IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes намалява производството на S-Class и EQS

Причината е в слабите продажби на двата луксозни седана

Mercedes-Benz ще намали производството на S-Class и EQS поради спад в търсенето на двата най-луксозни седана на автомобилния производител. Новината за промяната в плановете за производство първоначално се появи като слух, но сега беше потвърдена от германската компания.


Mercedes-Benz


Както S-Class, така и електрическата EQS, се сглобяват във „Фабрика 56“ в Зинделфинген, която е най-модерното съоръжение на Mercedes. В нея обикновено работят две смени, но от октомври ще бъде преминато към една, съобщава германското издание Handelsblatt.

„Ние непрекъснато оптимизираме нашата производствена мрежа и използваме нейната висока гъвкавост, за да реагираме на колебанията и променящите се условия на пазара. Съответно, ще направим промени в някои части на завода в Зинделфинген“, се казва в официалния коментар на Mercedes.

Продажбите на S-Class са спаднали с 22% през първата половина на годината, като между януари и юни са продадени 28 100 бройки. В компанията са готови да реагират, ако интересът към двата модела се повиши и съответно ще променят обемите на производство.

Очакванията на Mercedes са, че някои потенциални купувачи на S-Class може да държат на обновения модел, който ще се появи в средата на следващата година. Флагманът на марката ще получи преработен стил, който включва ново проектирани фарове, допълнени с LED дневни светлини във формата на звезда.


0 от 500
  • #22
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "А през зимата произвеждат 1 %.. в съседната тема психопата лъже че не съм си признал за грешката за еластичността въпреки че съм го направил 100 пъти от 5 години насам, но той все още не си е признал! " - Каки 5 години ... кои ти седи 5 години в всайт, че и помни 100 поста през годините ... лелееее...
  • #21
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "Сега погледнах най-омразният сайт на антиелектриците, този на ЕСО който им събаря всичките опорни точки." - Събори ми опорните точки, като ми обясниш, защо по дяволите се стигна, да ми искат по лев на киловат? Освен тов ЕСО-то ти има брутални разминавания на моменти, спрямо това, което излиза от ТЕЦ-овете. Но за това не се говори публично. НА мен не ми е зор, дали ще карам на ток или на дизел. ЗОр ми е, че някой ми налага и ми пречи на бизнеса.
  • #20
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "Ако шефът ти беше инвестирал 100 000 лв вместо в нов автомобил в 100 kW фотоволтаична централа, сега щеше спокойно да работите с поне 8 от 10-те пещи по 20 киловата в непрекъснат режим, а по обяд и с десетте. " - значи имал 100 кв. "централа" и захнравал 8 от пещите с по 20 кв. Просто ми, но какво точно искаш да кажеш? Че със 100 кв. захранваш 160, ли?
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 7 - Краставици и гаражни видеотеки? WTF е гаражна видеотека?
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нормално. Customer репорта от САЩ направо наказа новите Meredes-и. Сложиха ги на 28-мо място по надежност!!! Дори и да се отнася за рено-двигателите, пак е ужасен удър над цялата марка. БМВ е на 9-то място! БМВ!!! Порше са на 8-мо! Където преди, като чуеш мерцедес и беше като танк. Трябва зорлян да целиш дуките, да вкарваш скоростите, като Вин Дизен и да не сменяш малсото, че да почнат сериозни проблемите...
  • #17
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Те пещите за леене и термообработка са като фурната у вас.Включваш и след 10 минути пече.Я почети в Гоогле колко време се подгрява една пещ и тогава ми давай акъл,краставичарю.
  • #16
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Много си далеч от истината,форумен драскачо.Пак почна със свободните съчинения,бизмесмен та дрънка.Същотото като краставиците,гаражните видиотеки и баничарници,продажба на ток от Теслата.Все велики неприложими творения на манекена на Дънинг Крюгер.
  • #15
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 година )
    Значи казваш че няма отрицателна мощност ако се движи в обратна посока, но от личен опит говориш за покрив с отрицателна площ? Покрив върху 10 леярни и десетки стругове преси, върху който се събират само четири фотоволтаични панела по 2 квадрата. Искрено се забавлявам с психопати като тебе, като ги слагам на мястото! Докато се опитват да бъдат забавни, ги правя смешни. 1kWp фотоволтаици се нуждаят от 5 квадратни метра. Тоест 100 киловата се нуждаят от 500 квадратни метра. Колко квадрата е цеха?
  • #14
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако шефът ти беше инвестирал 100 000 лв вместо в нов автомобил в 100 kW фотоволтаична централа, сега щеше спокойно да работите с поне 8 от 10-те пещи по 20 киловата в непрекъснат режим, а по обяд и с десетте. Вместо да губи от затваряне на цеха и от високи цени на тока, само за това лято щеше да е избил половината цена на централата, А след още две години каквито и да са цените, щеше да я изплатил и да има напълно безплатна енергия през по-голямата част от годината
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Монтира толкова панели, колкото се събраха на покрива.Нашетето производство е енергоемко,с фотоволтаици не става.