IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes намалява производството на S-Class и EQS

Причината е в слабите продажби на двата луксозни седана

Mercedes-Benz ще намали производството на S-Class и EQS поради спад в търсенето на двата най-луксозни седана на автомобилния производител. Новината за промяната в плановете за производство първоначално се появи като слух, но сега беше потвърдена от германската компания.


Mercedes-Benz


Както S-Class, така и електрическата EQS, се сглобяват във „Фабрика 56“ в Зинделфинген, която е най-модерното съоръжение на Mercedes. В нея обикновено работят две смени, но от октомври ще бъде преминато към една, съобщава германското издание Handelsblatt.

„Ние непрекъснато оптимизираме нашата производствена мрежа и използваме нейната висока гъвкавост, за да реагираме на колебанията и променящите се условия на пазара. Съответно, ще направим промени в някои части на завода в Зинделфинген“, се казва в официалния коментар на Mercedes.

Продажбите на S-Class са спаднали с 22% през първата половина на годината, като между януари и юни са продадени 28 100 бройки. В компанията са готови да реагират, ако интересът към двата модела се повиши и съответно ще променят обемите на производство.

Очакванията на Mercedes са, че някои потенциални купувачи на S-Class може да държат на обновения модел, който ще се появи в средата на следващата година. Флагманът на марката ще получи преработен стил, който включва ново проектирани фарове, допълнени с LED дневни светлини във формата на звезда.


0 от 500
  • #42
    5 rate up comment 2 rate down comment
    до русенеца ( преди 1 година )
    Дори да им разрешат да засадят фотоволтаиците,ще се молят на прогнозите на Натали Трифонова за слънчево време.Има и една малка подробност, слънцето също има работно време и почива през нощта.Лакардиите на електрическата латерна са приятни за ухото,но са неприложими.
  • #41
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до русенеца ( преди 1 година )
    Нека аз ти отговоря.Линамар нямат фотоволтаици, защото производството им много енергоемко.Трябва да засядят нивите в окръга с фотоволтаици за да захранят производството.Кой ще им разреши?
  • #40
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Цифрите достатъчно доказателство ли са, че което и да е енергоемко производство, което има възможност, но не си изгражда всичката възможна мощност на покрива не е от най-умните? Сега с какво ще ме замерите като контрааргумент? Като всеки се би уважаващ се психопат, съм сигурен че няма да са факти и цифри, а ще с обиди по мой адрес, защото в онази статия освен психопат беше и агресивен психопат, като ще се възползваш и от шизофреничните си умения да пишеш от името на много личности живеещи в теб.
  • #39
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "За период от 15 години общото производство на възобновяема енергия от централата ще възлезе на близо 170 хиляди MWh. Ще бъдат спестени 4 хиляди тона емисии на CO2 годишно, или над 60 хиляди тона за планирания период на експлоатация." 10 мегавата на кой няма да стигнат? При 70 лева на MWh само такса пренос и разпределение, която е най-ниската в Европа, само от нея ще спестят 11,9 милиона за тези 15 г. Такава централа струва 10 милиона, има 25 год. гаранция, а такса пренос расте ежегодно.
  • #38
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 36 не умни са ( преди 1 година )
    Ето тези са умни. Започва изграждането на фотоволтаичен парк Аурубис-1 край завода на компанията в Златица. Фотоволтаичната централа ще бъде с инсталирана мощност от 10 мегавата. След като бъде завършена, тя ще е най-голямата слънчева електроцентрала за вътрешно производство на електроенергия от компания в страната."Идеята е към тези 10 MW, която вече е най-голямата частна фотоволтаична инсталация, да инсталираме двойно по-голям капацитет в близко бъдеще"
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    има ли лудииии
  • #36
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Русенец ( преди 1 година )
    До леяра с фотоволтаиците.Леяр съм на смени в Линамар(Монтюпе). Въпроса ми е: Защо на покрива на Линамар няма фотоволтаици? Захранването идва по едни големи стълбове с дебели жици.Тези канадци ще излязат много неумни за да не си произвеждат тока сами.
  • #35
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Radoslav ( преди 1 година )
    С тези електрически ***, които се опитват да наложат международните мафиоти ще намалеят изцяло продажбите на компанията и на всички марки, поклонници на политическата мафия
  • #34
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Но нищо ново под слънцето за един психопат който много се нуждае от 1 000 км с едно зареждане и това му е основният критерий при избор на автомобил, когато става въпрос за скорост на зареждане, но само 10 секунди по-късно се извърта на 180 градуса и обяснява как зарежда по 30 лв за 150 км веднъж седмично, когато става въпрос за икономии при изминаване на много километри ежедневно с електромобил. Психопата винаги е анти, каквото и да кажеш. Кажи му антиелектрик и не го обиждай повече
  • #33
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Освен това си пий гинко билобата. Освен ако през последните месеци леярския цех не работи денонощно, то докато беше на Боровец обясняваше че пещите са малки, за дребни серии и ги ползвате рядко. Затова не си заслужавало да се инвестира в големи фотоволтаични мощности които няма да бъдат натоварени и е по-евтино да си купувате тока от борсата. Сега когато тока стана скъп, психопатът обърна палачинката и пещите заработиха 24/7