IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

CATL представи батериите Tianxing с рекордна енергийна плътност

Иновативните акумулатори са специално предназначени за лекотоварни автомобили

Китайският гигант в производството на акумулатори - CATL обяви пускането на нова марка акумулатори - Tianxing, специално предназначени за лекотоварни автомобили. Компанията вече е подготвила два нови продукта: Tianxing-L Superfast Charge Edition и Tianxing-L long Range Edition.
  
   
CATL
  
     
Първата батерия поддържа ултрабързо зареждане 4C, което осигурява 60% заряд само за 12 минути. Капацитетът ѝ е 140 kWh, което позволява да се постигне автономност от 350 км в реални условия.

Втората нова батерия - с капацитет 200 kWh - осигурява пробег от 500 км. Тя има най-високата енергийна плътност в логистичната индустрия - 200 W-h/kg, което позволява да се намали теглото на автомобила с 300 килограма. И двете батерии са с гаранция 8 години или 800 000 км.

Новите батерии използват усъвършенствана технология за разпределение на топлината и топлоизолационни материали от авиационен клас. Тук също се използва технология CTP (Cell to Pack) 3.0 и двуслойно течно охлаждане на голяма площ.
  
    
CATL
  
      
Новите батерии Tianxing-L вече се използват в 21 модела автомобили от 13 производителя, включително Foton, Geely, Dongfeng, JAC, Weichai, FAW Jiefang, Changan Kuayue, Wuling, Qingling, Ruichi, Shaanxi Auto, Shineray и SAIC Yuejin.

Трябва да се отбележи, че през април САTL обяви усъвършенствана батерия, разработена съвместно с производителя на автобуси Yutong. Новостта се отличава с увеличен експлоатационен живот - до 15 години или 1.5 милиона км.

CATL също така инвестира 7.36 милиарда евро в изграждането на гигафабрика в Дебрецен, втория по население град в Унгария. Това ще бъде втората фабрика на CATL извън Китай - след Ерфурт в Германия. Новото предприятие ще осигури над 9 000 работни места.
  
    

 

0 от 500
  • #7
    9 rate up comment 2 rate down comment
    до 6 ( преди 2 месеца )
    И от къде "се знае", опоркаджиев? Да не би да се знае от преди 20 години, когато наистина беше? Ти за развитие на технологиите чувал ли си?
  • #6
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Отдавна се знае,че производството и рециклирането на батерии е опасно,но зелената сделка в Европа оглушително мълчат.Като започнат масово да се гътат работниците и да се увеличат онкологичните заболявания,ще се усетите.
  • #5
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    МитЕ,на кога ще се продават тези батерии? Модата по електричките приключи.
  • #4
    14 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    На Гнуст москогосподарите са му спуснали нова опорка, защото очевидно старата за краткия живот на батериите не върши работа под статия за гаранция (точно така - гаранция, а не живот!) от 800 000 км и живот от 1,5 млн.
  • #3
    18 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    То щото при добив и рафиниране на петрол ни 1 не е умрял, слушайте *** разбирача
  • #2
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Не очаквам китайците да съобщят колко работници умират от производството на токсичните батерии.
  • #1
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Трима работници на Нортволт в Швеция са починали от производството на канцерогенните батерии.