IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda Kamiq се оказа по-добър от Mercedes-AMG SL в тест за стабилност

Чешкият кросоувър изпревари Honda Civic Type R и Toyota GR Yaris (ВИДЕО)

Испанското издание km77 проведе поредния „Лосов тест“ - маневра за избягване на неочаквано препятствие на пътя. Този път беше изпробван малкия кросоувър Skoda Kamiq, който успя да завърши упражнението със скорост от 79 км/ч. Този резултат не само означава, че автомобилът се е справил с изпитанието, но е и по-добър от този на Mercedes-AMG SL.


Skoda Kamiq


За теста беше използван Kamiq с предно предаване, оборудван с 1,5-литров турбо двигател със 150 к.с. и 7-степененна роботизирана скоростна кутия. Кросоувърът е във версията Monte Carlo, която включва адаптивни амортисьори и по-твърди пружини в окачването. Освен това кросоувърът беше оборудван с нестандартни 18-цолови джанти с гуми Goodyear Eagle F1.

По време на традиционния слалом беше отбелязана сравнително бавната реакция на педала на газта при потегляне и прекалено натрапчивата намеса на стабилизиращите системи. Независимо от това, Kamiq премина „змейката“ в спортен режим с време 25,9 секунди. Преди това по-големият Karoq със същия двигател показа идентичен резултат.



При първия опит на „Лосовия тест“ кросоувърът постигна скорост от 76 км/ч. След това той се справи и със 79 км/ч, като беше отбелязано, че прекалено активната намеса на стабилизиращите системи намалява скоростта на автомобила след първия завой. По същата причина не беше възможно да се достигне границата от 80 км/ч.

В крайна сметка обаче Kamiq показа по-добър резултат дори от някои много популярни и успешни спортни автомобили. Honda Civic Type R, например, успя да постигне само 74 км/ч, а хот-хечът Toyota GR Yaris записа 76 км/ч.


0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Е ( преди 1 месец )
    Тва е баси безмисления тест на ситуация, която реално е най-рядката в реалността! В крайна сметка и мерца и хондата и тойотата го минават, ама съборили конус докато ги карат журналисти с неизвестни умения. И кво от това, навсякъде другаде на път и писта са добри ,бързи и сигурни.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Стъни ( преди 1 месец )
    Глупости
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    НУРС ( преди 1 месец )
    Като бях в Германия, един приятел ми вика ела да видиш кво пише в Ауто Билд. На главната страница с големи букви пишеше "Шкода е опитното зайче на Ауди и Фолксваген" или с други думи, но искаха да кажат точно това. Лично аз винаги съм гледал на Шкода като на немската Дачия, бих си купил такава кола да ходя за риба с нея за да караш с кеф са измислили БМВ, Мерцедес и Ауди, всичко друго е за от време на време.
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Един колега след като се пенсионира си купи това "недоразумение".Много се дразнеше като му казвах че не е Камик а Карък. Сложи му теглич да тегли ремаркето с лодката.Поне два пъти звъня за помощ да го дръпнем с лодката преди да смени колата. Купи си една баничарка Пежо и си реши проблема.
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До анонимен ( преди 1 месец )
    Определено си казват, на Карока ми със заводски 17-ки е прилично стабилен, купих оригинални 16-ки за зимни с Континентал 225/60/16 (вместо 225/55/17) и на усещане така дори е чувствително по-нестабилен по завои. Карах на тест драйв Спортлайн фейслифт с 19-ки и усещането е за друга кола - по отношение на стабилност просто класа нагоре иначе същият модел. На жена ми взех Фабия Монте Карло и се залепва за пътя и 220 вдига за норматив и неусетно - страхотна динамика дето с обикновената версия нямаш.
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Като собственик на такъв модел,само дето не е монте карло версия,явно окачването и джантите си казват думата.Стандартната версия си се полюшква,но и аз като цяло търсих повече комфорт пред някакво спортно усещане. Иначе комбинацията на 1.5tsi и 7dsg в това купе изключителна приятна за каране и доста икономична ако целиш това.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    peter1 ( преди 1 месец )
    Заради такива, като този от първия коментар, България се напълни с японски 20 годишни "надеждни" коптори. Цялата страна се пълна с такива...
  • #5
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Kamiq ( преди 1 месец )
    Монте Карло с този двигател и този цвят и с тези джанти е 65 бона в бг и около 75 в западна Европа което не е баш евтино, но пък ако си поиграете с конфигуратора ще се убедите, че именно Монте Карло / Спортлайн цена-екстри просто нямат конглокенция в сегмента си. Търсил съм и съм сравнявал от години нападам и просто не мога да намеря по- добро за парите и качеството си.
  • #4
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Ами ( преди 1 месец )
    от сравнението е ясно, че дори евтиния Камик разказва играта на всеки жълт лeген!
  • #3
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Johnny Bravo ( преди 1 месец )
    Нормално, всеки един камик си тежи на мястото!