IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Колко всъщност излиза притежаването на Mercedes-AMG ONE

Един от първите собственици разкри разходите си по хиперколата

Добре известно е, че поддръжката на суперкола струва истинско състояние, но в случая с Mercedes-AMG ONE цифрите наистина са шокиращи. Собственик на един от първите десет произведени екземпляра разкри подробности за разходите си по автомобила.


Mercedes-AMG One


Голяма част от хората, притежаващи подобни специални коли, предпочитат да останат в тайна, но има и такива, които просто искат да се похвалят пред света с придобивката си. В случая това е собственикът на седмата бройка от модела, като той притежава още няколко впечатляващи машини като McLaren Senna и P1, Koenigsegg или Porsche 911 GT3 RS.

Ютубърът, известен като "Gercollector", разкри колко му струва притежаването на AMG ONE, като заяви, че поддръжката на хиперколата е близо три пъти по-скъпа от тази на Aston Martin Valkyrie. А посочените от него цифри бяха потвърдени от говорител на AMG пред германски медии.

Само предната броня на AMG ONE струва 48 000 евро, като в сумата не е включена емблемата със звезда, която се продава отделно. И нейното изготвяне отнема два месеца. Фаровете и аеродинамичните "лопатки" струват 37 000 евро, което означава, че дори малък инцидент, при тези елементи от предницата бъдат повредени, излиза около 85 000 евро.


Mercedes-AMG One


Предното стъкло е сравнително евтино - 2100 евро, но задната броня заедно със дифузьора излиза 53 000 евро, като светлините и спойлерът не се включени в сумата. Цената на изпускателната система е 30 000 евро.

Всичко това е извън сумата, която собственикът трябва да отдели за задължителната година поддръжка на хиперколата. Това е единственият Mercedes с програма за поддръжка "А", която не може да се нарече технически преглед, защото продължава пое една седмица и операции в нея надхвърлят простото преглеждане и проверка на отделните компоненти.

Всъщност двигателните и трансмисионните масла, филтрите и охлаждащата течност се сменят, а дренажните тапи и всички клапани се почистват. Всичко това струва 300 000 евро, като 60 000 евро от тях отиват за труда на двамата механици.


Mercedes-AMG One


Собственикът на този Mercedes-AMG ONE намира услугата за твърде скъпа, но се оказва, че германският производител предлага неща, които McLaren или Bugatti не правят. ONE е оборудван със сложна технология на Формула 1 и въпреки че е хомологиран за движение по улиците, марката предлага на клиента възможността да шофира на писта, когато пожелае. И то не с нормалната конфигурация, както всяка друга кола, а със специфични настройки.

Това, разбира се, също се плаща - 42 000 евро всеки пък, като към тях се добавят и 82 500 евро за комплект сликови гуми. Подготовката, шофирането и прегледа след всяко излизане на пистата излиза 144 500 евро, които собственикът плаща.

И ако всичко това изглежда недостатъчно, двигателят на AMG ONE има живот от 50 000 км. Карането на писта му причинява сериозни щети, така че собственикът може да плати за преглед и ако техниците преценят, ще сменят двигател, без да питат. А това струва още 800 000 евро.


0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Чук
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Скъпичко излиза, но също така това е автомобил който не е правен за шофиране, а като произведение на изкуството.
  • #3
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 3 дни )
    Аз пък да светна Светващия, че богаташите са богаташи, щото като трябва да дават им треперят ръцете и цепят стотинката на две. Така че със сигурност се интересуват. Точно затова тия коли се третират като ценни книжа - седят заключени и не виждат дневна светлина, за път да не говорим. Превръщат се в паметници - седят и не мърдат с години. Да сме благодарни на ютубърите че ги пораздвижват и ние да ги чуем и видим на клипче поне.
  • #2
    17 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Само да те светна, че който даде такива пари за тази кола със сигурност не го интересуват тези разходи. Никой милиардер няма мисленето, на който и да е от четящите статията.
  • #1
    24 rate up comment 6 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 3 дни )
    Всичко това е извън сумата, която собственикът трябва да отдели за задължителната година поддръжка на хиперколата. Това е единственият Mercedes с програма за поддръжка "А"... и съвкупно ЦИФРАта наббъбва на 300 000 евро, като 1/5 отиват за труда на двамата механици... С 2 думи: требе да си потенциално ЛЕКО ЛУДНАЛ, за да фърлиш такива суми ... на ветъро, щото тая бричка на 3-та година вече е сдала багажа.