IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda Kamiq се оказа по-добър от Mercedes-AMG SL в тест за стабилност

Чешкият кросоувър изпревари Honda Civic Type R и Toyota GR Yaris (ВИДЕО)

Испанското издание km77 проведе поредния „Лосов тест“ - маневра за избягване на неочаквано препятствие на пътя. Този път беше изпробван малкия кросоувър Skoda Kamiq, който успя да завърши упражнението със скорост от 79 км/ч. Този резултат не само означава, че автомобилът се е справил с изпитанието, но е и по-добър от този на Mercedes-AMG SL.


Skoda Kamiq


За теста беше използван Kamiq с предно предаване, оборудван с 1,5-литров турбо двигател със 150 к.с. и 7-степененна роботизирана скоростна кутия. Кросоувърът е във версията Monte Carlo, която включва адаптивни амортисьори и по-твърди пружини в окачването. Освен това кросоувърът беше оборудван с нестандартни 18-цолови джанти с гуми Goodyear Eagle F1.

По време на традиционния слалом беше отбелязана сравнително бавната реакция на педала на газта при потегляне и прекалено натрапчивата намеса на стабилизиращите системи. Независимо от това, Kamiq премина „змейката“ в спортен режим с време 25,9 секунди. Преди това по-големият Karoq със същия двигател показа идентичен резултат.



При първия опит на „Лосовия тест“ кросоувърът постигна скорост от 76 км/ч. След това той се справи и със 79 км/ч, като беше отбелязано, че прекалено активната намеса на стабилизиращите системи намалява скоростта на автомобила след първия завой. По същата причина не беше възможно да се достигне границата от 80 км/ч.

В крайна сметка обаче Kamiq показа по-добър резултат дори от някои много популярни и успешни спортни автомобили. Honda Civic Type R, например, успя да постигне само 74 км/ч, а хот-хечът Toyota GR Yaris записа 76 км/ч.


0 от 500
  • #2
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Kaimq ( преди 3 месеца )
    Нищо нестандартно няма нито в окачването, нито в размера на гумите - на нивото на оборудване Монте Карло това си влиза заводски така в смисъл не е някаква специална доработка да каже човек, че не е честно. Който не разбира или не е информиран, да не говори наизуст.Също така част от системите за сигурност и стабилност могат ръчно да се изключат от менютата на аетомобила, ако човек иска да му е забавно.
  • #1
    5 rate up comment 21 rate down comment
    Пропов ( преди 3 месеца )
    Няма как да приема, че един тежък и висок толуп е по стабилен от ниска и по лека спортна кола. Е на толупа ако му сложат специални гуми и му човръкнат окачването - всичко може. Ама ако при спортната кола приложат същите подобрения - пак ще го убие тоя толуп. Особено пък Вагенски толуп - те са си недъгави и флегматични по рождение.