IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda пусна нова базова Octavia с много опции

Версията Essence вече е налична за някои пазари в Европа

Skoda представи нова базова версия на Octavia, наречена Essence, която е достъпна и се предлага с богато стандартно оборудване. Това предложение стана актуално на фона на нарастващите цени на автомобилите в Европа, което наскоро беше отбелязано от анализаторите от германския автомобилен клуб ADAC.


Skoda Octavia


Версията Essence получава опции като LED фарове, двузонов климатроник, отопляеми седалки, мултимедийна система с 10-инчов дисплей, два USB-C порта, Bluetooth и дигитален инструментален панел. Системите за подпомагане на водача също са стандартни, включително асистент за поддържане на лентата, адаптивен круиз контрол, аварийно спиране и асистент за смяна на лентата.

Интериорът на Octavia Essence е представен в тапицерия от черен плат с декор Piano Black. Основният цвят на корпуса е наситено син, докато белият ще струва допълнително 600 евро. Автомобилът идва на 16-цолови стоманени джанти, с възможност за замяната им с лети джанти срещу допълнителна цена от 570 евро.


Skoda Octavia


За удобство при комуникация и шофиране са осигурени системата SmartLink, безжична интеграция на смартфон и гласов асистент Laura с поддръжка на ChatGPT. Skoda предлага и допълнителни опции като пакет за безопасност и теглич.

В Германия новата базова версия на чешкия бестселър се предлага на цена от 26 990 евро за седана и от 27 690 евро за комбито. Тя разчита на 1,5-литров TSI бензинов двигател със 115 к.с. в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия. Предлагат се версии с мека хибридна (mHEV) технология и 7-степенна DSG, както и дизелова версия 2.0 TDI с ръчна скоростна кутия.


Skoda Octavia


0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Citroen ( преди 1 месец )
    Предпочитам C4 X. Тествал съм и двете. Шкодата е много евтино направена, шумна и друсаща. Въпросният Citroen е на светлинни години от нея. Малко по-скъп е, но си заслужава.
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    hshshsh ( преди 1 месец )
    пичове, покарайте някоя Шкода и тогава ръсете мъдрости! карам трета Шкода (сегашната ми е Карок) като междувременно по разни ексглокзии карам под наем коли от различни други марки. Ами трудно бих сменил марката!
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Цв.Цветков ( преди 1 месец )
    До коментар Raiders:Seat не е Cupra.
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Тук не е Германия! ( преди 1 месец )
    Забележете, че статията посочва цените за Германия, които за Шкода са с едно 20% нагоре спрямо за България и това е така нарочно, понеже иначе ще има в Германия канибализъм на Шкода спрямо Фолксваген, които са две марки на един и същ концерн. Затова завишиха нарочно преди няколко години всички цени на Шкода за Германия и по-богатите западноевропейски държави, докато за България за момента поне цените са им каквото са в родината им Чехия, но обърнати от крони в лева. Оттам и този успех тук.
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    raiders ( преди 1 месец )
    На тази обновена октавия за близо 50к няма как да дам. Това е на платформата на голф. Камика го тествах, но 150к.с. и 2 ниво отивам на 47к, а е вдигната фабия... ако нямаш пари за ауди иле фв, караш шкода или сеат(вече купра).
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Шкода предлага независимо окачване отзад само за 200 коня Октавия. Това е несериозно. Фолксваген по-добре. КИА и Хюндай също са по-добър избор. Набухана с екстри Октавия 200 коня е на една цена с Ауди А3 вече.
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Преди 20-тина години вкараха Октавия за таксита, бяхме свикнали с разни от рода на Корса и Дачия Логан, съвсем друга работа, по същия път за село да видиш къф кеф.
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Факт ( преди 1 месец )
    а ми да имаш в гамата два модела двг 2л бензин и дизел и три нивя на оборудване е недостатъчно и жалко.
  • #15
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Моята Шкода Октавия 1,9 дизел вече кара 20 година - закупена 2005г. Много добра кола и надежда, но и аз не карам много - досега колата е изминала около 150 хил. км. Доволен съм и от официалния сервиз на Шкода, в който поддържам колата. Странно, но като карам на дълъг път след около 1 час имам усещане сякаш се сливам с колата, сякаш колата се движи от само себе си, а аз ставам безплътен и само наблюдавам и се наслаждавам на движението. Други от вас изпитвали ли са такова чувство?
  • #14
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Ти карАл ли си някоя Шкода с тия архаични двигатели и технологии, че да говориш така наизуст? Бас ловя, че караш някоя 15-20-годишна *** дето е жалко подобие на автомобил и за нова Шкода дори и базова нямаш пари да си позволиш, какво остава за някое от топ изпълненията им дето са светлинни години пред дори 5-6 годишните Аудита и Мерцедеси, които не стига че са скъпи и трошливи понеже са вече на по 200к КМ на цената на новите Шкоди, ами до тях стоят архаично и демоде отвсякъде.