IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot разкри как ще се конкурира с китайците

Компанията ще намалява разходите, но ще залага на три вида задвижване

Peugeot иска да стане „по-китайски“, за да се конкурира с производителите от Поднебесната империя. А това означава по-ниски разходи и контрол върху цялата верига. Френската марка планира сама да закупува суровини, да изгражда заводи за производство на батерии и да засилва присъствието си в перспективни региони - от Африка до Близкия изток.


Линда Джаксън


Намеренията на Peugeot бяха разкрити от изпълнителния директор Линда Джаксън. В интервю за германското издание Handelsblatt тя подробно обясни как компанията ще се бори с китайските конкуренти.

„Сега разходите на производителите от Китай са средно с 30% по-ниски, така че първият приоритет за Peugeot, както и за целия концерн Stellantis, ще бъде намаляване на разходите и контрол на целия процес - от добиване на суровините до продажбите от представителствата. В бъдеще марката трябва да стане, както се казва, „по-китайска“ и да се научи бързо да реагира на промените на пазара“, обяснява Джаксън.

В същото време Peugeot ще залага на имиджа и технологиите, защото автомобилите често се купуват не само заради ниската им цена. Друг важен фактор е широката мрежа от дилърски и сервизни центрове. Извън Европа френският производител ще бъде активен в Африка, Близкия изток, Южна Америка и Виетнам. Заради своята агресивна конкуренция и постоянни ценови войни пазарът в Китай все по-малко интересува французите.

Въпреки намаляващия интерес към електрическите превозни средства, Peugeot не бърза да преразгледа стратегията си за развитие, според която до 2030 г. гамата ще се състои само от модели, захранвани от батерии. Въпреки това, според Джаксън, компанията „продължава да изучава пазара“ и за всеки случай разработва и трите области на задвижващи системи - традиционни двигатели с вътрешно горене, хибридни и електрически агрегати. Целта е същата - да се превърне в въглеродно неутрален производител до 2038 г.


0 от 500
  • #3
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ще си намалят разходите да си максимизират печалбите не да си направят колите на по-нормални цени, а за Пежо в момента цената изобщо не отговаря на това което предлагат, клоуниада!
  • #2
    10 rate up comment 0 rate down comment
    q ( преди 4 месеца )
    Ми правилно е казала г-жата ПО-КИТАЙСКА. Т.е. как да продаваме китайски коли под европейски брандове. Бъдете сигурни всички европейски брандове работят по този въпрос усилено и за това са против идеята за митата. Идеята е маржа да е достатъчно голям за да остава за висшия мениджмънт достатъчно.
  • #1
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Тази най-добре да я разкарат, но лошото е че когато и да е, ще е късно.