IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Сривът на електромобилите в Германия продължава

Спадът на продажбите за първата половина на година е с цели 47%

Продажбите за електрически автомобили на частни клиенти през първата половина на годината са намалели почти наполовина (-47%) в сравнение със същия период на миналата година. Това показва проучване на Германската централна асоциация на автомобилната индустрия, направено между 348 дилърства.


електромобили


Спадът в продажбите на plug-in хибриди (PHEV) е 37%, докато продажбите на дизелови и бензинови автомобили са се увеличили с почти една четвърт (+24%). Тенденцията е подобна сред фирмените автопаркове, където се отчитат с 41% по-малко поръчани електрически превозни средства и с 33% по-малко plug-in хибриди. В същото време продажбите на коли с дизелови и бензинови двигатели се е увеличило с 21%.

91% от анкетираните търговци на автомобили описват текущата ситуация с частните поръчки на електрически превозни средства като „много лоша“ (63%) или „лоша“ (28%). За plug-in хибридите резултатът не е много по-добър: само 79% отрицателни очаквания (44% „много лоши“ и 35% „лоши“ прогнози).

Има подобна тенденция в очакванията за фирмените клиенти, като 84% от търговците очакват „много лоша“ (50%) или „лоша“ (34%) перспектива за електрически превозни средства. За plug-in хибридите отрицателните стойности (43% „много лоши“ и 30% „лоши“) се комбинират за общо 73%.

За разлика от това, 39% от анкетираните дилъри на автомобили очакват поръчките да се развият от „добри“ до „много добри“ за бъдещи продажби на превозни средства с двигатели с вътрешно горене. За фирмените автопаркове тези стойности са 5% „много добри“, 31% „добри“ и 36% „неутрални“.


0 от 500
  • #16
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Може би дизела, отново ще е на мода, пробег с 1 резеровар 1500км
  • #15
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Мемфис ( преди 1 месец )
    Как може да напишеш толкова непрофесионална статия? Не знам колко процента много лоша, колко процента - лоша! Къде и какво са учили тези некадърници? Кой ги назначава и защо ги държат с толкова изцепки?!?!?Само като прочетеш Петър Захариев и ти се повръща.
  • #14
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    От къде пари, аз обикновенна не мога да си позволя. Обикновенните бачкатори в испания печелят 18-22 хиляди Е годишно , което след данъци е 1300-1600/месечно, как да си позволиш 500кинта вноска за кола, тия дни гледам оферти за до108 ВНОСКИ!? 108 за обикновенна кола, която е вероятно да сдаде багаажа преди да си я изплатил.
  • #13
    21 rate up comment 7 rate down comment
    q ( преди 1 месец )
    Масово обедняване, загуба на вяра в бъдещето. Кои са най продаваните коли в Европа и Германия, отваряме и четем статистика. Максимално евтини колички, какви електрички кави пет лева. Ноо всичко е още в начален стадий, без ресурси от енергия, суровини и хора си обречен, това Европа ще разбере по сложният начин.
  • #12
    4 rate up comment 23 rate down comment
    Реално ( преди 1 месец )
    Като отвориш капака на една изкопаема бpuчка, виждаш 1 чувал болести. Като отвориш капака на Model S на задно, виждаш как се побира Филип от Bri4ka
  • #11
    28 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Електричко теоретичко математичко,дори да ти подарят електроенергията,като платиш таксите за достъп пренос,ДДС,акциз,пак ще има да плащаш.Безплатно е само сиренцето в капана за тлъсти тесларски плъХоци. Математик та дрънка.
  • #10
    12 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ако политиците наистина си бяха поставили екологични цели а не зелена сделка, която е повече сделка (комисионни) отколкото зелена, нямаше да забраняват вноса на евтини китайски батерии и електромобили. Вместо да се чудят С какво да скубят собствениците на автомобили закупени преди години, щяха да задължат всеки нов електромобил да бъде произвеждан с възможност за двупосочно зареждане и щеше да е въведено законодателно, за да може всеки да го прави и да се оползотворява възобновяемата енергия.
  • #9
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 месец )
    Не се ли случва точно това което говоря от години? Днес в Германия на обяд цената на борсата е отрицателна, а вечерта е 30 стотинки преди да им сложат и таксите пренос които са 40 стотинки. Познай кой може да се възползва и ще се възползва в бъдеще от отрицателните цени на обяд - само този който може да си съхрани тока когато е излишен, А да го ползва когато му е необходим. Всеки който Не мрази мисленето като тебе ще го направи, Когато има възможност. Електромобилите не са само транспорт!
  • #8
    2 rate up comment 15 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 месец )
    Не ти ли омръзна реалността да ти удря шамари и да викаш на черното бяло? Няма ли отрицателни цени на тока в Германия и в цяла Европа? Ето ти цените за днес На Германската енергийна борса цената за базова енергия е 62,09 евро/мвтч на 4 август. Пиковата цена ще бъде 25,19 евро/мвтч. Търгуваните обеми при базовата енергия са 727 690,4 мвтч. Най-висока ще бъде цената в 22 ч и тя ще достигне 124,99 евро/мвтч. Най-ниска пък ще бъде цената в 15 ч и тя ще бъде отрицателна от - 2,16 евро/мвтч.
  • #7
    7 rate up comment 23 rate down comment
    До 7 ( преди 1 месец )
    Хайде провери 5 годишните електромобили дали не струват нищо