4 седмици )
    Дружбата на Пежо с китайците ги закопава окончателно, а не ги дърпа напред.
  • #4
    Чук ( преди 4 седмици )
    Я че чекам двуцилиндрова версия с 250 к.с. щот е много еко и е с голям ресурс...))))
fallback
Последни