IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda пусна нова базова Octavia с много опции

Версията Essence вече е налична за някои пазари в Европа

Skoda представи нова базова версия на Octavia, наречена Essence, която е достъпна и се предлага с богато стандартно оборудване. Това предложение стана актуално на фона на нарастващите цени на автомобилите в Европа, което наскоро беше отбелязано от анализаторите от германския автомобилен клуб ADAC.


Skoda Octavia


Версията Essence получава опции като LED фарове, двузонов климатроник, отопляеми седалки, мултимедийна система с 10-инчов дисплей, два USB-C порта, Bluetooth и дигитален инструментален панел. Системите за подпомагане на водача също са стандартни, включително асистент за поддържане на лентата, адаптивен круиз контрол, аварийно спиране и асистент за смяна на лентата.

Интериорът на Octavia Essence е представен в тапицерия от черен плат с декор Piano Black. Основният цвят на корпуса е наситено син, докато белият ще струва допълнително 600 евро. Автомобилът идва на 16-цолови стоманени джанти, с възможност за замяната им с лети джанти срещу допълнителна цена от 570 евро.


Skoda Octavia


За удобство при комуникация и шофиране са осигурени системата SmartLink, безжична интеграция на смартфон и гласов асистент Laura с поддръжка на ChatGPT. Skoda предлага и допълнителни опции като пакет за безопасност и теглич.

В Германия новата базова версия на чешкия бестселър се предлага на цена от 26 990 евро за седана и от 27 690 евро за комбито. Тя разчита на 1,5-литров TSI бензинов двигател със 115 к.с. в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия. Предлагат се версии с мека хибридна (mHEV) технология и 7-степенна DSG, както и дизелова версия 2.0 TDI с ръчна скоростна кутия.


Skoda Octavia


0 от 500
  • #13
    5 rate up comment 11 rate down comment
    До долния ( преди 4 месеца )
    Разбира се във всяко едно отношение отвори сайта на Рено и който и да е от ПСА всички модели имат газ хибрид електрически версии и различни видове хибриди плуг ин майлд хайбрид и тн. 1.3 хибрид ти е напълно достатъчен. При шкода има 2.0 щото всичко само разчита на чист двг както казах архаични технологии и никакво разнообразие
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Сериозно ли даваш ПСА за пример с двигателите?! Имат всичко 1.2 бензин 1.5 дизел и 1.6 плъгин. Рено същата работа 1.0, 1.2 и 1.6 хибрид. И Дачия?! Ти сериозно ли смяташ че Дачия е по-добре от Шкода? Кои японци? Освен Тойота другите са тоталка.
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 4 месеца )
    Дачия Рено цялото ПСА корейките и японките. По голямо разнообразие от двигатели нива на оборудване и цени.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Добре де отново те питам коя от масовте марки е по-добра от Шкода? Или поне кажи какво трябва да предлага за да не е *** една марка?
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Колю ( преди 4 месеца )
    до #1 Еееее!! нали, кисело е гроздето а!!
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 4 месеца )
    На колко модела ги имат само на някой джип а газ поне в бг нямат.
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    И плъгин и мек хибрид имат и газ имат. Добре кажи коя марка от масовите не е така и предлага голкова повече?
  • #6
    7 rate up comment 12 rate down comment
    До по-долния ( преди 4 месеца )
    Е аз за това пиша неадекватни двигатели може ли 2024-та да предлагаш архаичен 2.0 дизел и бензин без хибридно задвижване алтернативни горива нямаш. Пълна трагедия са
  • #5
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    бих си купил шкода ако бях счетоводител
  • #4
    17 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Нима Пежо/Опел/Ситроен са по-добре с 1.2 3 цил и 1.5 дизел? В Рено/Нисан/Дачия по-добре ли е? Шкода точно защото е Голф поне има достъп до 2.0Тси и 2.0ТДИ. Дори конкретно в С сегемнет вече не предлагат 3 цил двигатели. Също колко марки остнаха да предлагат 4х4? Колко марки могат да се похвалят с подобен избор на задвижване? Та точно за задвижването да ги критикуваш е смешно.